Tripmaat met mate?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dit heb ik ook *zielig* , die 1 à 2 vrienden waarvan je de kop wel van zou kunnen zien wegsmelten hebben altijd andere dingen te doen.

Kunnen we niet een soort van DF vind-je-trippartner vragenlijst maken. Dat je gekoppeld wordt aan een maatje aan de hand van een aantal criteria.

Ander geslacht ✅
± Zelfde leeftijd ✅
Woont in de buurt ✅

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dit heb ik ook *zielig* , die 1 à 2 vrienden waarvan je de kop wel van zou kunnen zien wegsmelten hebben altijd andere dingen te doen.

Kunnen we niet een soort van DF vind-je-trippartner vragenlijst maken. Dat je gekoppeld wordt aan een maatje aan de hand van een aantal criteria.

Ander geslacht ✅
± Zelfde leeftijd ✅
Woont in de buurt ✅
Zou best geinig kunnen zijn inderdaad 😉

Blauweaap

Badass junkie

Ander geslacht
± Zelfde leeftijd ✅
Woont in de buurt ✅
iK WiL AllEen MAaR TriPpen mEt een vrOuw. waar kan ik me aanmelden?

djiego

Badass junkie

Ander geslacht ✅
± Zelfde leeftijd ✅
Woont in de buurt ✅
mn ondernemers bloed begint spontaan te kloppen.

Ik heb al een domeinnaam gevonden, let's gooo next step?

edit: vind 't overigens persoonlijk best lastig echt trippen met mensen die ik niet heeeeel goed ken en dan nog soms hehe. But I get the drift !

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mn ondernemers bloed begint spontaan te kloppen.

Ik heb al een domeinnaam gevonden, let's gooo next step?

edit: vind 't overigens persoonlijk best lastig echt trippen met mensen die ik niet heeeeel goed ken en dan nog soms hehe. But I get the drift !
Dit herkennen veel mensen , eerst een jointje roken kennis maken. En daarna als er een psychedelic klik is volgende keer trippen 🥰

Dat je elkaar een beetje kent.

djiego

Badass junkie
Dit herkennen veel mensen , eerst een jointje roken kennis maken. En daarna als er een psychedelic klik is volgende keer trippen 🥰

Dat je elkaar een beetje kent.
jointje brrr hahaha. Permanent offlimits voor mij persoonlijk en (helaas) een vrijwel gegarandeerd recept waar ik echt heel bad op kan gaan. (heftigfout gegaan lang geleden).

Maar ik snap wel precies wat je bedoelt natuurlijk, met jointje als voorbeeld.

Ik vind het ook wel jammer dat ik het zo lastig vindt soms met mensen trippen (fysiek). Want even los van verschillende redenen, al heb ik overwegend altijd alleen getript (en dan heb ik het met name dan even over de'klassieke' tripmiddelen nu), ik weet ook hoe ontzettend bijzonder / verrijkend/ verbindend (afijn jij begrijpt wat ik bedoel) het kan zijn als het wel gaat.

Momenteel is mijn wens op niveau huisdier hahaha

edit: en als toevoeging in het algemeen; ja dat gemis aan die socio component met drugsgebruik snap ik heel goed.

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
jointje brrr hahaha. Permanent offlimits voor mij persoonlijk en (helaas) een vrijwel gegarandeerd recept waar ik echt heel bad op kan gaan. (heftigfout gegaan lang geleden).

Maar ik snap wel precies wat je bedoelt natuurlijk, met jointje als voorbeeld.

Ik vind het ook wel jammer dat ik het zo lastig vindt soms met mensen trippen (fysiek). Want even los van verschillende redenen, al heb ik overwegend altijd alleen getript (en dan heb ik het met name dan even over de'klassieke' tripmiddelen nu), ik weet ook hoe ontzettend bijzonder / verrijkend/ verbindend (afijn jij begrijpt wat ik bedoel) het kan zijn als het wel gaat.

Momenteel is mijn wens op niveau huisdier hahaha

edit: en als toevoeging in het algemeen; ja dat gemis aan die socio component met drugsgebruik snap ik heel goed.
Ben ook vaak alleen als ik trip. Heb een paar mensen met wie ik trippen erg fijn vind , @Jmths , @ transformated en nog 1 van df. Maar voordeel van alleen trippen is dat je zo lekker vrij bent in muziek en alles. Maar als je tripmaat van je dezelfde muziek/ eten etc ook goed en lekker vind en wat films mocht dat ervan komen is dat wel echt superfijn. Lekker samen op avontuur, de leukste trips gehad , alleen ook maar da's zo eenzaam na de 10e keer op rij.

We snappen elkaar wel volgens mij. En de joint was maar een voorbeeld biertje etc is ook prima 🍺

djiego

Badass junkie
We snappen elkaar wel volgens mij.
Jawel :) en ik snap ook de vraag van @Casaan erg goed (en we zijn OT dus)

Het grappige is, mijn introductie LSD trip wat met een heel goede vriendin (verhaal apart maar dat is echt OT) en mijn DMT initiatie was door mijn (op dat moment) soulmates die ik helaas niet meer zie.

Maar DMT is sowieso dan toch weer een heel ander verhaal vind ik.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik vind trippen zonder maten meer geestveruimend dan met mate!

Maar met mate lach ik wel echt een pak meer!

Ik heb de beste ervaringen toch wel alleen gehad, maar de leukste waren in gezelschap van maten met mate.

Dit dus. Op je eentje gaat het een pak dieper en intenser. Het is leuk en lachen met vrienden maar als je echt jezelf wil tegen komen is alleen aangeraden.

djiego

Badass junkie
Keta (ok niet traditioneel tripmiddels) maar wel een prachtig voorbeeld daarvan.

Zo'n heerlijke carrousel-spiegelpaleis-kermis-optocht in je eigen huis vol met crazy happy people. Best nights ever.

Zulke goeie herinneringen aan. Hoe sociaal en fucking hilarisch (met ervarenen he:wink:)

edit:
Daar heb ik echt veel voor over om dat nog weer eens mee te maken. Serieus heimwee lol

Eve's drop

Badass junkie
Keta (ok niet traditioneel tripmiddels) maar wel een prachtig voorbeeld daarvan.

Zo'n heerlijke carrousel-spiegelpaleis-kermis-optocht in je eigen huis vol met crazy happy people. Best nights ever.

Zulke goeie herinneringen aan. Hoe sociaal en fucking hilarisch (met ervarenen he:wink:)

het opstijgen is echt funky haha!

ook keta is soms ziek trippen 🤩

djiego

Badass junkie
het opstijgen is echt funky haha!

ook keta is soms ziek trippen 🤩
Ja daarom! Zeker alleen (afijn my stories ahum). Maar als je dan met mensen bent die precies daarna ook de tolerantiegrenzen weten op te zoeken kennen zodat je sociaal met elkaar je eigen uitmarkt gestalte kunt blijven geven... :tilttearlaugh::tilttearlaugh::praying:

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik vind dit eng.
Als je een paar DF meets hebt gehad , is mijn ángst' alleen dat het wel een goede plek moet zijn. Een goed park met wc's een winkel vlakbij shit like that. Eventueel iemand's huis in de buurt mocht er iemand of meerdere (zoals vorige keer in Utrecht) blijven crashen.

Maar ja zolang het gezelschap goed is en de sfeer zie ik altijd ter plekke wel wat ik tot me neem.

Helemaal gelijk dat je in je uppie harder gaat en kunt gaan , en tot diepe inzichten kan komen :hearteyes: Maar met tripbuddy is het wel vaak meer lachen en een minder serieuze trip maar wel erg leuk. Heb alleen zovaak (alleen) getript volgende keer wordt met mijn vaste tripmaat :)

Cardboard

Wijs gebruiker
@Tijdloos
Over DF meets, is hier een forum gedeelte over? Heb het nog niet kunnen vinden en wil graag eens.

OT: samen trippen kan geweldig zijn! Moet er alleen echt niet aan denken dat ik diegene niet/nauwelijks ken. Voor mij zou dat recept voor een bad trip zijn hoor. Sluit me volledig aan bij de eerder geopperde kennismaking(en) voordat er samen getript wordt.

En waarom moet de mede-tripper eigenlijk van het andere geslacht zijn? Klinkt beetje creepy.

transformated

Badass junkie
Ben ook vaak alleen als ik trip. Heb een paar mensen met wie ik trippen erg fijn vind , @Jmths , @ transformated en nog 1 van df. Maar voordeel van alleen trippen is dat je zo lekker vrij bent in muziek en alles. Maar als je tripmaat van je dezelfde muziek/ eten etc ook goed en lekker vind en wat films mocht dat ervan komen is dat wel echt superfijn. Lekker samen op avontuur, de leukste trips gehad , alleen ook maar da's zo eenzaam na de 10e keer op rij.

We snappen elkaar wel volgens mij. En de joint was maar een voorbeeld biertje etc is ook prima 🍺
Ik trip altijd in me eentje of als me pa thuis is. Meeste personen die ik ken gebruiken niet of ze gebruiken ook maar ik zou het zelf niet echt overwegen om met ze te trippen. Trippen zou ik ook echt niet met iedereen kunnen ivg met alle andere drugs wat ik wil kan doen met iedereen. Eerst elkaar wat leren kennen en dan kan je al een goed idee krijgen van met deze persoon zou trippen wel echt heel mooi kunnen zijn. Zoals je zegt als je dan ook dezelfde smaak hebt van muziek, eten, dingen doen zoals naar buiten op avontuur of wat films kijken en praten en etc... Dan is dat echt heerlijk🤗

De trip die we laatst hebben gedaan was ook echt zo chill, relaxed en gewoon genieten. Zeker een trip die ik altijd zal onthouden. in me Was ook op zo'n moment dat we het op 1 dag hadden beslist om eens af te spreken en toen zaten we op de trein waar we eerst aan het praten waren en dan zei je heel vriendelijk van als je zin hebt kunnen we anders trippen op 2c-e-nboh 25i-nbome als ik het zag zitten en dat vond ik fijn dat er totaal geen druk was om het te doen en dan uiteindelijk ik had besloten om het doen want alles voelde goed aan dus waarom niet hehe😄. Visuals waren lsd achtig en ik voelde me heerlijk mentaal en fysiek. We hadden leuke gesprekken en op de trein zat een vrouw achter ons die ons hoorde praten en ze had al soms gekeken en ze was dan soms aan het lachen en dan bij de halte waar die vrouw afstapte zei ze nog van doen jullie wel voorzichtig en nog iets zei ook en dat vond ik wel grappig maar ook geweldig hehe😂
Trippen met @Tijdloos zou ik nooit overslaan omdat het superfijn was en hij zou geen vlieg kwaad doen🙂

Bovenaan