1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Trip report: mijn eerste keer LSD (HUMOR!)

Discussie in 'Trip reports' gestart door Helpende Fries, 7 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Helpende Fries

Helpende Fries Experimenterende gebruiker

Mijn Trip report: LSD

Informatie:
    Wanneer:
    Juli 2018
    Waar: Mijn oude woning
    Wie: Een vriend, ik en mijn hond
    Wat: LSD --> 1 zegel per persoon (Microgrammen)
    Waarom: Beiden benieuwd naar effecten
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Het begin
    Een van mijn vrienden en ik kwamen op het idee om LSD te gaan gebruiken, een vriend van ons had het via via gekregen en wou het wel aan ons verkopen voor een vriendenprijsje. Nadat we de zegels hadden opgehaald merkte ik dat zowel ik als die vriend van mij een beetje aan het zenuwen waren. Zenuwen had ik zeker, ik wou het zo graag doen maar ik wist niet wat mij te wachten stond. Na een aantal jointjes viel de avond, het moment van de waarheid.
    Mijn stiefvader had een huisje waar hij alleen woonde, gescheiden. Maar na veel drama bleek hij weer met mijn moeder te gaan, hij kon bij haar in huis wonen en liet zijn huis betaald en wel gewoon achter. Ik had problemen met mijn woonsituatie en daarom bood mijn stiefvader mij aan, ''Je kunt in mijn huis wonen, zolang je Diego (Stafford hond) verzorgt. Een aantal weken later was dus het moment, dat wij in dat huis LSD zouden gebruiken.
    We gingen S'avonds naar binnen en gingen zitten in de keuken.

Gebruiken:
    We draaiden een joint, terwijl we spraken over onze verwachtingen, en rookte lekker door. Toen we er klaar voor waren ging het zegeltje onder de tong, even later zogen we met de bovenkant van de tong het zegeltje weg. Wachten, wachten en nog eens wachten. Ik begon ineens na ongeveer 60 minuutjes wat te voelen, warm, blij en tegelijk moe als energiek (erg vaag). Die vriend van me voelde toevallig 5 minuten later van alles. Ik heb hem weinig tot niet gevraagd wat hij voelde (vandaar dat ik vooral als mezelf spreek). Alles was anders, horen, zien, ruiken, voelen en wel veel meer. Het was zo'n raar gevoel. De hond begon ineens heel apart naar mij te kijken, maar ik werd er erg vrolijk van. En ook het huis, ik kon het van hoek naar hoek, maar nu.. het was hetzelfde huis maar toch anders. Wat ook opviel was dat ik dingen zag, die er al zo lang waren en ineens zag ik het... en dat waren nog geen eens hallucinaties. Ik draaide een shagje, wat heel soepel ging en stak hem aan. Dat vuur van mijn aansteker was zo bijzonder, ik zag kleurrijke dansende vlammetjes en het gaf mij zo'n goed gevoel. Nadat ik het shagje aanstak begon ik te hijsen, het voelde alsof ik 100 Kilo aan lucht inademde, het was zo bijzonder. De muziek die we op hadden, was niet beschrijven hoe prachtig dat klonk. Die vriend van mij lag op de bank, beetje te genieten denk ik. Ineens schiet ik zonder pardon in de slappe lach, ik bleef maar ongecontroleerd lachen zodra ik die vriend van mij aankeek. Hij begon grappige geluidjes te maken en zegt ineens heel kalm ''Hou op met lachen, dat vind ik kut en niet fijn'' ik kon niet stoppen 'haha''. We gingen na een uurtje rondhuppelen naar buiten, dat was alsof ik in een andere dimensie was. Alles was 1000 maal mooier, helderder en vol van kleur. Het was prachtig, we gingen samen nadat we een geluidsloze knik naar mekaar knikten, dachten we hetzelfde.. We rende over de straten, ik voelde mij alsof ik vrij was van alles en dat de wereld om me heen een droom moest zijn. Na een aantal uren, 2 ruzies, 3 valpartijen en shagjes roken was het tijd terug te gaan naar huis. Beiden op de bank, giechelen, domme geluiden maken en de hond vermaken (Hij merkte echt dat wij onder invloed waren, erg raar) vielen we beide in slaap. Geslaagde avond!

Goedemorgen:
    Na een lange nacht werden we wakker, voelde me moe en futloos, verder nergens last van. heb gegeten, gedronken en ben wezen afwassen. Verder die dag joints gerookt, bijkomen en in de avond vroeg op bed. conclusie het was geslaagd, unieke ervaring, alsof je in een andere wereld bent.

Bedankt voor het lezen,

-Marvin

StimsalaBanne en שמש vinden dit leuk.
  2. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Wat ik je wel graag wil meegeven is dat je moet proberen truffels te blijven zien als recreatief, truffels geven namelijk een bijzondere en geestverruimende ervaring, maar als je het op korte termijn vaak gebruikt zul je merken dat jouw positieve ervaringen kunnen veranderen in negatieve ervaringen.

Casaan en acht.zes vinden dit leuk.
  3. Helpende Fries

Het was mijn eerste keer en heb tot nu toe niet waar gebruikt

4. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Dus je ging gebruiken, slapen, roken en geluidjes maken.
    Daarna de hond uitlaten.

Klinkt als een goede dag werken en daarna sex hebben met je partner terwijl je vergeten bent dat je de hond nog uit had moeten laten.

Prison vindt dit leuk.
  5. Helpende Fries

wtf

6. Casaan

Wie?

7. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Watsmetjou? :screamcat:

8. Guapo Temudgin

anneee joh! nsber!

9. Casaan

Ik begrijp je niet

10. Guapo Temudgin

Weet ook niet of je dat wil weten maar bij deze:

11. Casaan

Ik begrijp nog steeds je bedoeling niet en vraag me ernstig af waar je opmerking vandaan komt.

12. Guapo Temudgin

Ik probeerde van jou opmerking een grap te maken. Jij noemt in andere woorde de helpende fries een homo toch? omdat die met zijn hond is en zijn vriend in het bos speelt en seks hebben. Ik geef er een draai aan met humor van de verkeerde kant. Beetje hard misschien dat het dan een nzber is maar dat is de humor.

MAAR mocht:
    de helpende fries een meid zijn dan slaat het inderdaad helemaal nergens op. Alhoewel ik het filmpje dan alsnog hilarisch vind :').
    Marvin is naar mijn idee een jongenensnaam maar dat kan ik verkeerd hebben? XP

13. Casaan

Gossie, er zijn nog wel een paar dingen waar je een draai aan geeft. Jouw interpretatie van mijn bericht is behoorlijk ruim te noemen.

Ook ontgaat je humor mij. Wellicht snap ik niet wat humor van de verkeerde kant is.

14. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Gaat het wel goed met je?

De Dunne vindt dit leuk.
  15. Helpende Fries

ik ben niet gay. haha maar ben een vent ja.

16. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Nog nooit een hond zien trippen. Wel ooit een hond stoned gezien die een blokje hasj van de tafel weggegrist had. :tongueout:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Trip report mijn
  1. MelissaChanelNo1
    Reacties:
    33
    Weergaven:
    4.580
  2. BigBangDNA
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    1.817