Rotjoch
Badass junkie
Wat voor kinderen heb jij voor gezorgd? Van de Amish?en je hebt veel momenten van rust bij een normale kinderen.
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Wat voor kinderen heb jij voor gezorgd? Van de Amish?en je hebt veel momenten van rust bij een normale kinderen.
Is appels met peren vergelijken
Wat voor kinderen heb jij voor gezorgd? Van de Amish?
Was ook niet op jouw vergelijking bedoeld! Inderdaad zijn het verschillende manieren van ‘verzorgen’. Ik zie mezelf niet met een hond van de glijbaan gaan en ook mijn kinderen niet uitlaten 🤪.Was gewoon om aan te geven hoeveel aandacht een hond vraagt dat ik het vermoeiend3r vind dan de aandacht die een kind vraagt.
Allemaal een beetje aan het trippenTripreport truffels —> honden en opvoeden
Het kan raar lopen op het forum
Tripreport truffels —> honden en opvoeden
Dat is waar ☝️Ja leuk toch dat maakt het een interesant forum.
Alle kinderen hebben wel vervelende fases. Ik heb beide een hond gehad en kinderen, en voor de verzorging valt beide wel wat te zeggen. Ik was bij de hond aan het eind van de dag lang niet zo moe als met kinderen.Hele leuke kinderen. Schatjes! Ik weet het je kan er ook een hebben die stront vervelend is 😅
Dat is waar ☝️
dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.Ik heb voor verschillende kinderen gezorgd en vond het leuk en je hebt veel momenten van rust bij een normale kinderen.
Ja ze hebben veel verzorging nodig.
Maar een hond in huis is echt anders.. Die heeft echt aandacht nodig. Dat is verschikkelijk dus.
Ohhh, als je een grote hond hebt, de hele dag knuffelen en lekker samen in de hondenmand liggen. Lekker stoeien en aaien en krabben. Oh ik mis het wel om een hond te hebbendat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.
Dan heb je nog niet gezien waar het hiervoor over ging, toen ging het ineens over piemels 🤣Tripreport truffels —> honden en opvoeden
Als jij graag in een hondenmand wilt leggen valt daar wel wat in te regelen hoor 🤔Ohhh, als je een grote hond hebt, de hele dag knuffelen en lekker samen in de hondenmand liggen. Lekker stoeien en aaien en krabben. Oh ik mis het wel om een hond te hebben
Dat is dan wel weer gelijk met kinderen haha, ik ben er niet om ze continue te entertainen 🤭dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.
Ik wil niet veel zeggen, maar 90 procent van de keren dat ik hier zit ben ik nuchter. Wil niet zeggen dat iedereen altijd maar drugs gebruikt die hier zit.Dat is ook een eigenschap van drugsgebruikers.
Thinking outside the box.
Daarom vermaak ik me hier uitstekend..
Ja ik kan wel fel reageren.
Van kinderen heb ik niet veel verstand, van honden wel weer wat meer.Dat is dan wel weer gelijk met kinderen haha, ik ben er niet om ze continue te entertainen 🤭
Ja, het zou kunnen dat het ene ras truffels al iets vrolijker of net eerder duister is. Ik neem altijd de Mexicana, dus kan niet vergelijken.Wat grappig dat mensen soms zeggen dat dit soort duister is, ik heb dat totaal niet zo ervaren. Maar misschien komt dat wel omdat ik lsd ook nog nooit ervaren heb.. en we zullen zien wat ik van lsd vind.
Maakt het soort echt uit, psylocybine is psylocybine toch? Volgens mij is het het psychologische effect (van soorten-effect) geven wat er voor zorgt dat je anders gaat trippen,Ja, het zou kunnen dat het ene ras truffels al iets vrolijker of net eerder duister is. Ik neem altijd de Mexicana, dus kan niet vergelijken.
In sommige smartshops maken ze verschil tss. de soortjes, maar kan evengoed pure marketing zijn natuurlijk. Anderzijds zit er wel degelijk verschil in effect bij verschillende soorten wiet etc. O.a. omdat de verhouding actieve bestanddelen verschilt.Maakt het soort echt uit, psylocybine is psylocybine toch? Volgens mij is het het psychologische effect (van soorten-effect) geven wat er voor zorgt dat je anders gaat trippen,
Wat voor hond heb jij? Mijn honden liggen vrijwel de hele dag te maffen en komen soms een aai halen. Die van m'n ouders ook. Toen ik met een burnout thuis kwam te zitten was de grote vooral beledigd dat ik mij opeens op uren thuis bevond waarop het huis normaal HAAR domein was.Nee 5x is een plasje doen tot savonds laat geen luxe. Je kan egoïstisch zijn en gewoon een hond willen en je eigen regels maken maar dat bedoel ik dus.
Een kind gaat op een gegeven moment gewoon op zijn kamer spelen en sluit zich ook af. Een kind heeft veel verzorging nodig maar niet alle kinderen zitten de hele dag in de woonkamer en willen 24/7 aandacht (je hebt ze wel) maar een hond zit bij je en kijkt naar bijna elke beweging wat je doet. Verzorging en aandacht zijn 2 verschillende dingen.
Misschien dat het naar bed gaan makkelijker wordt als je ze af en toe uitlaat...Was ook niet op jouw vergelijking bedoeld! Inderdaad zijn het verschillende manieren van ‘verzorgen’. Ik zie mezelf niet met een hond van de glijbaan gaan en ook mijn kinderen niet uitlaten 🤪.
Zeker!dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.
In mijn ogen zijn die waarderingen op een schaal van 1 tot 5 sterretjes bijvoorbeeld (op vlakken van filosofisch, visuals, body high, etc.) complete marketing of anders grotendeels marketing.In sommige smartshops maken ze verschil tss. de soortjes, maar kan evengoed pure marketing zijn natuurlijk. Anderzijds zit er wel degelijk verschil in effect bij verschillende soorten wiet etc. O.a. omdat de verhouding actieve bestanddelen verschilt.
Mss dat @Mindless al een verschil heeft ervaren, of net niet?
Goeie tip idd.En misschien nog makkelijker: koop een paddo kweekbak, dan weet je de potentie van die paddo's en kun je na de eerste keer trippen je dosering daarop afstemmen.
Wel jammer dat die het beste kweken bij 20-25 graden (aldus interwebs). Met de huidige gasprijzen gaat het hier de komende maanden nooit zo warm worden 🤣Goeie tip idd.
Ook handig bij het microdoseren.
Je hebt wel van die speciale warmtematjes voor eronder.Wel jammer dat die het beste kweken bij 20-25 graden (aldus interwebs). Met de huidige gasprijzen gaat het hier de komende maanden nooit zo warm worden 🤣
Dat zou denk ik net zo gaan als met de laatste deken die ik voor de chihuahua kocht... 🤣 Maar goede tip!Je hebt wel van die speciale warmtematjes voor eronder.
Dan maar lsd synthetiserenWel jammer dat die het beste kweken bij 20-25 graden (aldus interwebs). Met de huidige gasprijzen gaat het hier de komende maanden nooit zo warm worden 🤣
Weeral een manier waarop ze onze drugs afpakken! 😂Wel jammer dat die het beste kweken bij 20-25 graden (aldus interwebs). Met de huidige gasprijzen gaat het hier de komende maanden nooit zo warm worden 🤣
Bij m'n laatste microdosis had ik het wel heel warm... Is LSD goedkoper dan gas? 🤣Dan maar lsd synthetiseren
Als je het zo bekijkt 🤣Bij m'n laatste microdosis had ik het wel heel warm... Is LSD goedkoper dan gas? 🤣
Dat kan jij welDan maar lsd synthetiseren
Ja en op het hondenuitlaatveld achter de bal aan laten rennen, zouden ze nog leuk vinden ook 😅Misschien dat het naar bed gaan makkelijker wordt als je ze af en toe uitlaat...
Gewoon een tutorial erbij houden. KomtDat kan jij wel
Even goed je hoofd erbij houden
Hebben we het nogsteeds over kinderen?Ja en op het hondenuitlaatveld achter de bal aan laten rennen, zouden ze nog leuk vinden ook 😅
Dacht het dus nietGewoon een tutorial erbij houden. Komt
Helemaal goed. Regel jij de lab benodigdheden?
Nee over ettersHebben we het nogsteeds over kinderen?
Oh nee!Dat zou denk ik net zo gaan als met de laatste deken die ik voor de chihuahua kocht... 🤣 Maar goede tip!
Zelf ingepikt. Ik denk dat het heerlijk Netflixen is hoor, op een paddo-warmtematje onder de hondendeken 🤣Oh nee!
Geëlektrocuteerd?
![]()