• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

"Trip report van de maand" hulp gevraagd!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Status
Niet open voor verdere reacties.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Beste allemaal,

Zoals de meeste allang door hebben staat 'Trip report van de maand" stil. Grootste probleem is tekort aan tijd bij ons. We willen het graag terugbrengen het is een leuke toevoeging namelijk.

Bij deze een oproep of iemand het leuk vind om reports uit te zoeken voor de report van maand nominaties. Wij zullen ook helpen met sticky maken en ook wat suggesties via pb's sturen en dergelijke.

Iemand die het leuk vind en wil helpen ermee? Reports selecteren per maand, topic maken en pb als je iets wilt weten of als er iets veranderd moet worden.
En dus ook iemand die aardig wat reports leest met plezier :wink:

We zijn benieuwd of iemand het leuk lijkt te helpen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Vanaf eind juni heb ik weer wat tijd en zou ik eventueel wel een poging willen wagen, waarschijnlijk is het voor de meeste maanden wel te doen voor me maar het kan in de toekomst wezen dat het (zeer) sporadisch niet mogelijk voor me zal wezen om een Report van de maand poll te posten.
Vaak ben ik vrij druk maar ik spendeer in de vrije tijd die ik heb aardig wat tijd aan rapportjes en de meeste die voorbij komen lees ik sowieso al wel.

Het lijkt me leuk om te proberen, als iemand anders het een poging zou willen geven heb ik daar echter ook alle vrede mee.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Dank aan iedereen gaat zo wel goedkomen. Mocht je toch willen helpen tips van reports zijn altijd welkom!

Nogmaals dank voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan