• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 22gr High Hawaiians truffels pp

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Spaceneus

Newbie
Datum: Vrijdag 16-04-2021
Met wie: Julian een goede vriend
Waar: bij Julian zijn studentenkamertje
Wat: Truffels High Hawaiians 22Gr pp

Ongeveer rond 22:00 was ik bij mijn vriend Julian aangekomen met de scooter.
Julian is een goede vriend van mij die ik nu al 16jaar lang ken (beide zijn we 19jaar)
Sinds corona spreek ik hem eigenlijk veel vaker, en dit is de 3e keer dat ik truffels met hem ging doen.
De 1e keer truffels was een lichte truffelsoort (weet niet meer welke) van beide 8gram pp, de 2e keer truffels was High Hawaiians met 8gram pp, dit is dus een hele grote stap geweest naar de trip van nu.
De 1e keer voelde we beide niet zo veel behalve beide een beetje een high gevoel, niet meer.
en de 2e keer voelde ik en mijn vriend het eerste uur heel goed het effect maar daarna nam het erg af.
Ik zat op zich wel goed in mijn vel voor de trip.

Toen ik gister bij hem aankwam gingen we eigenlijk gelijk de truffels eten, omdat ik al eerder had overgegeven van truffels gingen we de truffels in pancakes doen om vervolgens zo op te eten. (11gr pp, 1bakje totaal) toch werd ik na het eten heel erg misselijk en had ik erg veel kots neigingen, echter heb ik het binnengehouden.
De misselijkheid duurde zo'n uur (22:15-23:15)
Toen ik misselijk was ging ik op een gegeven moment liggen, dit kon werken tegen de misselijkheid zei mijn vriend tegen mij. Raar genoeg werkte dit.

Ik merkte toen ik lag dat de trip begon te werken, als eerst begon ik erg diep na te denken over van alles. (school, vrienden, coronaperiode, stage, familie etc.)
Bij mijn vriend begon het na een tijdje ook in te werken, hij begon als eerst heel goed te gaan op de muziek die ik na een tijdje toen ik lag had veranderd omdat ik rustigere muziek wilde hebben.
Sinds dat stuk weet ik niet precies meer in detail hoe het een en ander was gegaan, maar we raakte in de praat.
We gingen praten over onze jeugd, onze oude vrienden, ons leven momenteel, over het afgelopen jaar, de corona periode wat dat met ons heeft gedaan, onze exen, onze oude vriendengroepen, over de toekomst.
En allemaal in een positieve vibe.
Dit gesprek voelde als 10uur lang aan maar was uiteindelijk ongeveer van 23:45 tot 02:00.
Ik heb nog nooit zo'n gesprek met hem gehad en ik leerde hem echt op een heel ander niveau kennen.
Ondertussen hadden we in dat gesprek een liedje 2uur lang op repeat staan dat heel erg fijn was, de muziek voelde ik, ik was het mee eens met de muziek, ik rook de muziek, klinkt heel wazig maar het was echt onbeschrijfelijk.
Om een uur of 02:00 zaten we dus lekker in die vibe, we voelde allebei dat de effecten een heel klein beetje aan het dalen was, beide wilde we nog in de vibe blijven en besloten we om bij te nemen.
Van 02:00 tot 02:30 (naar ons gevoel 2uur lang) Waren we aan het discussiëren hoe we de truffels zouden moeten gaan eten, ook omdat we steeds afdwaalde en nog heel erg bezig waren met praten.
Uiteindelijk hebben we truffel thee gemaakt, weer 11gram pp.
Nadat we de thee hadden gedronken was het effect helaas weg, dit heeft misschien ook te maken met in een andere setting te komen zitten omdat we thee moesten maken.
De truffel thee begon raar genoeg niet in te werken bij mijn vriend, maar bij mij wel. (rond 03:00)
Toen had ik een op het bed gelegen en zat ik eindeloos in mijn gedachten, mijn vriend was op zijn telefoon sociaal media aan het bekijken.

Op een gegeven moment was het ongeveer 04:30 (avondklok afgelopen) en besloot ik om naar huis te gaan.
Van te voren was eigenlijk de bedoeling dat ik daar zou blijven slapen maar ik had er dus toch voor gekozen om naar huis te gaan omdat dit mij het fijnste leek.
Ik begon te rijden en had al gelijk in de gaten dat ik nog visueel heel hard aan het trippen was, maar ik besloot om gewoon door te rijden.
Het scooter rijden was heel raar, er leek geen einde aan te komen, de geparkeerde auto's kwamen op mij af, en ik had het gevoel alsof ik steeds hetzelfde langs reed.
Uiteindelijk kwam ik bijna bij mijn huis en toen kwam ik 3 politiebusjes/auto's voorbij (ja echt waar niet gehallucineerd)
Ik had de stress van mijn leven, oprecht nog nooit zoveel stress gehad.
Gelukkig kende ik de wijk heel goed dus ben ik meteen in zijstraatjes gaan rijden om zo naar huis te rijden. Uiteindelijk dus thuis aangekomen zonder gelukkig gepakt te worden, anders zat ik diep in de problemen.
Toen ik de scooter in mijn schuur had gezet was ik nog heel erg wazig van de truffels en kon niet geloven wat er op dat moment speelde, (is dit nou echt gebeurd, ben ik echt thuis) Toen wilde ik de deur open maken van mijn huis en kon ik er dus niet in, mijn moeder had extra slot die je alleen vanaf binnen van het slot af kan halen.
Toen heb ik besloten om te gaan slapen in de schuur.
Na zo'n anderhalf uur (06:00) kon ik nog steeds niet slapen en heb ik uiteindelijk mijn moeder gebeld, die nam op en deed open voor mij.
Op dat moment was de trip stevig verlicht en kon ik mij zelf dus wel gedragen.
Mijn moeder geloofde het lulverhaal van mij en uiteindelijk gingen we beide ons bedje in.
Ik heb nu zeker een tijdje nodig om deze trip te verwerken.

Cinnamon

Newbie
Ondertussen hadden we in dat gesprek een liedje 2uur lang op repeat staan dat heel erg fijn was, de muziek voelde ik, ik was het mee eens met de muziek, ik rook de muziek, klinkt heel wazig maar het was echt onbeschrijfelijk.
Heel grappig en bijzonder dat je dit zegt. Ik heb gisteren ook 22gr high hawaiians op en ik snap helemaal wat je hiermee bedoelt. Klinkt alsof je een prima trip hebt gehad :hearteyes:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan