Trip killers bij psychedelica in combinatie met dissociatieve

Plex

Wijs gebruiker
Hallo DF!

Mij leek het wel interessant om een trip te hebben waar ik een psychedelica met een disso combineer (zoals LSD met 2F-Ketamine). Aangezien dit de heftigheid van de trip flink kan beïnvloeden en onvoorspelbaar kan zijn leek het mij verstandig om trip killers (benzos) in de buurt te hebben voor de veiligheid. Ik vraag me alleen af of dit wel verstandig is aangezien ik dan 3 soorten middelen tot me neem, vooral de combinatie disso en benzo betwijfel ik. Ik heb hier en daar gelezen dat er wel dergelijk risico's zitten aan deze combi maar niet tot welke graad dit gevaarlijk is.
Ik vraag me af of hier mensen zijn met ervaring in deze combinaties en weten of dit wel verstandig is.

(Uiterraad is het niet de bedoeling om trip killers te gebruiken, dit heb ik ook nog nooit hoeven doen. Maar voor de zekerheid wil ik toch die optie hebben. Bij deze ervaring zal ik ook een tripsitter hebben)

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Benzos stoppen geen trips, ze kalmeren je gewoon. Trazodone is de beste trip stopper.

Maar laat de trip gewoon over je heen spoelen en ga mee met de flow. Vroegtijdig afbreken is zonde.

Waarom wil je je ervaring nog heftiger maken met dissos als je je al een beetje zorgen maakt op voorhand? Hou je dosis LSD aan de lage kant.

Plex

Wijs gebruiker
Benzos stoppen geen trips, ze kalmeren je gewoon. Trazodone is de beste trip stopper.

Maar laat de trip gewoon over je heen spoelen en ga mee met de flow. Vroegtijdig afbreken is zonde.

Waarom wil je je ervaring nog heftiger maken met dissos als je je al een beetje zorgen maakt op voorhand? Hou je dosis LSD aan de lage kant.
In principe maak ik me geen zorgen over de LSD, daar heb ik wel best wat ervaring mee, zelfde geld voor spychedelica in het algemeen. Alleen leek het het me interessant om het net even heftiger/anders te maken. Ik heb een paar keer dit voorbij zien komen op DF en vond het wel een interessant idee. Trip killers ben ik zeker niet van plan om te gebruiken en heb ik ook nooit gebruikt, alleen heb je kans wanneer je erg ver gaat met bijvoorbeeld LSD dat het gevaarlijke situaties kan veroorzaken. Het zou me inderdaad alleen kalmeren maar ik geloof wel dat dit gevaarlijke situaties zou kunnen voorkomen mocht dat echt nodig zijn. Ik wil echt niet een slechte trip uit de weg gaan maar mocht het moeten voor de veiligheid zou ik dat wel willen kunnen doen.

• Like
Waarderingen: ljuv

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik gebruik vaak dissos aan het eind van de trip, of in ieder geval als het effect al begint af te nemen en begin dan met kleine beetjes disso, zo kan je goed aanvoelen hoe ver je kunt gaan.

En ja, een benzo met ketamine is niet zo gevaarlijk als een benzo met alcohol of opiaten, vooral niet als je verstandige doses neemt. Desondanks kleeft er wel risico aan dus anraden zou ik het niet, maar ik heb het zelf ook weleens gedaan.

daniel565

Newbie

Lastig, soms word ik al flink ziek van 100ug LSD. Ik wil meer proberen ivm PSSD. Maar door PSSD (Post SSRI Sexual Disfunction) werken drugs anders op mij. De meesten doen helemaal niets. LSD soms wel wat, maar kan er me fysiek erg naar door voelen. Handrem is dan wel handig. Maar Trazodone is een antidepressivum en daar is mijn ellende mee begonnen. Raak liever geen antidepressiva aan.

Bovenaan