Trillende buik na 3mmc

Emsiehoi

Experimenterende gebruiker
Dag mensen !

Even het volgende heb vanmiddag 3mmc door mijn laagje cola gedaan , 3 puntjes omdat het mijn éérste keer is op deze manier.

Ik heb paar keer eerder 3m gedaan maar dat was snuiven.

Nu na inname begon mijn onderbuik een beetje op spanning te raken , wil het niet persé buikpijn noemen.
Met eerdere ervaringen (snuiven) geen last van gehad.. is het omdat ik er misschien teveel mee bezig ben ? Doe momenteel verder niks behalve dit typen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Das normaal hoor. Stimulanten worden opgenomen via maagwand, vlies, zuur,...
Kan je buik wel even gek van doen.

Emsiehoi

Experimenterende gebruiker
Het houd nu al een uur aan, zo'n soort spannings laagje / trillen.

Ik zit goed in mijn vel en leef gezond etc dusja

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zou er niet teveel zorgen om maken en focussen.
Bij enkele lijntjes van een cathinone snuiven kunnen mijn ogen enzo ook wel eens trillen.
Het blijft een stimulerend middel die ook jou spieren/organen stimuleren in de zone waar het ingenomen word.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zou er niet teveel zorgen om maken en focussen.
Bij enkele lijntjes van een cathinone snuiven kunnen mijn ogen enzo ook wel eens trillen.
Het blijft een stimulerend middel die ook jou spieren/organen stimuleren in de zone waar het ingenomen word.
Het middel wordt pas stimulerend als het opgenomen is in je bloedbaan. Tis niet als of je maag ook ineens hard staat te gaan van de 3-mmc. 😂😂

Lijkt me eerder een reactie van je maag(wand) op een chemisch stofje. Gezien het je eerste keer is kan dat wat heftig zijn of misschien ben je er gevoelig voor. Als je er verder geen last of pijn van ervaart lijkt dit relatief onschuldig.

Bovenaan