1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Tripreport Atlantis truffels 15g

Discussie in 'Trip reports' gestart door Befbrein, 25 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Befbrein

Befbrein Newbie

Samen met mn homie C besloten we om samen truffels te doen bij hem thuis. Ik ging overdag naar de smartshop om 2 bakjes Atlantis truffels te halen. Daarna ben ik ook nog even langs de shop geweest voor mijn favorite wiet (Mexican Haze).

16:00 - We draaien een joint en roken deze op. Ik ben altijd best nerveus op het moment voordat ik ga trippen. Wiet maakt dit niet veel beter.. maarja.. Het blijft lekker haha.

16:15 - We eten allebei ons bakje op en we zetten de TV aan. We kijken naar fimpjes van natuurgebieden en rustige mediteer muziek speelt zich af op de achtergrond. Op dit moment ben ik nog steeds zenuwachtig.

16:30 - Allebei wachten we op de eerste effecten. De wolken buiten lijken een klein beetje te bewegen, maar dit doen wolken sowieso al :)

16:45 - Ja hoor, op de TV zien we een rots aan het water. Op de rots zitten nu kleine zwarte wormpjes die bewegen. Het beeld op de TV doet mij nu heel erg denken naar hoe Borderlands (spelletje) eruit ziet. Alles ziet er getekend uit.

17:00 - C en ik zijn allebei super enthousiast over de visuals en we besluiten om een joint te draaien en op te roken.

18:00 - Ineens is het 6 uur. En ik besef mij hoe hard ik aan het trippen ben. We zitten allebei op de bank en we zitten lekker comfortabel. Het beeld op de TV is vrijwel onherkenbaar geworden. Het lijkt net alsof de beeld per frame constant over elkaar heenloopt en alsof het beeld constant naar rechts gaat. Het enige wat ik herken is het water.

18:15 - vanaf dit moment moet ik heel vaak naar de wc. ookal moet ik niet plassen. Het voelt alsof ik moet plassen maar als ik eenmaal op het toilet zit moet ik heel erg m'n best doen. Ik zit nu dus op de wc en ik kijk tussen m'n benen door naar het kleedje op de grond. Ik zie allemaal getekende figuurtjes in het kleedje. Heel leuk om te zien.

18:30 - Het mentale gedeelte van de trip slaat toe. Ik heb redelijk de controle maar ik ben mij er ook goed van bewust dat ik makkelijk de controle kan verliezen over mijn gedachte als ik aan het trippen ben.

18:45 - C had thuisbezorgd besteld en de deurbel ging. Ik stond op en liep naar de deur. Daar staat de bezorger met ons eten. Ik ben keihard aan het trippen, pak het eten aan, zeg bedankt en doe de deur snel dicht. (Wat moet die bezorger wel niet gedachte hebben)

19:00 - Het eten smaakt nergens naar en ik heb eigenlijk ook niet zo'n trek dus ik draai weer een jonko. ALs ik deze op wil steken heb ik weer een mindfuck momentje. Een gevoel en beeld dat je echt alleen hebt als je aan het pieken bent. Ik kan niet goed de diepte bepalen en alles wat dichtbij zit ziet er zoooo super scherp uit. Scherper dan scherp. Alsof ik een een sprookje zit. Alles heeft een bruin groene kleur. Een mooi warm en veilig gevoel stroomt door m'n lichaam heen. Ook heb constant een deja vu momentje. Ik doe m'n ogen dicht om te kijken hoe de closed-eye-visuals waren. Dit was leuk om te zien, maar omdat Atlantis truffels niet de sterktste zijn vielen de visuals erg mee.

Hier komt het leukste moment van de trip: Op de achtergrond speelt zich nogsteeds rustige mediteer muziek. En plotseling moet ik heel erg lachen om de muziek. Het deed me een beetje denken aan de Thomas de stoomtrein theme song. Ik kijk naar C en vertel hem: Ouwe... Stel je voor... Dat iemand een hele slechte grap verteld .. En dat je dan deze muziek hoort... Dit was op dat moment zooo grappig en ik heb echt goed gelachen. Ik weet dat het nergens op slaat maar dit was legit het een van de grappigste momenten uit m'n leven. aan de truffels kan je brein soms de domste dingen grappig vinden.

Maarja de visuals bleven nog een uurtje aanhouden maar het mentale gedeelde was nu weer zo goed als voorbij.

Nog 1x goed thuisbezorgd besteld en daarna gaan pitten. De volgende dag had ik wel een klein beetje last van hoofdpijn, maarja dat heb ik wel vaker na een trip.

8,3 / 10 * * * *

StimsalaBanne vindt dit leuk.
Laden...