Tripping with kitties.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Orbit

Experimenterende gebruiker
Heyhey!
Het is al even geleden dat, ik hier weer wat gepost heb haha.
Maar ik zat met een vraagje! Na mijn examens wil ik eens weer eens een keer lekker gaan trippen en wij hebben 2 katten (1 hyperactieve ADHD kitten😅.) Ik vroeg mij af of die een negatieve invloed gaan hebben op je trip.
Ik heb wel eens getript met mijn hond en bij @Rupsen God ❤ en haar vriend die ook katten hebben, maar 1 zie je niet veel en de andere is z'n chonki goodboi haha.
Mij lijkt het ergens wel grappig hoor, z'n stuiterbolletje in je trip, maar ik vroeg me af of dat soms niet eng kan worden ofzo?
Cheers♡

inner_search

Badass junkie
Heyhey!
Het is al even geleden dat, ik hier weer wat gepost heb haha.
Maar ik zat met een vraagje! Na mijn examens wil ik eens weer eens een keer lekker gaan trippen en wij hebben 2 katten (1 hyperactieve ADHD kitten😅.) Ik vroeg mij af of die een negatieve invloed gaan hebben op je trip.
Ik heb wel eens getript met mijn hond en bij @Rupsen God ❤ en haar vriend die ook katten hebben, maar 1 zie je niet veel en de andere is z'n chonki goodboi haha.
Mij lijkt het ergens wel grappig hoor, z'n stuiterbolletje in je trip, maar ik vroeg me af of dat soms niet eng kan worden ofzo?
Cheers♡
Is net super om ge trippen met je huisdieren of andere betrouwbare dieren !
als ik aan het trippen ben komt men hond altijd extra aandacht vragen (wat hij met veel plezier krijgt).

als ze echt te actief doen en je vind het niet meer leuk kan je ze altijd nog ergens anders zetten of zelf even een tourtje wandelen ofzo eh 😊

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dieren worden tijdens trippen nóg mooier en bijzonderder dan ze al zijn. Mijn kat is een lui, rustig oudje 😻 dus beweegt weinig :wink: maar ik kan me niet voorstellen dat een kat een negatieve invloed zal hebben op je trip, integendeel. Heerlijk om naar ze te kijken en hun vacht te voelen (als de kat het op prijs stelt natuurlijk). ^^

Let It Happen

Bewuste gebruiker
Ik kan de hele avond wel samen met mijn kat trippen, geweldig om te doen. Krijg zelf de indruk dat we zelfs een betere band hebben opgebouwd. Vachtje lekker zacht, mooie patronen over hem heen tijdens het aaien, heerlijk.:smiley::smilecat:

Diablo69

Belezen gebruiker
Ga bijna voor het eerst lsd doen met mijn vriendin. We willen echt een kennismakingsdosis (50 ug) dit op aanraden van een vriend die al meer ervaring heeft. Wat zijn jullie ervaringen met een dosis van die sterkte?

Rotjoch

Badass junkie
Ga bijna voor het eerst lsd doen met mijn vriendin. We willen echt een kennismakingsdosis (50 ug) dit op aanraden van een vriend die al meer ervaring heeft. Wat zijn jullie ervaringen met een dosis van die sterkte?
Dat verschilt per persoon. Kan ik niks over zeggen. Zijn wel ervaringen te vinden hier. De laatste die ik las met soortgelijke dosis is deze (staat 20 maar uiteindelijk 40), ik zou zeggen lees hem door. Het lijkt me een prima start dosering

Orbit

Experimenterende gebruiker
Dankjewel allemaal voor jullie leuke en lieve reacties! Ik kan niet beloven dat ik een tripreportje ga maken, maar ik laat jullie wel zeker weten hoe ik de kitties heb ervaren!
40 ųg is prima hoor! Dan kan je ook even aanvoelen hoe heftig ze erop reageert.
Ik pak normaal halfjes en die ene keer dat ik een hele pakte, ging ik ook goed hard😅.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan