1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Trip report shrooms&rue&salvia&n2o&vragen

Discussie in 'Trip reports' gestart door Robbert40, 4 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Robbert40

Robbert40 Newbie

Achtergrond:
    38 jaar drugs&alcahol vrij geleefd, anderhalf jaar geleden truffles gebrobeerd, dit hielp enorm met mijn constante depressie en autisme gerelateerde klachten,sindsdien ben ik voorzichtig substancies aan het ontdekken.
    Wiet, hash, alcahol, lach gas en salvia hebben normaal gesproken zelfstandig geen effect op mij. Bij hoge dosis ga ik van geen effect, naar een sterk misselijk gevoel.
    Truffles hebben wel een effect maar alleen in hoge dosis, van 3 doosjes high hawaian word ik aleen maar giegelig. Geen visuals. :(
    Ik heb het zelfde probleem met pijnstillers en verdovingen.
    Slik dagelijks 5-htp, meer hierover later.

Setting, thuis, met voldoende experimentele rock en psi wave :)

Na gedegen onderzoek en voorbereiding heb ik het volgende gebruikt voor mijn trip:
    10 weken "clean living" (diet, geen energie drankjes en andere ongezonde troep en 10 weken geen drugs) gevuld met sport en yoga.
    8 uur vasten.
    500mg syrian rue (10x extract), zelf in capsules gedaan. Aka Syrische Wijnruit (Peganum harmala)
    600mg pure wiet gerookt (via een bong)
    Een uur na de rue heb ik 8 gram gedroogde paddos op gevolgd door een lemon tech van 4gram gedroogde paddos opgelost in water& citroenzuur (10-15 min).
    10 min later begon de trip.
    Ik belande op bed waar ik heb liggen schudden en draaien als een gek (niks pijnlijks), tijdens deze fase heb ik mogen genieten van een "ego death" en prachtige halucinaties met gesloten ogen. Het voelde vredig ondanks het heftige schudden.
    Het voelde alsof ik dreef op een tropische oceaan, ik liet het me maar overkomen.

Anderhalf uur later was ik over de top heen en ben weer terug gegaan naar de woonkamer, daar ben ik gaan graven in mijn magische doos naar de middelen die normaal gesproken niks doen.

Ik rookte wiet en de trip werd een half uurtje weer flink heftiger en kleur rijker.
    Meer traditioneel psychodelisch, eindelijk de hallicunaties met de ogen open, smeltende objecten, ademende muren, etc.
    Daarna heb ik de salvia gerookt (60X extract) en de trip werd langzaam maar zeker anders. Het voelde alsof mijn lichaam smolt en wegs stroomde, wat achterbleef was mijn ik, maar dan zonder ego. Ik was de bank, daarna de tafel en uiteindelijk een wolkje.
    Totaal heb ik een uur lang salvia gerookt (met pauzes).

Tegen het einde van de trip probeerde ik wat lach gas, iets wat net als salvia en wiet normaal gesproken niks doet.
    2 ballonnetjes later trad ik uit mijn lichaam, 15-20 min later werd ik weer wakker op de bank.
    In totaal duurde de trip 6 uur en ben ik met knikkende knietjes mijn bedje weer ingekropen, de volgende dag de ervaringen verwerkt (al die tijd niet eten en zoveel energie verbruiken, gecombineerd met de mentale ervaring heeft herstel tijd nodig).
    Het heeft me geholpen een pijnlijke ervaring anders te gaan zien en zodanig te verwerken dat ik er geen last mee van heb.

1) Waarom zo veel?
    Anders doet het niks, ik ben ruim 2 meter, heb door sport verleden een ijzer gestel en tegenwoordig heb ik erg veel massa aan boord waarover het verdeeld word. Ook heb ik een erg hoge natuurlijke weerstand tegen verdovende middelen.

Vragen naar het forum toe:
    Sinds ik dit spul ben gaan gebruiken ben ik erg veranderd, door het autisme kwamen prikkels meer aan dan bij gewone mensen, bv een persoon die je aankijkt word op gegeven moment bedreigend omdat je die mentale foto honderden keren per minuut voorbij ziet komen. Ik ben prikkels gaan vermijden, dit betekend naar beneden kijken (wat anderen vaak zien als lafheid of schuld), mensen massa en sociale situaties ontwijken, mezelf ritmisch stimuleren (zenuwachtig tikken), etc. Wat weer leidde tot een jarenlange depressie.
    Al deze zaken zijn als sneeuw voor de zon verdwenen na mijn eerste truffel trip.
    Tegenwoordig gaan sociale interacties uitstekend, ik ga uit, dans, maak contact, sport weer, ga op vakanties.
    Na wat onderzoek vond ik dat een serotinine tekort vaker voorkomt bij sommige mensen op het autistische spectrum (iets wat vrijkomt tijdens een paddo trip)
    Om deze reden ben ik 5-htp gaan slikken, ik kan nu eenmaal niet elke dag deze hoeveelheid paddos gaan eten XD.
    Dit werkt uitstekend, geen klachten, wanneer ik met de 5-htp stop komen de eerst klachten na een week weer terug.

Mijn vragen aan de mensen hier zijn;
    1) Zijn er meer mensen die baat hebben gehad bij truffels of andere serotinine los makende drugs (lsd?) Vooral autisten.

2)Is het gebruikelijk dat je weerstand verlaagd word? Tijdens mijn paddo trips ben ik veel gevoeliger voor zaken zoals salvia en wiet dan wanneer ik deze los gebruik

3)En hoe gaan jullie er mee om?
    Steeds meer mensen in mijn omgeving vragen me wat er gebeurt is. Ik ben compleet veranderd.
    Ik heb het mijn beste vriend verteld en diens oren stonden te klapperen (ik ken m inmiddels 25 jaar), "Heb JIJ drugs gebruikt!!!!????", Alsof hij een marsmannetje zag staan....
    Mijn ouders maken zich zorgen ondanks dat ze blij zijn dat ik nu veel meer doe in het leven behalve (repeterende mmo rpg) video spelletjes te spelen.
    Mijn ouders zijn erg anti drugs en ondanks dat het me tot nu toe erg veel goed lijkt te doen, (ik gebruik slechts 3-4 keer per jaar) denken ze het ergste. Ik zal ze nooit kunnen vertellen of zelfs maar gerust stellen. Ik ben bang dat de nieuwe ik zal moeten slijten bij ze.
    Ondanks dat autisme (naar mijn mening), depresie en epelepsie veelvoudig voorkomt aan 1 zijde van de familie, word hier niet over gesproken, erger nog, het gedrag omtrent de mentale gesteldheid helpt gewoonweg niet. Ipv ze te helpen naar een arts word er alleen maar negatief gedaan, het is altijd iemand anders zijn schuld of het ligt bij jezelf, "jij bent gewoon niet sterk genoeg". Ugh :(
    Alcoholisme en drugs misbruik komt voor in de familie, niet bij mijn ouders gelukkig, dit is de reden waarom ik zelf zo'n moeite heb gehad met het accepteren van de truffels/paddos/etc en waarom ik het niet verder durf te vertellen.
    Ik vermoed dat de 5-htp zoveel zou kunnen doen voor mijn moeder, zoals ze nu is wil ze liever niet aangeraakt of aangekeken worden, maar hoe breng ik zoiets, als ik dat zo en zo al zou moeten doen, wat voor mij werkt hoeft bij haar helemaal niks te doen.

Laden...