• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippen na speed en xtc

Worldherbals - Online smartshop and headshop

Selva

Newbie
Even kort samengevat haha

Na een hele dag werken dus 7 uur wakker en thuiskomen om 18:00 om vervolgens te gaan douchen en op pad te gaan naar Thunderdome...yes yes party time.

Nam ik een wat speed voor we binnenkwamen, weet niet meer precies hoeveel tijd er tussen zat voor ik een kwart pilletje nam (wel sterke pil), daarna aantal keren met de vinger in het zakje amfe om vervolgens de rest van de pil te nemen iets groter dan een kwart en nog meer amfe. ..de laatste set kwam dus gingen we na die zaal toe. Er was een flits van de stroboscoop en was me maat kwijt....ik wachten en kwam niet terug. Vervolgens wil ik dan maar naar voren lopen en toen gebeurde het kan het heel moeilijk begrijpen maar door die lasers begon ik te trippen en raakte in paniek. ..wilde lekker gaan hakkuh maar elke keer raakte ik soort van gedesorienteerd door die lasers en moest ik naar beneden kijken...was ff weg en daarna gebeurde het weer....leek ook of elke keer mensen dan keken en zo....wie heeftvdit wel eens meegemaakt? Voor mij de eerste keer,en vond het niet prettig terwijl ik vaker bij laser shows ben geweest en hetzelfde genomen heb. Toch teveel of verkeerd gevallen in combo met die lasers en slaapgebrek of zo? Verder top avond,nacht en morgen gehad....moet wel zeggen datvik zo strak stond dat ik iet meer kon plassen ,ging om 13:00 pas naar bed en ben niet meer wakker geworden tot 00:00 haha dat is ook een eerste...next time less maybe

TripJess

Experimenterende gebruiker
Ja, laatste keer dat ik uitging op XTC in Amsterdam had ik ook last van de laserlichten. Het was overigens gewoon in een club en had dit ook al vaker genomen. Ik ging hardstikke lekker tot ik plotseling van rechts leek aangevallen te worden, maar dat waren die lichten. Kon er op een gegeven moment wel aan wennen en het was steeds alleen aan mijn rechteroog. Wat betreft mensen die me aankijken. Nee, daar had ik geen last van.

GroetJess:upsidedown:

MissEmpathy

Newbie
Ik heb wel eens gehad met iets teveel MDMA dat ik op een gegeven moment allemaal mensen in de bosjes zag toen we buiten liepen (midden in de nacht in de middle of nowhere dus dat kon helemaal niet) en mijn vrienden kregen allemaal verschillende dierengezichtjes en dat was super leip, op een leuke manier.
Tevens heb ik vaker last van lasers op feesten en ze maken me ook in de war dus dan doe ik mijn ogen dicht of draai ik me om met mijn rug naar de stage.
Ik doe nooit combinaties, maar weet wel dat inderdaad met slaapgebrek en combinaties van verschillende drugs de intensiteit veel hoger kan liggen (zoals met mijn te hoge dosering M). Ik zou me er in ieder geval niet te veel zorgen om maken. :)

MissEmpathy

Newbie
Ohja ik vind het trouwens knap hoe je al om 13:00u sliep met al die amfetaminen in je lichaam :')
Na speed is het voor mij de volgende nacht pas plat.

Justme83

Bewuste gebruiker
Lol, haha heel herkenbaar. Komt door de mdma.
Ik had wel is dat ik ook amper nog goed kon inschatten waar je dan liep of met trappen naar beneden.
Dont panic, als je er teveel aan denkt blijf je ook langer last houden.
Ga ff een stukje lopen en ff weg uit de drukte en het is ook snel weer weg...
En mensen kijken niet naar je, die zitten vaak ook in hun eigen wereldje met wat lekkers op!

Bovenaan