1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Trip-E (happy caps) ergste dagen uit m'n leven!

Discussie in 'Trip reports' gestart door Smoken, 3 mei 2013.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Smoken

Smoken Bewuste gebruiker

Dag DF''ers,

Even wat over mezelf. Ik ben een 18 jarige jongen. Heb ervaring met meerdere psychedelische producten, zoals truffels ( drie maal), ecstasy en wiet, voor zover je dit psychedelisch kan noemen. Nu heb ik dus ook LSA gebruikt, de werkzame stof van Trip-E capsules.

Ik heb een aantal keer eerder badtrips gehad, maar dit was dan altijd in het openbaar vervoer, na het roken van wiet. Nu blow ik bijna nooit meer en heb ik daar, als ik het doe, ook geen last meer van.

Afgelopen koningsdag en de dag daarop volgend was de ergste badtrip van me leven. Dit kwam door het gebruik van Trip-E, wat een smartshop product is met een zeer lage concentratie guarana en een kleine concentratie LSA, afkomstig van de Hawain Baby Woodrose zaadjes.

De LSA was niet de enige oorzaak van deze nare ervaring, maar ook dat ik (onbewust) ziek was. Ik lig namelijk momenteel met keelontsteking op bed. Ik heb dit vaker gehad, maar het is erg vervelend, last van koorts, hoofdpijn, zeer licht gevoel in het hoofd en keelpijn.
    Op de desbetreffende dag zelf had ik niet in de gaten dat ik al ziek was of aan het worden, want de keelpijn had ik al een lange tijd en in de ochtend was ik gewoon moe, maar ik dacht dat dit kwam door de twee uur slaap van de avond daarvoor. Die avond daarvoor voelde ik me ook nog geweldig en was te gek en ik heb helemaal NIKS gebruikt deze avond, lekker nuchter.

Waarschijnlijk zullen velen van jullie het ook niet verstandig van mij vinden dat ik na twee uur slaap zo'n middel de volgende dag gebruik en dat op koningsdag, maar normaal gezien doet de muziek iets met me waardoor ik, hoe moe ik ook ben, uren non stop door kan gaan. Dit is ook de reden dat ik dus geregeld nuchter uitga, muziek is mijn drugs.

Deze dag was het toch wat anders. Ik had in de trein twee capsules genomen. Dit is de officiële aangeraden hoeveelheid, maar de dame van de smartshop zei dat als je niet veel merkt en meer wilt, dat je na twee uur (dacht ik..) weer een pilletje kan nemen.
    Ik merkte wel iets en het beviel me wel en de moeheid was ook minder dus nam ik, zo na anderhalf uur denk ik, weer een capsule. Ook omdat ik wist dat het bij veel mensen niet of nauwelijks werkt, zo ook de vriend waarmee ik het nam, dus ik had wel vertrouwen dat een derde capsule geen kwaad kan.

Feesten kwam er uiteindelijk niet echt van, want we kwamen niet meer binnen (zo'n afgezet stuk in Leiden) dus gingen we maar een beetje bij de schermen/hekken staan...... -.-
    Ik vond het best saai en mede daardoor sloeg de moeheid er ongelofelijk hard in. Achteraf gezien was dit gewoon de bodyload van de LSA.
    Ik was ineens ontiegelijk moe en voelde me zwaar, maar spacen deed ik niet echt..... sommige dingen zagen er alleen iets mooier of anders uit.
    Hier heb ik me zo enkele uren verveeld, moe en met een zwaar lichaam gestaan, omdat ik niet snel weg wou gaan, omdat ik dat lullig vond tegen me vrienden. Ook kreeg ik een ontzettende last van me schouders en nek en in me knieën en kuiten. Heel erg pijnlijk. Dit was het enige effect wat die vriend van mij ook ervoer.

Vervolgens ging ik toch maar naar huis, wat ik vervelend vond tegenover me vrienden, maar ik dacht dat ik gewoon ontzettend moe was.

Ik liep onderweg naar het station en vanaf toen ging het ongelofelijk fout. Dit kwam omdat ik er dus erg moe/verrot uitzag, maar wel van die vrolijke Nederland vlaggetjes (schmink gebeuren) op me wangen had. Hierdoor kreeg ik ontzettend hard het gevoel dat iedereen naar me zat te kijken. Dit was niet zo en besefte ik me ook, maar het voelde letterlijk alsof iedereen naar me keek. Dat kan erg ongemakkelijk zijn en zelfs angstig. Vervolgens kwam ik op het station en bleef dit ongemakkelijke gevoel.

Normaal gezien boeit het me vrij weinig hoe ik eruit zie in het openbaar vervoer, maar nu had ik het gevoel dat iedereen me aankeek en voelde iedereen als een soort vijand.

En vanaf het station en het reizen werd alles ineens ook heel erg ingewikkeld. Ik vond contact met mensen ineens heel ingewikkeld en eng. Ik ben wel de goede trein in gekomen, maar al die mensen om me heen vond ik om wonderbaarlijke reden gewoon eng. Er was ook een knap meisje wat me aan zat te staren (volgens mij omdat ik er wel goed uitzie vind ik :'P) maar die maakte mij helemaal gek daarmee.

Ook voelde niks goed aan. Iedere houding voelde kut, naar buiten kijken voelde kut naar me mobiel kijken voelde kut, naar voren kijken voelde kut. Niks voelde gewoon fijn en alles was ongemakkelijk. Toen gebeurde hetgene waar ik absoluut geen zin in had.... ik kreeg vertraging. Ik moest lang op een station wachten met dronken mensen op me heen terwijl ik een badtrip had. Toen dacht ik, laat ik maar een report schrijven van hoe kut dit spul is, om op df te zetten en me bezig te kunnen houden, maar ik deed iets raar waardoor me hele verhaal weg was -.- Me mobiel was namelijk ook ineens ingewikkeld. Ik ging weer de trein in.

Vervolgens kwam het ergste moment van de hele badtrip. Het klinkt misschien vreemd dat dit zo'n ramp was, maar ik moest ontiegelijk nodig pissen. Het deed ook een beetje pijn en in tegenstelling tot normaal nam het als het ware me hele lichaam over. Dit was het enige waar ik aan kon denken en dat ik het nooit meer zou doen. En het duurde zo lang voor ik op mijn overstap station was en dus kon pissen. Voor mij gevoel heeft de hele rit letterlijk DAGEN geduurd.

Ook merkte ik maar weer hoe ingewikkeld alles was, want ik kon echt onmogelijk ''uitrekenen'' hoeveel minuten het duurde voor ik er was (de trein kwam aan om 17:58 en het was op dat moment 17:53). Ik kon er gewoon niet achter komen dat dat zou betekenen dat ik er over 5 minuten zou zijn.

Eindelijk kwam ik dan aan, maarrrrr wat een verassing, ik had geen 50 cent voor het toilet. Ik had nog 20 minuten voor de laatste trein, die er een paar minutjes over doet, maar ik moest echt eerst plassen. Er was een snackbar, alleen ik was dus bang geworden voor menselijk contact en had dus geen zin om het uit te leggen. Dus bedacht ik een plannetje en nam ik loempia van 2,50 ofzo en betaalde met 10 euro, zo kreeg ik dus sowieso 50 cent terug. Dit was gelukt, maar volgens mij gedroeg ik me heel raar en volgens mij maakte dat meisje (kut puber meisje) me nog belachelijk bij haar collega's. Het wachten duurde voor me gevoel erg lang. Ik vrat die loempia op en ging eindelijk plassen. En wat een opluchting!

Vanaf toen begon ik mij eigenlijk al een stuk beter te voelen en ik was blij bijna thuis te zijn. Uiteindelijk was ik dus op het station vlakbij me huis, kon ik nog lekker een stukje fietsen en was ik thuis.
    Ik hing even snel het verhaal op bij me ouders dat ik weg was gegaan omdat ik erg moe was en voelde me thuis wel weer prettig. Wel had ik nog last van lichamelijke effecten (bodyload, licht misselijk, maar dit was veel minder dan eerst).

Ik kon nog even een half uur in me kamer chillen en daarna avond eten. En wat was dit vet! Vanaf toen, heb ik heb me dik vermaakt in me kamer. Gekke was dat ik toen het hardste spacede en dat dit iets van 6 uur na inname was.

Me kamer leek gigantisch en voelde aan als een speeltuin. Alles in me kamer was leuk en kon ik op spacen. Toen heb ik me ineens zo dik vermaakt. Ook had ik lichte visuals, maar vooral kon ik genieten van het feit dat alles zo anders lijkt en alles gewoon leuk of grappig was ofzo.

Toen gingen we eten en was het allemaal heel visueel, maar ik kon zeer goed en duidelijk uit me woorden komen. Was wel grappig een gesprek te voeren met je ouders terwijl je soepbord op dat moment aan het vervormen is xD Me vader en broer leken ineens veel dunner en me moeders haar leek super groot, haha geweldig.

Na het avondeten bleef ik nog lekker een beetje naspacen in me kamer en vond ik het super geweldig. Ik had alleen nog een capsule over en vroeg me af wat ik daarmee kon doen. Al zou ik deze capsule een andere dag als enige capsule nemen zou ik er waarschijnlijk niks van merken, dus bedacht ik me om de volgende dag als ik wakker ben, voor het eten gelijk de volgende capsule te nemen, omdat het dan nog wel in me bloed zit, maar waarschijnlijk niet heel lang aanhoudt, omdat ik dan een heel erg lege maag heb.

Het in slaap komen ging vervolgens moeilijk en ik was wel iets nuchterder, dus begreep ik dat het waarschijnlijk niet lang duurt voor de keelontsteking er echt uitkomt, maar ik dacht een lange nachtrust en de volgende dag lekker heel lichtjes spacen op dat ene capsulletje, moet wel kunnen en me goed doen.

Dit was absoluut niet zo. Hier heb ik veel spijt van. De volgende dag, na een rare spacende, maar wel goede, nachtrust, voelde ik me wel goed. Ik nam de capsule en merkte er nog niks van, alleen een afterglow van de dag ervoor. In de loop van de ochtend werd ik wat zieker: meer keelpijn, hoofdpijn, licht in me hoofd, maar ik spacede niet. Maar toen kwam het, ik begon ook nog lichtjes te spacen, maar merkte voornamelijk de vervelende lichamelijke effecten. Ik had gehoopt dat dit minder werd, zoals de dag ervoor, maar het werd alleen maar erger, net als het ziek zijn. Ik kreeg ook lichte koorts en werd heeeeeeel erg licht in me hoofd (keelontsteking) en zwaar in me lichaam (LSA). Ook werd alles weer wat ingewikkelder. Ik had dus alleen die nare effecten en had uiteindelijk dus ook echt last van de keelontsteking.

Toen gebeurde er iets heel erg ernstigs, wat ik nog nooit eerder in me leven had meegemaakt. Ik was namelijk flauwgevallen!! Dit gebeurde nadat ik in bad was geweest. Vanaf dat ik in bad lag ging het ernstig fout, me lichaam voelde zo ontzettend zwaar en ik werd heel erg moe en verward, vervolgens dacht ik dat ik moest overgeven, dus ging uit bad en probeerde te kotsen (dit lukte een beetje maar voelde te vervelend aan dus gaf ik het op). Daarna stond ik op begreep ik even helemaal niks meer, verdween me zicht en werd ik later op de grond wakker.

Hier schrok ik heel erg van en ik wou ook bijna me ouders halen en alles vertellen, maar hier was ik gewoon te moe voor en ik begreep waardoor het veroorzaakt was. Ik was namelijk gewoon erg ziek en die trip-E heeft het versterkt, waarna ik een bad nam en gewoon te snel ben opgestaan. Dus ik maakte me niet echt zorgen.

Heel gek, maar na het flauwvallen voelde ik me een stuk beter en ging ik (proberen) te slapen. Dit duurde erg lang, maar is uiteindelijk gelukt.

De volgende dag was ik gewoon helemaal nuchter, alleen gewoon nog ziek. Toen heb ik lekker rustig aan gedaan, gezond gegeten en vroeg gaan slapen. De dag daarna is vandaag en nu voel ik me gelukkig gewoon alleen ziek en ga ik maandag even naar de huisarts voor antibiotica.

Kortom, ik heb een vreselijke tijd gehad, na het gebruik van LSA, in de vorm van Trip-E. Dit kwam grotendeels door de heel erg nare lichamelijk verschijnselen die LSA zaadjes met zich mee (kunnen) brengen en omdat ik blijkbaar ook keelontsteking had.
    Ik heb hier in ieder geval veel van geleerd, maar het was allemaal moeilijk om in te schatten hoe dit zou lopen.

Trippend in het openbaar vervoer was een hel en ondanks dat de dame van de smartshop zei dat dit wel op koningsdag kon, zou ik toch iedereen aanraden psychedelica thuis te nemen, met maar een aantal vrienden.

Verbazingwekkend hoe dit alles zo heeft kunnen lopen....

Er zijn erg veel negatieve verhalen over deze Trip-E geweest en ik kan me er nu bij aansluiten.

Dus mijn conclusie: Vooral kopen die Trip-E :tearsofjoy: (niet, duh)

Hoop dat jullie er wat aan hebben gehad of het leuk/interessant vonden om te lezen.

Peace :wave:

2. ice-cube

ice-cube Experimenterende gebruiker

Hey,
    Dat klinkt als een vreselijke tijd in het openbaar vervoer! Zelf zou ik dat ook niet snel doen, ik word met truffels op al gek als ik een onbekend persoon zijn hond zie uitlaten! Ikzelf heb baby hawaiian woodrose ook 2 keer geprobeerd, maar dan de echte zaadjes. Eerste keer was leuk, echt vervormingen en verkleuringen, 2e keer was hoofdpijn, misselijkheid, en moe zijn maar niet kunnen slapen :confused: .

Kortom: ik vind LSA maar een gemeen onvoorspelbaar stofje. Niet mijn favoriet. :rolleyes:

Gr.

3. Smoken

Smoken Bewuste gebruiker

Zelfs hoofdpijn!? :openmouth:
    Dan zou het nog bijna zo kunnen zijn dat die LSA nog zo lang ze werk deed dat ik gewoon de hoofdpijn en koorts en alles daarvan had en niet van een keelontsteking :openmouth:
    Want nu voel ik me wel weer oké, of ik ben gewoon weer beter kan ook xD

Naja, het is gewoon kut spul, nooit meer van me leven.

4. Drokz

Drokz Experimenterende gebruiker

Goede trip-report, was vlot weg te lezen!
    Ondanks dat dit de eerste keer is dat ik over het stofje hoor heb je me meteen weten te overtuigen het nooit te gaan doen :P

5. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Goed report, leuk om te lezen indd! Echt een bijzondere ervaring. In de trein zitten met zo'n rotgevoel lijkt me eeeeeeeecht verschrikkelijk. Ik vond het met koninginnenacht laatst al superkut toen ik stoned was en door een hele drukke menigte moest om bij m'n fiets te komen, laat staan dat je zit te trippen in een treinrit waar geen eind aan lijkt te komen :openmouth:

Grappig trouwens dat je dat trucje had bedacht om een loempia te kopen en dat je dan die 50 terugkreeg.. Haha

6. Smoken

Smoken Bewuste gebruiker

Goed he :grin:

Ik had ook gewoon nog tot eergister een soort rare na-space ofzo. Niet normaal, zo lang joh. Legaal hoeft niet te zeggen dat het niks voorstelt.

:wave:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Trip-E (happy caps)
  1. petervandijk
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    4.329
  2. theholyganja
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    2.309
  3. spaceinvader77
    Reacties: