TRIP-E

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
hallo ik heb vamidag een doosje TRIP-E gekocht bij de smartshop, wat voor efecten krijg je daarvan, en de dosis?
iemand ervaring?
groeten friso

Trip E

Hee,

Ik heb een paar keer trip E gehaald. Trip E bevat LSA, met nog een aantal andere planten zoals passiebloem.

2 a 3 uur van te voren niets eten. Twee pillen nemen en een uurtje wachten. Zoek een omgeving op waar heel veel patronen zijn, dan is het trippen erg gaaf. De trip duurt 4 a 6 uur.

Je kunt ook 4 pillen slikken, maar dat geeft een kutgevoel, je wordt doodmoe. Waarschijnlijk komt dat door de passiebloem(rustgevend en versterkt trips). De trip wordt veel heviger maar je bent zo lam dat je er niets aan hebt en het ook niet leuk is.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ingrediënten: Baby hawaiian woodrose, guarana, passiebloem, niacine, vitamine B6, magnesiumstearaat, l-arginine, L-Tyrosine.

ik ken 2 mense die op fullmoon vorig jaar zo'n trip-e's gedaan hebben. Een heeft er 3 genomen, zich een hele nacht kut gevoeld, moete overgeve (wa altijd zo is me lsa, maar hij had da raar genoeg ook tijdens zn trip)etc. hij heeft toen hele nacht aan de kant gezete...

een andere heeft ze alle 4 ineens gedaan, en is er super goe van gegaan... stevig getript, ook slecht gevoeld eerste 2 uren, maar daarna hup hele nacht staan danse...

het heeft dus duidelijk een heel verschillend effect op iedreeen... en is nie perse altij iets waar je loom van wordt

Bengt

Bewuste gebruiker
hallo
ik had trip-e vorige keer genomen na mijn paddo trip en heb er weinig van gevoeld
Er keerde wel een gevoel van rust in mij.
Maar voor de rest was het niet veel soeps

shokora

Wijs gebruiker
Bengt zei:
hallo
ik had trip-e vorige keer genomen na mijn paddo trip en heb er weinig van gevoeld

Sorry dat ik zo'n oud topic kick maar zou zoiets niet gevaarlijk zijn? Gezien er passiebloem in zit, zit er dus een MAOI in en dat in combinatie met psilocybine is niet echt geweldig. Of is de hoeveelheid passiebloem zo klein dat het geen fuck uit maakt?

Bengt

Bewuste gebruiker
Jongen, dat is al zo lang geleden...

Ik had de trip-e genomen na mijn eerste trip, die zo vet was dat ik dacht dat die trip-e het misschien kon verlengen.
Ik dacht op dat moment niet aan verkeerde combinaties, ik dacht gewoon aan lekker verder trippen.

Ik denk dat je ook al zelf de oplossing geeft, volgens mij zit er te weinig passiebloem in om effectief de trip te versterken.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
shokora zei:
Bengt zei:
hallo

Sorry dat ik zo'n oud topic kick maar zou zoiets niet gevaarlijk zijn? Gezien er passiebloem in zit, zit er dus een MAOI in en dat in combinatie met psilocybine is niet echt geweldig. Of is de hoeveelheid passiebloem zo klein dat het geen fuck uit maakt?

MAOI kan heel goed met psilocybe hoor, ik snap niet waarom het niet echt geweldig zou zijn. Het is op deze manier een beetje onverantwoord maar MAOI kunnen heel goed zijn om je trip sterker te maken of om de trip te verlengen.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik heb geen snars van versterking gevoeld, dus in die trip-e zal er wel niet te veel MAOI zitten...

xatnos

Newbie
Hier ook keer TRIP-E gekocht zo'n rond doosje met 4 pillen erin. Allebij 2 genomen stond er ook op. MAar niks gevoeld

Bovenaan