• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport eerste keer truffels

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Trippy langkous

Badass junkie
Gister heb ik voor het eerst truffels gedaan, het was niet een heel speciale gebeurtenis maar ik wou toch effe een kort reportje schrijven:

Ik heb 12 gram truffels gebruikt, heb hier thee van gemaakt.

23.00 : heb ik de thee opgedronken. Vond het best wel spannend want hoorde dat truffels wel heftig kunnen zijn en ik was alleen wat het nog wel spannender maakt. Na een tijdje vroeg ik mij af of ik wel wat ging voelen, want het duurde wel een beetje lang.

23.45 rond deze tijd begon ik wat te voelen. Alles werd wat intenser en in het begin had ik wat moeite om erin te komen maar dat ging gelukkig al snel over. Ik voelde mij echt geweldig euforisch! Heb toen een beetje psytech geluisterd en hier ging ik zo lekker op! Ik had oplaatst een moment dat er een stukje was in die clip dat je de sterrenhemel zag. En in combinatie met de muziek was het net alsof ik in het heelal zweefde zo bijzonder! Ook moest ik steeds om alles lachen! Ik heb ook wat tripfilmpjes gekeken en alle kleuren waren zo intens, zo mooi!

Vanaf nu weet ik de tijd niet precies meer trouwens. Ik heb na een tijdje besloten dat ik wou douchen want dat schijnt ook lekker te zijn. Ben toen eerst naar de slaapkamer gegaan, en daar had ik ineens een hele connectie met mijn bed 😂. Weet niet waarom maar ik vond mijn bed zo geweldig. Ben toen gaan douchen en dit was wel lekker, en in de douche had ik ineens een hele connectie met mijn muur 🤔😂 die vond ik gewoon geweldig.

Vanaf een uur of 2 werd het gevoel wat minder. Heb toen nog wat tripfilmpjes gekeken. Soms als ik ineens iets anders opzette voelde ik ineens weer wat maar ik werd toch ook moe dus ben rond een uur of 3 richting bed gegaan.

Als ik ernaar terug kijk denk ik dat het een mooie trip was. Alleen ik had nauwlijks vissuals. Het kan ook zijn dat ik iets minder binnen heb gekregen omdat ik iets fout heb gedaan bij het laten trekken van de truffels? Ik denk dat ik de volgende keer 15 gram ga nemen en voor de zekerheid ga ik ze ook opeten. Voor de rest niks mis met de trip en ben blij dat alles goed ging! Oowja, had af en toe wel eens het gevoel dat mijn buurman 112 ging bellen omdat ik als een gek zat te lachen en dan weer zat te schreeuwen: ik voel me zo goed! 😅

En voor wie wil lezen hoe mijn eerste ervaring op 2cb was:

Laatst bewerkt:

Zeehond

Badass junkie
@whitesugar wat een leuk report van je. Stoer van je dat je dit voor het eerst alleen durfde. Zo grappig om jouw belevenissen te lezen!
Jij hebt ook wel eens 1-p lsd gebruikt toch? Is dat heel anders?
Ik ken alleen 1-p lsd en truffels staat me op de een of andere manier meer tegen en lijkt me redelijk gelijk aan 1-p lsd. Maar misschien heb ik het helemaal mis.
Jouw report maakt me wel nieuwsgierig.
Dank je wel voor het delen van je ervaringen!

mitchieee

Bewuste gebruiker
jammer dat het iets te licht is overgekomen kwa visuels.. welke truffels had je? maar de introductie heb je gemaakt nu :)
gelukkig dat buiten de visuels het een leuke trip is geworden met een goede euphorie

Trippy langkous

Badass junkie
@whitesugar wat een leuk report van je. Stoer van je dat je dit voor het eerst alleen durfde. Zo grappig om jouw belevenissen te lezen!
Jij hebt ook wel eens 1-p lsd gebruikt toch? Is dat heel anders?
Ik ken alleen 1-p lsd en truffels staat me op de een of andere manier meer tegen en lijkt me redelijk gelijk aan 1-p lsd. Maar misschien heb ik het helemaal mis.
Jouw report maakt me wel nieuwsgierig.
Dank je wel voor het delen van je ervaringen!
Nee, heb dit nog nooit gedaan. Lsd staat nog wel op de planning. Maar omdat dat heel lang kan duren wou ik eerst voor truffels gaan omdat die wat korter duren. En na een tijdje misschien lsd doen.

Trippy langkous

Badass junkie
jammer dat het iets te licht is overgekomen kwa visuels.. welke truffels had je? maar de introductie heb je gemaakt nu :)
gelukkig dat buiten de visuels het een leuke trip is geworden met een goede euphorie
Ik had holandia. En kwa visuala wel jammer ja maar inderdaad voelde ik me echt goed dus dat is wel mooi

mitchieee

Bewuste gebruiker
Ik had holandia. En kwa visuala wel jammer ja maar inderdaad voelde ik me echt goed dus dat is wel mooi
voor de volgende x , high hawaiens raad ik aan :) daar nu al 2x van de 2x fantastische visuals op gehad wel op 22.5g maar denk op kou 15 dat je ook wel een klap van visuels krijg, ts maar welke je volgende x op het oog heb

Trippy langkous

Badass junkie
voor de volgende x , high hawaiens raad ik aan :) daar nu al 2x van de 2x fantastische visuals op gehad wel op 22.5g maar denk op kou 15 dat je ook wel een klap van visuels krijg, ts maar welke je volgende x op het oog heb
Oke, bedankt voor de tip. Ik denk dat het wel verstandig is dat ik de volgende keer dezelfde soort neem omdat ik anders bang ben dat ik met een andere soort weer een ander effect krijg? Als ik wat meer ervaring met truffels heb kan ik deze altijd nog proberen natuurlijk.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Oke, bedankt voor de tip. Ik denk dat het wel verstandig is dat ik de volgende keer dezelfde soort neem omdat ik anders bang ben dat ik met een andere soort weer een ander effect krijg? Als ik wat meer ervaring met truffels heb kan ik deze altijd nog proberen natuurlijk.
slim jaa, een ander effect zul je zeker krijgen kwa verschillen zou ik het niet weten ik heb 3 verschillende soorten gehad en het licht hem puur aan de setting hoe je headspace gaat worden dacht ik,maar gewoon doen wat je fijn vind natuurlijk,

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Is makkelijker te vergelijken denk ik, al is sowieso elke trip anders. Ik had ook Hollandia trouwens, en wel een heel visuele trip!

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Prettig reportje. Je weet nu hoe het voelt dus kan je de volgende keer wat hoger doseren. Met 15gram zal je toch wel meer visueel spektakel krijgen. De soort maakt volgens mij niet veel uit. Een aantal soorten staan er wel om bekend mooie trips te geven en kunnen dus sterkere soorten zijn met meer psilocybine in.

Visueel komen ze meer tot hun recht overdag in de natuur. In een vertrouwde omgeving kan visueel soms es tegenvallen merk ik vooral uit eigen ervaring.

Dopemonster

Badass junkie
Om er de beste trip uit te halen kun je er het beste gwn goed op klein kauwen en dan opeten😬
Maar toch een leuke eerste ervaring zo toch! Mijn eerste keer viel ook reuse mee alleen als ik me heel goed op een muur of plafond focusde kon ik visuals zien maar kleren waren wel een stuk feller zag ik alleen al aan me telefoon

Trippy langkous

Badass junkie
Om er de beste trip uit te halen kun je er het beste gwn goed op klein kauwen en dan opeten😬
Maar toch een leuke eerste ervaring zo toch! Mijn eerste keer viel ook reuse mee alleen als ik me heel goed op een muur of plafond focusde kon ik visuals zien maar kleren waren wel een stuk feller zag ik alleen al aan me telefoon
Ja, de volgende keer zal ik ze opeten voor de zekerheid. En kleuren waren bij mij ook heel intens. Ik keek naar een kaleidoscoop filmpje en die kleuren waren zo mooi!

Nihilist88

Wijs gebruiker
Fijn als eerste beleving, vrij braafjes allemaal, maar wees blij, liever zo'n beleving, dan dat je direct hevig trip ervaart, waar angst en bad trip om de hoek loert. Misschien dat er thee v zetten, ook mildere trip geeft. Ik kauwde ze letterlijk tot moes in mn mond en dan doorslikken, die overheerlijke smaak...not😝 Bij mij was mijn eerste trip op magic truffs/paddo's eigenlijk meteen giga intense trip van 8u, met lange na-effecten. En eigenlijk alle trips erna evenzeer, waarbij ik echt weg weg was, closed eyes, zeer diepe innerlijke trips, met levensveranderende belevenissen.

Trippy langkous

Badass junkie
Fijn als eerste beleving, vrij braafjes allemaal, maar wees blij, liever zo'n beleving, dan dat je direct hevig trip ervaart, waar angst en bad trip om de hoek loert. Misschien dat er thee v zetten, ook mildere trip geeft. Ik kauwde ze letterlijk tot moes in mn mond en dan doorslikken, die overheerlijke smaak...not😝 Bij mij was mijn eerste trip op magic truffs/paddo's eigenlijk meteen giga intense trip van 8u, met lange na-effecten. En eigenlijk alle trips erna evenzeer, waarbij ik echt weg weg was, closed eyes, zeer diepe innerlijke trips, met levensveranderende belevenissen.
Zo das een lange tijd 8 uur. En ben wel blij dat het goed ging, maar een intense trip zou ik de volgende keer niet erg vinden hoor. Gewoon opbouwen met stapjes.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Maar omdat dat heel lang kan duren wou ik eerst voor truffels gaan omdat die wat korter duren
Ik vind de 2 echt totaal een andere werking hebben.
Lsd is veel meer gecontroleerd..
Met paddos kan je echt in zo een waas zitten als dronken zijn of mdma op hebben.
Met Lsd ben ik helemaal helder en maak het allemaal bewust mee.

Lsd is echt geweldig het is jammer dat ik nu niet echt een moment heb om het te doen.
Heb er wel weer zin in...

Trippy langkous

Badass junkie
Ik vind de 2 echt totaal een andere werking hebben.
Lsd is veel meer gecontroleerd..
Met paddos kan je echt in zo een waas zitten als dronken zijn of mdma op hebben.
Met Lsd ben ik helemaal helder en maak het allemaal bewust mee.

Lsd is echt geweldig het is jammer dat ik nu niet echt een moment heb om het te doen.
Heb er wel weer zin in...
Ik had dan truffels he, maar zijn allebei hetzelfde volgensmij.

En hoezo kun je het moment niet vinden? Ik heb hier ook heel lang mee gewacht omdat ik het eerst liever niet alleen deed. Uiteindelijk toch besloten het gewoon te doen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Noot: zeg dat wel....
Mijn eerste keer was mijn intentie een hele lichte trip (na een behoorlijk heftige Ayahuasca reis). Ik kreeg letterlijk een heel lichte trip: ergerde me eraan dat m'n huiskamer niet donkerder kon, zelfs met m'n ogen dicht was het heel licht! Tot ik mijn ogen open deed en erachter kwam dat het helemaal niet zo licht was binnen. Dat was dan ook ongeveer alles wat ik ervaren heb haha

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik had dan truffels he, maar zijn allebei hetzelfde volgensmij.
Het is sws niet het zelfde!
Het is een vergelijkbare trip maar als je veel neemt is het toch echt wat anders.
Zoals ik boven al zei de een heeft meer een waas en LSD is toch echt een heldere trip je bent er echt bij.

En hoezo kun je het moment niet vinden? Ik heb hier ook heel lang mee gewacht omdat ik het eerst liever niet alleen deed. Uiteindelijk toch besloten het gewoon te doen.
Je moet het doen met de juiste mensen op de juiste plek.
Mijn beste vriend en ik hebben in de lockdown echt een paar stevige trips gedaan 5 zegels + en hij is er even klaar mee.
En ik ben net even druk deze 2 maanden met een verhuizingen enzo.
dus ja zit er even niet in en wil een groepje van 4 vinden om het te doen 2 jongens en 2 meiden is het leukst vind ik.
Al moet ik wel zeggen dat vrouwen de trip wat beladen kunnen maken en mannen het licht houden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je moet het doen met de juiste mensen op de juiste plek.
Mijn beste vriend en ik hebben in de lockdown echt een paar stevige trips gedaan 5 zegels + en hij is er even klaar mee.
En ik ben net even druk deze 2 maanden met een verhuizingen enzo.
dus ja zit er even niet in en wil een groepje van 4 vinden om het te doen 2 jongens en 2 meiden is het leukst vind ik.
Al moet ik wel zeggen dat vrouwen de trip wat beladen kunnen maken en mannen het licht houden.
Trip je nooit alleen?

Het wegvallen van de sociale factor zorgt (of kan zorgen) voor meer nadruk op introspectie. Ook ben je dan niet afhankelijk van anderen en hun tijdschema.

Wil niet zeggen dat samen trippen niet hartstikke leuk is en geen mooie diepe inzichten kan geven!

Trippy langkous

Badass junkie
Trip je nooit alleen?

Het wegvallen van de sociale factor zorgt (of kan zorgen) voor meer nadruk op introspectie. Ook ben je dan niet afhankelijk van anderen en hun tijdschema.

Wil niet zeggen dat samen trippen niet hartstikke leuk is en geen mooie diepe inzichten kan geven!
Oow, dit wist ik niet eens haha.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Trip je nooit alleen?

Hey mindless ik heb een aantal keer alleen getript.
Dan heb ik mijn momenten dus wel dat ik even diep kan gaan maar ik ben echt een sociaal dier.
Dan zit ik toch weer online op me telefoon en merk ik dat ik op zoek ben naar iets.
Dat vind ik maar niks.

Als ik met mensen trip ben ik meestal mijn telefoon kwijt.
Die zit dan tussen de bank ergens of ik weet geeneens waar.
Ik heb wel eens gehad dat iemand mij 8 uur lang zat te appen voor mijn adres van mijn nieuwe woning omdat hij na zijn werk ook zou komen.
Maar als ik met mensen ben dan vergeet ik de online wereld en dat vind ik heerlijk.

Ik lees wel eens op dit forum of op reddit dat mensen in een trip zitten en dan online mensen vragen voor goede muziek of video's dan denk ik ook bij mezelf ga lekker trippen en wat zit je op zo een forum te kijken.

Als ik die inzichten wil dan zonder ik me af van de rest en kan ik best wel even een tijdje alleen zijn.
Maar uiteindelijk is het delen van een trip fijner en voor mij noodzakelijk

Dit vind ik ook met MDMA zo.
GHB neem ik wel veel alleen omdat ik dagen er op door ga.
Maar in het algemeen doe ik trippen of hard spacen met meerdere mensen en gebruik ik weinig alleen.

Trippy langkous

Badass junkie
Dan heb ik mijn momenten dus wel dat ik even diep kan gaan maar ik ben echt een sociaal dier.
Dan zit ik toch weer online op me telefoon en merk ik dat ik op zoek ben naar iets.
Dat vind ik maar niks.

Ik heb wel eens gehad dat iemand mij 8 uur lang zat te appen voor mijn adres van mijn nieuwe woning omdat hij na zijn werk ook zou komen.
Maar als ik met mensen ben dan vergeet ik de online wereld en dat vind ik heerlijk.

Ik lees wel eens op dit forum of op reddit dat mensen in een trip zitten en dan online mensen vragen voor goede muziek of video's dan denk ik ook bij mezelf ga lekker trippen en wat zit je op zo een forum te kijken.

Als ik die inzichten wil dan zonder ik me af van de rest en kan ik best wel even een tijdje alleen zijn.

Maar in het algemeen doe ik trippen of hard spacen met meerdere mensen en gebruik ik weinig alleen.
Oow wat gek, ik heb met trippen niet dat ik graag mijn telefoon erbij pak. Vooral omdat het scherm bij mij in 3d was vooral de eerste keer 2cb haha dus veel moeite met typen.. heb het scherm de laatste keer wel even in mijn hand gehad maar vond het lekkerder om te zweven op de bank.

En ik kan ook dagen doorgaan op ghb als het moet maar doe ik niet meer..

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
vooral de eerste keer 2cb haha
Ja de eerste paar keer zou dat niet snel gebeuren maar ik ben een ervaren tripper en gebruiker van allerlei dus dan is dat ondekken een beetje weg en ben ik best wel bij de tijd en bewust.

En ik kan ook dagen doorgaan op ghb als het moet maar doe ik niet meer..
Heel goed! In principe ga ik nog steeds fout om met ghb.
Maar ik maak het niet al te bond.
Ik stop altijd wel, ik kan me altijd slecht voorstellen hoe iemand weken lang kan doorgaan met een drugs laat staan maanden of jaren.
Al snel voel ik me vies of wil ik gewoon lekker slapen en even rusten of lekker eten.
Gelukkig maar want anders was ik aan alles verslaafd hahaha.

Trippy langkous

Badass junkie
Ja de eerste paar keer zou dat niet snel gebeuren maar ik ben een ervaren tripper en gebruiker van allerlei dus dan is dat ondekken een beetje weg en ben ik best wel bij de tijd en bewust.

Heel goed! In principe ga ik nog steeds fout om met ghb.
Maar ik maak het niet al te bond.
Ik stop altijd wel, ik kan me altijd slecht voorstellen hoe iemand weken lang kan doorgaan met een drugs laat staan maanden of jaren.
Al snel voel ik me vies of wil ik gewoon lekker slapen en even rusten of lekker eten.
Gelukkig maar want anders was ik aan alles verslaafd hahaha.
Ik snap zelf ook niet hoe mensen zo lang door kunnen gaan op drugs. Als ik een nachtje pep doe ben ik al helemaal kapot. De enigste drugs waar ik wel lang op door kan gaan is raar genoeg ghb bij mij. Vandaar ook het gevaar.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Als ik een nachtje pep doe ben ik al helemaal kapot. De enigste drugs waar ik wel lang op door kan gaan is raar genoeg ghb bij mij. Vandaar ook het gevaar.
Die combinatie is erg waar dus veel verslaafd aan zijn.
Pep en ghb...
Heb wel eens meegemaakt dat ik begon te hallucineren elke keer en toen pas besefde dat ik al 3 dagen bezig ben en bijna niet heb geslapen.
Dan kap ik er ook meteen mee.. Maar dat kan wel snel gaan.

djiego

Wijs gebruiker
Fijne eerste kennismaking! leuk om te lezen:) Dat moeite met opkomen herken ik wel, heb ik ook vaak gehad, soort acclimatisatie waar je soms echt even 'doorheen' moet, zowel mentaal als fysiek (misselijk bijvoorbeeld) variërend in mate van onprettigheid.

de ervaring kan per trip behoorlijk of zelfs totaal verschillen, waarbij de dosering de diepte van de trip (en ook het opkomst proces) flink beïnvloed. dus prima laag beginnen. Met zelfde respect benaderen als LSD wat dat betreft. Verder natuurlijk jijzelf en setting die het trip verloop
samen met dosis vorm geven. Maar ook; waar focus je op? Zo veel te ontdekken en inzichten te krijgen met je nieuwe senses en brein paden):)

Was de connectie met je kat anders vroeg ik me af? de connectie met levende wezens vind ik erg bijzonder altijd, planten, bomen. Zo kon ik me bijvoorbeeld echt 'plant' of vegetatie voelen af en toe lol.

Heel bijzondere ervaringen gehad, ik deed ook meestal truffels, philosopher's stone. Het effect van truffels, en die met name vond ik meestal meer introspectief, diepe inzichten t.o.v. paddo's meer naar buiten gericht, sensory input.. Wat betreft visuals zijn die met truffels wat minder (aanwezig, belangrijk/op de voorgrond) dan bij sommige paddo soorten, maar ze komen zeker.

Trippy langkous

Badass junkie
Fijne eerste kennismaking! leuk om te lezen:) Dat moeite met opkomen herken ik wel, heb ik ook vaak gehad, soort acclimatisatie waar je soms echt even 'doorheen' moet, zowel mentaal als fysiek (misselijk bijvoorbeeld) variërend in mate van onprettigheid.

de ervaring kan per trip behoorlijk of zelfs totaal verschillen, waarbij de dosering de diepte van de trip (en ook het opkomst proces) flink beïnvloed. dus prima laag beginnen. Met zelfde respect benaderen als LSD wat dat betreft. Verder natuurlijk jijzelf en setting die het trip verloop
samen met dosis vorm geven. Maar ook; waar focus je op? Zo veel te ontdekken en inzichten te krijgen met je nieuwe senses en brein paden):)

Was de connectie met je kat anders vroeg ik me af? de connectie met levende wezens vind ik erg bijzonder altijd, planten, bomen. Zo kon ik me bijvoorbeeld echt 'plant' of vegetatie voelen af en toe lol.

Heel bijzondere ervaringen gehad, ik deed ook meestal truffels, philosopher's stone. Het effect van truffels, en die met name vond ik meestal meer introspectief, diepe inzichten t.o.v. paddo's meer naar buiten gericht, sensory input.. Wat betreft visuals zijn die met truffels wat minder (aanwezig, belangrijk/op de voorgrond) dan bij sommige paddo soorten, maar ze komen zeker.
De connectie met mijn kat was wel anders ja. Ik weet het niet precies meer, vond hem heel aardig haha. En had ook het idee dat ie wel doorhad dat ik aan het trippen was maar kan ook dat ik dat dacht door het trippen? Weet het niet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat vind ik maar niks.

Oeps vergeten te reageren.

Dat gevoel van constant op zoek zijn naar iets, heb ik ook. Dat is wat je hier op aarde houdt. Inderdaad geen prettig gevoel maar als ik daar doorheen weet te zitten in alle intensiteit, kan ik een diepe introspectieve ervaring hebben waarin ik even uit de aardse dimensie stap en in de transcendentale - goddelijke zou ik durven zeggen - dimensie, welke ik ervaar als vele malen echter dan mijn leven hier op aarde. Het is Thuis, met een hoofdletter T. De hemel, hoe je het ook zou willen noemen, in die richting.

Voor mij is het het meest fascinerende fenomeen dat er bestaat, deze ervaring. Dat ik een niveau boven deze werkelijkheid wakker wordt.

Ik hou ook erg van trippen met anderen. Ik heb er hilarische, maar ook prachtige ervaringen mee gehad. Maar alleen trippen fascineerde me altijd veel meer. Maar misschien heb ik de juiste tripbuddy nog niet meegemaakt, waarmee ik dit samen kan beleven. Dat zou kunnen.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dat gevoel van constant op zoek zijn naar iets, heb ik ook. Dat is wat je hier op aarde houdt. Inderdaad geen prettig gevoel maar als ik daar doorheen weet te zitten in alle intensiteit, kan ik een diepe introspectieve ervaring hebben waarin ik even uit de aardse dimensie stap en in de transcendentale - goddelijke zou ik durven zeggen - dimensie, welke ik ervaar als vele malen echter dan mijn leven hier op aarde. Het is Thuis, met een hoofdletter T. De hemel, hoe je het ook zou willen noemen, in die richting.
Trippen duurt lang.
Ik neem nu altijd een hoge dosis met 150ug bereik ik niet meer het punt wat ik wil bereiken dus ik neem hogere dosisen.
Dus duurt mijn teip altijd wel 12 uur en ik heb wel vaker dat de hele uitwerking pas na 18 uur weg is. Om al die tijd in een eigen space te zitten vind ik echt niks en is veels te lang.

Wanneer ik trip met me beste vriend of andere zonder ik me wel eens een uurtje of langer af in de slaapkamer of zelfs in de badkamer voor de spiegel. Dat is lang genoeg om even diep te gaan alleen en soms kom ik uit de kamer en dan deel ik ook mijn inzicht meteen, dat gaat zo besef ik me nu ik dit schrijf. En dan praten we er over. Dus ook een belangerijk punt. Dat je dat kan bespreken wat jij alleen doet. Mezelf aankijken in de spiegel is ook vaak onderdeel in mijn trip. Ze zeggen dat je dat nooit moet doen.
Maar ik kijk naar mezelf en maak een zelf besef hoe ik er uit zie en wie ik ben en waar ik sta in dit leven. Ik haal daar zoveel uit en dat duurt meestal wel een uur. Dat zijn mijn momentjes aleen dus die pak ik wel.

Ik trip met mijn beste vriend het meest.
We liggen zo op een lijn en we hebben dat ding dat beste vriendinnen normaal hebben 😅
We communiceren soms onder de keta bv over een meisje dat er bij is zonder woorden maar met geluidjes en bewegingen en alleen wij 2 weten wat we bedoelen. Dat is altijd geweldig dan willen somige weten hoe of wat maar we seinen elkaar niet voor niks code taal.

In de lockdown een keer 5x200ug gedaan wij kunnen echt ver gaan we hebben die communicatie zonder woorden dat is best bizar kunnen we nuchter niet.Ik probeer het elke keer weer met een vrouw maar dat gaat zo vaak fout.
Dat zij in een soort emotionele staat raakt en het verliest waardoor ik mijn trip aan de kant moet schuiven en de situatie moet omkeren.
Ik kan dat de intensiteit weg halen van mij trip en dan geestelijke zorg bieden die een ander nodig heeft.. Is dat leuk? Nee verschikkelijk dan moet ik babysitter zijn in mijn trip.
En soms gebeurd het vaker in een trip.
Maak dat alleen met vrouwen mee en verschillende ook omdat vrouwen dus emotioneel onstabieler zijn dat merk je heel erg met LSD het is dus bijna elke keer een moment in een trip erg fout gegaan.
Dus nu even met mijn beste vriend verlopig.
Wij hebben dat niet, kan me echt niet voorstellen dat ik in een andere emotionele staat zou raken.
Ik sta daarvoor te dicht bij zelf.

Cronnix

Belezen gebruiker
@whitesugar ik heb met veel plezier je report en afweging hoeveel je zal nemen in een ander draadje gelezen. Zelf ben ik ook geïnteresseerd geraakt in trip middelen en ga je denk ik kopiëren. Hope you don't mind 😇

Trippy langkous

Badass junkie
@whitesugar ik heb met veel plezier je report en afweging hoeveel je zal nemen in een ander draadje gelezen. Zelf ben ik ook geïnteresseerd geraakt in trip middelen en ga je denk ik kopiëren. Hope you don't mind 😇
Nee leuk hoor, vind ik helemaal niet erg!

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik er thee van had gemaakt, dus kan zijn dat het daardoor iets minder zwaar viel bij mij.

Cronnix

Belezen gebruiker
Nee leuk hoor, vind ik helemaal niet erg!

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik er thee van had gemaakt, dus kan zijn dat het daardoor iets minder zwaar viel bij mij.
Ja ik las het, als er aan begin kauw ik ze denk ik gewoon fijn.
Het enige is dat ik 11 september ga gebruiken en er 5 anderen bij zijn die allemaal xtc of pep gebruiken. Ik weet niet of dat een goeie combo is. Zo komen we toch allemaal in een andere gemoedstoestand terecht ben ik bang.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ja ik las het, als er aan begin kauw ik ze denk ik gewoon fijn.
Het enige is dat ik 11 september ga gebruiken en er 5 anderen bij zijn die allemaal xtc of pep gebruiken. Ik weet niet of dat een goeie combo is. Zo komen we toch allemaal in een andere gemoedstoestand terecht ben ik bang.

Jij op truffels en anderen op xtc of speed gaat geen goeie combi zijn kan ik je vertellen. Baseer ik wel op eigen ervaring, maar heb het aantal keer meegemaakt en je zit echt op een ander niveau dan de ander. Wellicht 2-CB proberen?

Laatst bewerkt:

Cronnix

Belezen gebruiker
Jij op truffels en anderen op xtc of speed gaat geen goeie combi zijn kan ik je vertellen. Baseer ik wel op eigen ervaring, maar heb aantal keer meegemaakt en je zit echt op een ander niveau dan de ander. Wellicht 2-CB proberen?
Thanks voor je bericht, daar was ik al bang voor. Dan ga ik deze x gewoon lekker op dezelfde wolk zitten als de rest.
Eerlijk, ik ben oprecht blij dat ik dit forum gevonden heb. Ik leer graag van andermans fouten.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Thanks voor je bericht, daar was ik al bang voor. Dan ga ik deze x gewoon lekker op dezelfde wolk zitten als de rest.
Eerlijk, ik ben oprecht blij dat ik dit forum gevonden heb. Ik leer graag van andermans fouten.

Ook goed dat je het gewoon vraagt in plaats gewoon doen!
Het hoeft natuurlijk niet te mislukken, maar de kans is best aanwezig en dat is dan natuurlijk zonde van je avond en je drugs.

Dus, wordt het speed of xtc?

Cronnix

Belezen gebruiker
Ook goed dat je het gewoon vraagt in plaats gewoon doen!
Het hoeft natuurlijk niet te mislukken, maar de kans is best aanwezig en dat is dan natuurlijk zonde van je avond en je drugs.

Dus, wordt het speed of xtc?
Mijn gedachte ook.

Ik ga beginnen met ¾ van een xtc pil met 173mg werkzame stof en neem later nog 2 of heel misschien 3 kwartjes. Afhankelijk van mijn gemoedstoestand en de tijd die al versterken is.
Ik weeg 115kg

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan