Tripreport eerste keer XTC

JackAss69

Bewuste gebruiker
24 februari - Techno rave

Ik heb voor het eerst xtc genomen op een techno rave. Ik vond dit wel een goed moment omdat er ook kennissen van mij bij waren. Ik had totaal 3 (Blue punishers) pillen mee voor het geval iemand anders ook wou.

Ik heb rond 20:00 het eerste kwartje genomen in de trein onderweg naar het feest. Ik was toen nog alleen. Na ongeveer een half uur kickte hij in. Ik kreeg een warm gevoel vanbinnen en het
kietelt lekker. Rond een uurtje of 21:00 kwam ik aan op het feest. Er was nog bijna niemand 😂.

Ik heb toen het andere kwartje genomen en weer na ongeveer een half uur begon hij te werken. Weer lekkere euforie en muziek/lichten waren intens.
Tussen 00:00 en 00:30 kwam ik bekenden tegen, daarmee ben ik gaan feesten. Ik heb het 3e kwartje genomen en ik merk dat het alleen wat versterkt maar er komen geen andere effecten bij.

Tussen 04:00 en 05:00 heb ik het laatste kwartje genomen, ik zat totaal op 2 en een kwart pil. Toen het kwartje werkte werd ik licht in mn hoofd en mn lichaam voelde heel licht. Ik voelde niet dat ik bewoog als ik bijvoorbeeld aan het dansen was of aan het lopen. Wat wel jammer was is dat ik moe werd en graag wou zitten/hangen. In mijn ooghoeken zag ik mensen hun gezichten veranderen en droeg iedereen een zonnebril terwijl als ik iemand echt aankeek het niet zo was. Ook was mijn zicht erg wazig als ik mijzelf liet gaan.
Ik heb dit niet als erg ervaren. Ik vond het wel vet alleen had ik graag een stadium terug gewilt puur omdat ik toen meer zin had om te dansen en met mensen te praten.
Ik neem de volgende keer 1 pil mee voor mijzelf. Ik denk dat het dan helemaal top wordt.

Ik vond dit een leuke eerste keer xtc👌🏻😁

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ja heb mij goed ingelezen hoor. Maar vrienden van mij vreten soms wel 5 tot 7 pillen op tijdens een feest. Dus ik zat enigzins "safe"
Nou nee niet echt. Als je je had ingelezen had je dit niet gedaan amigo. Refereren aan andermans gebruik heeft weinig zin. Jouw vrienden bepalen niet wat goed of slecht is. Ik zou dit eens doorlezen:

Bovenaan