1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Tripreport: MushRocks truffels (eerste keer, 10gr)

Discussie in 'Trip reports' gestart door Graaf Bracula, 26 dec 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Graaf Bracula

Graaf Bracula Newbie

Wie: C en ik
    Wat: MushRocks truffels (10gr + 5gr)
    Wanneer: 21-12-2018
    Waar: Thuis

Eindelijk was het dan zover. Ik mocht mijn tenen gaan dippen in de wereld van psychedelica.
    Ik was al jaren benieuwd naar het gebruik van psychedelica en wilde het erg graag een keer proberen.

Sinds een aantal weken wist ik dat we truffels gingen gebruiken en in die weken tijd heb ik erg veel onderzoek gedaan (YouTube, tripreports lezen, advies op het DF, Google uitpluizen etc.)

Ik had een paar dagen van tevoren 2 bakjes van 15gr MushRocks truffels in huis gehaald en in de koelkast bewaard.
    Op vrijdag 21 december heb ik omstreeks 15:15 nog wat gegeten (2 gekookte eitjes, een handje snoeptomaatjes en een banaantje).

18:15: Ik zette de laatste dingen op zijn plek: genoeg water op de tafel, schaaltje met snoeptomaatjes, schaaltje frambozen, dextro voor het geval dat...
    Muziekje opgezet. Lichten gedimd. Gezellige sfeer in huis. Ik was er klaar voor!

18:50: Het is nu iets meer dan 3,5 uur geleden dat ik gegeten heb. Een mooie tijd om de truffels tot me te nemen. Ondanks dat ik er erg veel zin in had trad er wat gezonde spanning op. Na het lezen van talloze tripreports ga ik er toch aan beginnen met een blanco mindset: ''Ik laat het allemaal gebeuren zonder teveel verwachtingen.'' Ik verdeelde mijn bakje van 15gr in 3 gelijke stukken en at twee delen in een paar happen op. Ik wilde het niet mengen met ander voedsel omdat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was waar al die afgrijselijke verhalen van de vieze smaak vandaan komen :tonguewink:. Ik moet zeggen dat ik de smaak niet verafschuw. Lekker is anders, maar prima binnen te houden. Echter wel een erg zure nasmaak. Ik ben vervolgens op de bank gaan liggen met een dekentje over m'n benen. C zat naast me aan de andere kant van de hoekbank.

19:10: Ik merk veranderingen in m'n lichaam. Er valt een aangename waas over me heen. Het begint in m'n hoofd en het zakt langzaam naar m'n middel, waar het stopt. Ik denk dat het het best te omschrijven is als een soort high. Er trad geen misselijkheid op of ander ongemak. Alles voelde erg prettig en ik was in een staat van totale rust. We keken een techno-optreden op YouTube en tot dusver hadden we gesprekken over van alles, maar niets anders dan normaal. Ik keek even weg van het tv-scherm en keek naar het schaaltje frambozen op de salontafel. Toen ik me daarop focuste zag ik de tafel eromheen beduidend groter worden. Het effect was duidelijk merkbaar en op dit moment wist ik niet zeker of ik dit wel relaxt vond.

19:20: Nu ik wist dat het begonnen was bleef ik een beetje om me heen kijken. Als ik me focuste op een voorwerp leek de ruimte eromheen te ademen. Langzame uitzettingen van het interieur waren geen verassing meer. De ''angst'' die ik had van toen ik de salontafel zat ademen was helemaal verdwenen. Alles wat nu bewoog was interessant.
    Toch moet ik zeggen dat het tot op dit moment erg mild was. De truffels toonden wel degelijk hun effecten aan, maar het bleef rustig.

19:45: Er schoot me iets te binnen. De lichtpatronen op het plafond! In mijn woonkamer hangen twee lampen die mooie lichtpatronen creeren op het plafond. Ik bedacht me vóór de trip al dat dit wel eens interessant zou worden. Ik richtte mijn blik naar boven en inderdaad... het eerste patroon, 8 symmetrische lichtstralen gescheiden door schaduwen, leken te bewegen alsof de lamp heen en weer schommelde. Maar toen ik mijn blik weer op de lamp richtte bleek deze (uiteraard) helemaal stil te hangen. Erg leuk om te zien.
    Ik richtte mijn blik op het tweede lichtpatroon, aan de andere kant van de kamer. Deze was iets intenser. Het patroon heeft iets weg van een doornkrans. Heel veel lijntjes in een cirkel door elkaar, met wat uitsteeksels hier en daar. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Je kan wel raden dat al deze lijnen door elkaar, onder elkaar en over elkaar aan het rollen waren. Een mooi spektakel. C ervoer hetzelfde als ik. We waren beide onder de indruk. Ik bleef er nog even naar kijken en kreeg vervolgens de slappe lach.

19:46: Oké, nu gaat het echt beginnen... althans, dat dacht ik. Het visuele aspect neemt sterk af.

20:00: C en ik kijken elkaar aan en we denken allebei hetzelfde. We zijn zo goed als nuchter. De lichtpatronen schommelen nauwelijks meer. Heel licht nog, maar dat kon ook verbeelding zijn.

20:15: Het lijkt wel alsof het klaar is. De aangename gloed die ik voelde in mijn lichaam is ook verdwenen. C voelde zich hetzelfde als ik. Omdat we allebei niet willen dat deze trip nu al ten einde is besluiten we de overige 5gr ook op te eten in de hoop dat dit nog wat voordelen met zich mee brengt.

21:00: De extra 5gr heeft geen effect gehad. We komen tot de conclusie dat het echt klaar is en dat we weer nuchter zijn. Met enige teleurstelling laat ik me neerploffen op de bank en kijk nog even naar het schaaltje frambozen op de tafel. Er gebeurt niets meer. Jammer.

21:10: Omdat we beide al uren niks gegeten hadden stappen we de deur uit om iets te eten gaan halen een paar straten verder. Buiten ziet er niet anders uit dan normaal. Met ons voedsel keren we terug naar huis en eten braaf ons bordje leeg. Ik verwachtte dat er wellicht nog misselijkheid op zou treden, maar dit was niet het geval.

21:30: C verlaat mijn huis en gaat op weg naar dat van hem. Ik ruim alles op en denk nog even na of ik me verbeeld dat het dan echt zo kort heeft geduurd. Omdat het mijn eerste kennismaking was met psychedelica durf ik het niet met 100% te zeggen. Tóch vrees ik dat de hele ''trip'' ongeveer 45 minuten heeft geduurd. Maximaal.

Dit was mijn eerste kennismaking met truffels. Na het nemen van de 10gr vond ik het effect redelijk mild. Ook de tijdsduur viel me tegen. Vandaar die extra 5gr.
    Bijzonder (of juist niet) was dat C het exact ervaren heeft zoals ik (visuals en tijdsduur). Zou dit aan de batch truffels hebben gelegen? Aan de mindset had het niet kunnen liggen.
    De hele tijd heb ik het besef van tijd nog gehad, ook van verwarring was geen sprake.

Ik zou graag op niet al te lange termijn (maandje, twee maanden) opnieuw truffels tot me willen nemen in de hoop een iets dieper avontuur tegemoet te gaan. Hebben jullie tips? Andere soort truffels, of een hogere dosis misschien? Wel of niet alleen trippen? Kom maar door :handpointdown1:

Thx voor het lezen van mijn tripreport :thumbsup1:

Graaf Bracula

2. Het witte Konijn

Het witte Konijn Experimenterende gebruiker

Vreemd dat het zo kort duurde. Je schrijft dat jullie de truffels in een paar happen op hebben gegeten. Hebben jullie wel lang gekauwd? Lang kauwen is heel belangrijk omdat het grootste deel van de werkzame stof via het speeksel wordt verwerkt zeggen ze. Als ik een bakje truffels eet, dan neem ik 20 minuten de tijd om deze te eten.
    Daarna minimaal 4 uur lang genieten

En misschien moet je ook even advies vragen in de smartshop.

3. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Inderdaad wel erg kort. Kauwen is belangrijk maar kan me ook weer niet voorstellen dat jullie beide ze geheel doorgeslikt hebt. Een paar keer kauwen doe je sowieso wel en dan zou een trip niet maar een uur moeten duren. Misschien dat het gewoon aan de truffels lag. Nog een keer proberen denk ik.

4. Graaf Bracula

Graaf Bracula Newbie

Uiteraard. Aan de manier van innemen kan het niet gelegen hebben. Ik heb immers een hoop onderzoek gedaan voordat het zover was. Ik denk dat ik de 10gr in 3 happen op heb en zo’n 10 a 15 minuten mee bezig was. Kauwen tot er bijna niets meer van de vaste substantie over was, en dan nog iets meer kauwen.

5. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

Jammer! Lijkt me echt balen om zo'n eerste ervaring te hebben. In mijn ervaring zijn de verschillen tussen verschillende batches van dezelfde soort truffels groter dan de verschillen tussen verschillende soorten truffels. Een ander soort truffel zal daarom weinig uitmaken denk ik. Wellicht gewoon een zwakke batch gehad. De dosis zou ook goed te laag kunnen zijn geweest. Alleen trippen vind ik zelf heel prettig, in de natuur, of in volledige stilte en duisternis. Dat geeft mij doorgaans toch wat diepere ervaringen.

Graaf Bracula vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Tripreport MushRocks truffels
  1. Wellik
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    375
  2. Befbrein
    Reacties:
    0
    Weergaven: