trillingen in beeld en misselijkheid

spacekonijn

Badass junkie
als ik 5 ML G neem word ik eerst 20 minuten helemaal gek , dan ga ik keihard dansen en schreeuwen en springen , daarna word ik suf en een beetje misselijk alsof ik veelste veel gezopen heb.
hoef absoluut niet te kotsen maar het is wel irritant , veel zuchten en puffen enz

en als k een beetje hard ga , knipperd mn beeld de hele tijd en soms lijkt het alsof het licht fftjes uitgaat en soms trilt echt alles door elkaar( altijd maar een seconde of 2)

hebben jullie dat ook?

spacekonijn

Badass junkie
ja hoor , GHB is niet schadelijk en als je teveel neemt ga je gewoon out . no big deal...

maargoed denk dat ik teveel genomen had , neem volgende keer wel 4ml

Mac...

Badass junkie
Ja heel erg herkenbaar die symptomen, heel normaal bij het gebruik van GHB, mja daar deed ik het altijd voor, vond dat echt vet om mijn ogen niet meer scherp te kunnen houden, tegenwoordig ben ik iets relaxter wat dat betreft.

Azraël

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
ja hoor , GHB is niet schadelijk en als je teveel neemt ga je gewoon out . no big deal...

no big deal... de buitenwipper ziet je slieren... pakt je mee.. fouilleert je.. vindt fleske flügel... belt flikken... auto onderzocht... huiszoeking...

Nog altijd no big deal?

spacekonijn

Badass junkie
Azraël zei:
spacekonijn zei:

no big deal... de buitenwipper ziet je slieren... pakt je mee.. fouilleert je.. vindt fleske flügel... belt flikken... auto onderzocht... huiszoeking...

Nog altijd no big deal?
dan zorg je toch dat je niet teveel neemt als je uit-gaat?

:rolleyes:

Azraël

Belezen gebruiker
Makkelijker gezegd dan gedaan voor mij!

't is ni te geloven hoeveel x ik al buitengesmeten ben uit een discotheek van te dutsen..

Wortel

Bewuste gebruiker
Azraël zei:
spacekonijn zei:

Nog altijd no big deal?[/quote
Hier gooien ze je der uit en doorzoeken ze je niet eens.
Vinden ze het met naar binnen gaan is het inbeslag name en weigering naar binne gaan.

Azraël

Belezen gebruiker
In de Belgische clubs zijn ze echt niet zo tolerant tov vloeibare... da's direkt buiten en uwen briel afgeven.. Is gewoon omdat 't zo'n slechte naam krijgt in 't nieuws en omdat je er snel van tegen de vlakte kan gaan..

roaren*

Bewuste gebruiker
ik denk omdat het is omdat er zoveel domme mensen alcohol gaan drinken op hun ghb, er heeft zelfs ooit één tegen me gezegd:" je moet er op drinken, dan werkt het nog beter !!" ... kzegn jah, mutn

ze zouden moeten standaar op de flugel flesjes stickers hangen met vloeibaren + alcohol = coma ... ? :P

Bovenaan