• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 15g Atlantis truffels

Choco

Experimenterende gebruiker
Vandaag 15 gram Atlantis genomen.
7,5 gram genomen en na een uur nog eens 7,5. Volledig coronaproof thuis getript.
--
OK wow... Dit was echt geweldig.

De visuals waren echt het extreemst ongeveer 2 a 2,5 uur na eerste inname. Heel erg mooi om naar een wit gesausd plafond te kijken en elke oneffenheid een eigen leven te zien leiden.

Het was echt supergoed merkbaar dat muziek me heel erg meesleept en ook de visuals leek te beïnvloeden. Veel mooie gedachtes en relativeren over de problemen die ik denk te hebben. Gevoelens van liefde en een soort warm deken dat over je heen komt op bepaalde momenten.

Erg filosofische gedachten die geen einde lijken te hebben, maar je echt een soort van rabbit hole in je hoofd in trekken. TIP: Vangelis is fucking geweldig met truffels. Toen conquest of paradise draaide was ik gewoon in een andere wereld. Elk nieuwe inzicht dat ik kreeg gaf me een enorme lachkick. Ik maak letterlijk geluiden als ik nadenk. 😂

Iets verder in de trip komen er momenten van helderheid waarin ik sterk kan relativeren, die worden afgewisseld met absurde bijna buitenaardse ingevingen. Ik praat nu ook veel meer tegen mijzelf en de dingen in huis. Ergens in die fase ben ik een tijdje het besef van tijd kwijt en lijken dingen in een loop te gebeuren. Ik ben er redelijk zeker van dat dit komt doordat de playlist zich begon te herhalen.

De belevenis is een wereld van verschil van kamer tot kamer. De slaapkamer is pure zen, de woonkamer episch. Ik heb constant een pen vast om alles maar op te kunnen schrijven. Ik begin letters om te draaien als ik ongeveer in drie uur na inname zit.

Toen ik Enya aan het luisteren was schreef ik op "zo klinkt de aarde waarschijnlijk" 😂
Wow dit was duidelijk de absolute piek.

De rest van de trip laat ik mijzelf meedragen door de muziek emoties schieten alle kanten op en mijn lichaam voelt voor het eerst in jaren comfortabel.

Einde...

Dit was een geweldig begin, maar ik ben nog niet klaar met psilocybine.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Was dit je eerste keer? Van alle truffels die ik al geprobeerd heb vind ik Atlantis nog altijd de fijnste, mooie keuze dus. Ben je in een thoughtloop terecht gekomen denk je?

Zoals ik elders al vermeld had was je muziekkeuze episch. Sommigen onder ons luisteren dan naar klassieke muziek, en zelf vind ik Hans Zimmer ook een aanrader.

Leuk report om te lezen!

Sisyphus

Dat is snel geschreven, aangezien dit vanmorgen was. Fantastisch dat de trip zo geslaagd was.
In je andere topic wilde ik al het onbeschrijfelijke voor je beschrijven, maar je kunt het alleen maar ervaren, dan pas kun je begrijpen wat niet uit te leggen is.

Welkom bij de club :)

Choco

Was dit je eerste keer? Van alle truffels die ik al geprobeerd heb vind ik Atlantis nog altijd de fijnste, mooie keuze dus. Ben je in een thoughtloop terecht gekomen denk je?

Zoals ik elders al vermeld had was je muziekkeuze episch. Sommigen onder ons luisteren dan naar klassieke muziek, en zelf vind ik Hans Zimmer ook een aanrader.

Leuk report om te lezen!
Ja dit was mijn eerste keer met psychedelica. Eerder nooit verder gekomen dan wiet, xtc of coke. Atlantis werd me aangeraden in de smartshop, dus dat was zeker een goed advies.

Ik weet niet zo goed wat een thought loop is, maar op basis van het woord alleen zou het wel eens zo kunnen zijn.

Hans Zimmer zat ook in de mix. Ben begonnen met een playlist van alleen maar soundtrack muziek en van daaruit verder gegaan.

Choco

Dat is snel geschreven, aangezien dit vanmorgen was. Fantastisch dat de trip zo geslaagd was.
In je andere topic wilde ik al het onbeschrijfelijke voor je beschrijven, maar je kunt het alleen maar ervaren, dan pas kun je begrijpen wat niet uit te leggen is.

Welkom bij de club :)
Ik begrijp nu volledig dat het moeilijk te beschrijven is. Ik vond het fijn om tijdens de trip te schrijven, maar anders had ik je er waarschijnlijk weinig over kunnen vertellen.

Bovenaan