1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trippen op wietolie

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Kwak, 8 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kwak

Kwak Experimenterende gebruiker

Geweldig, gisteravond mij eerste onbedoelde trip door wietolie. Gisteren heb ik voor mijn gezondheid mijn eerste THC olie gemaakt. Een van de laatste handelingen is het roeren (een lepel) met de THC olie en olijfolie. Op deze lepel zat een aanslag van de THC olie. Hier heb ik heerlijk van gesnoept plus nog twee 2 mini THC korreltjes die in het bekerglas waren achtergebleven..
    Was hierna vijf a zes uur van de kaart. Grote tip nooit gaan koken als de trip invalt.:) Ik was al aan het koken, toen hij opeens inviel. Focus op vuur was lastig. Ik wilde perse wat eten aangezien ik zo trek had. Eten was vermakelijk. Keihard lopen smakken en giechelen.

Hierna volgden er super orgastische stuiptrekkingen. Klaarkomen zonder zaad zegmaar en dat op de muziek :). Ik kon nog net de playlist aanzetten. Niet alle muziek was tof, zo was Extrawelt vervelend, en lukte mij niet om de playlist op een ander album te zetten.
    Had ook het idee alsof ik uit mijn lichaam stapte. Ik voelde mij zo geklemd, dat ik eruit moest stappen.
    Ondanks de vrij heftigheid was de trip geweldig gevallen. Zo kreeg ik lieve woorden toegefluisterd. En wist ik soms niet of mijn ogen open had of deze gesloten waren. Enige nadeel is dat ik niet op Whatsapp had moet kijken. Daar stond een berichtje die mijn trip naar beneden haalde. Ik kom mij hier wel van af zetten.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Waterpijp-bong.nl vindt dit leuk.
  2. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

Wow, nice!

Ik heb nog nooit wietolie gebruikt, dus nee.

Maar ik heb wel psychedelic-achtige trippy effecten gehad van het gebruik van marijuana. Ik heb wel eens 1 gram hasj gewoon gegeten, als een pilletje doorgeslikt (het was denk ik Black Afghan). De eerste paar uren daarna merkte ik helemaal niks, maar ongeveer na 4 uur begon ik eindelijk wat te voelen, en een uurtje daarna voelde het als een milde truffeltrip. Geen visuals, maar alleen een zwaar gebogen tijdsbesef en het idee alsof je je in een film bevindt. Alles lijkt interessanter, euforisch, en inderdaad een tintelend gevoel tussen de beentjes :laughing:

Ik weet niet precies hoe dit werkt in het lichaam, misschien dat iemand anders het kan uitleggen. Wordt de THCA in de rauwe hasj door m'n spijsvertering omgezet in THC ofzo?

Wees gewaarschuwd, het effect was de volgende dag nog lichtjes voelbaar.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...