• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi dit is m’n eerste bericht hier🙋‍♀️ Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden om te lezen!
Even ter informatie:
Ik en een vriendin van mij gingen voor het eerst truffels proberen en dit is hoe het ging.
Truffels Valhalla ( +- 8gram)
(niet echte namen gebruikt)

Ik had om 10 uur genomen op advies van Peter. Volgens hem duurde het dan nog een uur voordat het zou gaan werken en zouden Lisa en ik beide wel een eigen bakje (15 gram) leeg kunnen eten. Wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan en gewoon heb geluisterd naar het advies van Quinten, die voor ons ook de truffels had gehaald.

De smaak was niet zo vies als ik verwacht had. Ik vond het eigenlijk vrij smaakloos alleen krijg je soms wel wat kokhalsnijgingen van de substantie. Het voelt net als een droog gummetje in je mond met een licht zuur smaakje eraan.

Na 25 minuten begon ik me raar te voelen. Als ik liep bewoog de ruimte anders en even later begon ik alles enorm erg in 3D te zien. Voorwerpen waren op zichzelf een ding, en je kon erachter kijken. Aan het begin werd het heel druk ineens in mijn hoofd. Ik dacht “Er zijn zoveel dingen waar ik aan moet denken en elk voorwerp in de ruimte was een ding waar ik aandacht aan moest besteden”. Nou is onze woonkamer best wel vol met heel veel soorten voorwerpen en kunstwerken dus werd het heel druk. Vervolgens ging ik dit ook mengen met dat ik ook school heb en toetsen waar ik aan moest denken en het werd gewoon super druk. Dit gevoel ging al wel snel weer over. Op een gegeven moment moest ik heel hard lachen om mezelf maar mijn lach was zo onbeschrijfelijk raar. Die lach kwam niet uit mijzelf want ik had er geen controle over en ik kon ineens niet meer stoppen. Toen kwam het idee dat ik maar zo in mijn broek zou kunnen plassen en hier werd ik dan ook ineens super bang voor. Ik had ook geen gevoel in mijn lichaam waardoor het zomaar zou kunnen gebeuren. Hierdoor wilde ik ook graag naar de wc telkens. Traplopen was eigenlijk heel normaal en niet raar of eng maar als ik boven naar de tegels keek wanneer ik op de wc zat werd ik helemaal gek (ik ging naar de wc boven). Er zit een marmer patroon in de grijze stenen. Dit grijze was ineens gemixt met groen en het was een soort water wat bewoog.
Toen ging ik gewoon lekker op de bank zitten op een gegeven moment. Hier begon ik me helemaal te bedenken dat ik dus in een nieuwe wereld zat. Deze liep paralel aan de normale wereld want Nick (onze tripsitter) was er ook maar hij was ook in de normale wereld want hij kon die ook zien. Ik zat in een andere wereld waarin er geen grenzen waren en waarin ik eigenlijk best wel eenzaam was. Je gaat nadenken over de “normale wereld” en je vraagt je af of je daar nog ooit terug komt. Mijn grenzen waren weg en ik zou zomaar allerlei mensen kunnen bellen of appen waar ik later spijt van zou gaan krijgen. Telefoon wegleggen dus. Op een gegeven moment kwam met allemaal diepe filosofische uitspraken (vond ik zelf dan) waar ik enorm van onder de indruk was, wat totaal nergens op sloeg.
Even verder over die werelden. Alles was een wereld en elk voorwerp had zijn eigen wereld en gevoelens en mijn telefoon was ook een hele wereld.
Inmiddels ging Lisa ook al erg hard en ze had iets mega raars uitgevonden. We hadden een soort staven buisje met glowsticks erin. Er was 1 glowstick van de heel veel in het buisje die blijkbaar een beetje oranje was. Lisa zat in het buisje te kijken en te kijken en liet het mij ook zien. We waren allebei zo gefascineerd en Lisa begon ook over de andere wereld waar je kwam als je in het buisje keek. Nick, onze tripsitter, liep op een gegeven moment naar buiten om te roken. Ik en Lisa hoorde een geluidje van de trap en begon heel hard te lachen en te zeggen dat Nick van de trap was gevallen. Hier moest ik ook heel hard om lachen en Lisa vroeg: “wat zouden we dan moeten doen?!”Waarop ik huilend van het lachen zei: “Ja de politie bellen!!!” Nou en we hebben mega hard gelachen hier om, mijn hele gezicht zat onder de tranen.

Later toen had ik het idee dat ik ineens met mn ogen knipperde en ik stond toen in de kamer. Ik keek naar mijn voeten en ze voelde helemaal doorweekt en ik zei: wtf jongens ik heb mega erge zweetvoeten!! Tot dat ik mijn voet voelde en mijn sokken waren gewoon super droog. Mijn hele lichaam was niet meer van mezelf. Alsof mijn gedachtes en hersenen net buiten mijn lichaam zitten. Op een gegeven moment stopte ik ook iets in mijn mond en het voelde alsof het in de mond naast mij zou moeten. toen ik het voelde op mijn tong was het zovan huh dit is mijn mond terwijl die in mijn gedachte er niet zo zat.

Het voelde ook even alsof mijn gezicht er niet was en alleen mijn gedachtes met mijn ogen. Maar ineens met mijn handen voelde ik dat mijn gezicht er wel zat. Als ik mezelf boven in de spiegel bekeek had ik ook ineens allerlei soort donkere huidvlekjes/moedervlekjes op mijn gezicht. Een soort vaag vierkant sproetenpatroon over mijn hele gezicht.

Na een tijdje had ik wel zoiets van “ik wil wel graag terug naar de normale wereld en vertellen wat er precies gebeurd is”. Ik nam wat dextro rond 12 uur/half 1 en ik begon langzaam al wat nuchterder te worden. Rond 1 uur kwam Niels en ik ging aan de poes (3mmc) waardoor het nog wat sneller uit zou werken. Het werkte langzaam uit en de rest van de nacht ben ik nog heel lekker op de poes gegaan..

Ik vond het een hele bijzondere ervaring en heb ik er ook geen spijt van. Het is wel gaaf om te weten dat je eigenlijk gewoon even helemaal weg van de normale wereld kunt gaan hiermee en je voor je gevoel uit je lichaam kunt gaan met dit spul. Wel had ik het me zo totaal niet voorgesteld. De controle over jezelf is totaal weg wat ik niet perse fijn vond. Ik zou het ooit nog wel doen maar niet binnenkort al en echt met fijne mensen en een fijne omgeving want je moet je niet hoeven schamen.

hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en het niet te lang of saai vonden!! Hoor graag een reactie wat jullie ervan vinden😊

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan