• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Rotjoch

Badass junkie
Hele leuke kinderen. Schatjes! Ik weet het je kan er ook een hebben die stront vervelend is 😅
Alle kinderen hebben wel vervelende fases. Ik heb beide een hond gehad en kinderen, en voor de verzorging valt beide wel wat te zeggen. Ik was bij de hond aan het eind van de dag lang niet zo moe als met kinderen.

Je kan ook wel een vervelende hond hebben. Alles valt en staat met de opvoeding van zowel je hond als kind.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik heb voor verschillende kinderen gezorgd en vond het leuk en je hebt veel momenten van rust bij een normale kinderen.
Ja ze hebben veel verzorging nodig.
Maar een hond in huis is echt anders.. Die heeft echt aandacht nodig. Dat is verschikkelijk dus.
dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.

Rotjoch

Badass junkie
dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.
Ohhh, als je een grote hond hebt, de hele dag knuffelen en lekker samen in de hondenmand liggen. Lekker stoeien en aaien en krabben. Oh ik mis het wel om een hond te hebben

Druktemaker

Badass junkie
Dat is dan wel weer gelijk met kinderen haha, ik ben er niet om ze continue te entertainen 🤭

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Wat grappig dat mensen soms zeggen dat dit soort duister is, ik heb dat totaal niet zo ervaren. Maar misschien komt dat wel omdat ik lsd ook nog nooit ervaren heb.. en we zullen zien wat ik van lsd vind.
Ja, het zou kunnen dat het ene ras truffels al iets vrolijker of net eerder duister is. Ik neem altijd de Mexicana, dus kan niet vergelijken.
LSD heeft vooral dat ‘lichtvoetige’, wat (tijdens mijn ervaringen) bij psilo wat ontbreekt. Maar ieder z’n meug!

Ja, ben benieuwd wat je v. LSD vindt! Maar doe vooral rustig aan met je ontdekkingstocht. ‘t Gaat niet lopen. 😊

Rotjoch

Badass junkie
Ja, het zou kunnen dat het ene ras truffels al iets vrolijker of net eerder duister is. Ik neem altijd de Mexicana, dus kan niet vergelijken.
Maakt het soort echt uit, psylocybine is psylocybine toch? Volgens mij is het het psychologische effect (van soorten-effect) geven wat er voor zorgt dat je anders gaat trippen,

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Maakt het soort echt uit, psylocybine is psylocybine toch? Volgens mij is het het psychologische effect (van soorten-effect) geven wat er voor zorgt dat je anders gaat trippen,
In sommige smartshops maken ze verschil tss. de soortjes, maar kan evengoed pure marketing zijn natuurlijk. Anderzijds zit er wel degelijk verschil in effect bij verschillende soorten wiet etc. O.a. omdat de verhouding actieve bestanddelen verschilt.

Mss dat @Mindless al een verschil heeft ervaren, of net niet?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nee 5x is een plasje doen tot savonds laat geen luxe. Je kan egoïstisch zijn en gewoon een hond willen en je eigen regels maken maar dat bedoel ik dus.

Een kind gaat op een gegeven moment gewoon op zijn kamer spelen en sluit zich ook af. Een kind heeft veel verzorging nodig maar niet alle kinderen zitten de hele dag in de woonkamer en willen 24/7 aandacht (je hebt ze wel) maar een hond zit bij je en kijkt naar bijna elke beweging wat je doet. Verzorging en aandacht zijn 2 verschillende dingen.
Wat voor hond heb jij? Mijn honden liggen vrijwel de hele dag te maffen en komen soms een aai halen. Die van m'n ouders ook. Toen ik met een burnout thuis kwam te zitten was de grote vooral beledigd dat ik mij opeens op uren thuis bevond waarop het huis normaal HAAR domein was.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Was ook niet op jouw vergelijking bedoeld! Inderdaad zijn het verschillende manieren van ‘verzorgen’. Ik zie mezelf niet met een hond van de glijbaan gaan en ook mijn kinderen niet uitlaten 🤪.
Misschien dat het naar bed gaan makkelijker wordt als je ze af en toe uitlaat...
Zeker!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
In sommige smartshops maken ze verschil tss. de soortjes, maar kan evengoed pure marketing zijn natuurlijk. Anderzijds zit er wel degelijk verschil in effect bij verschillende soorten wiet etc. O.a. omdat de verhouding actieve bestanddelen verschilt.

Mss dat @Mindless al een verschil heeft ervaren, of net niet?
In mijn ogen zijn die waarderingen op een schaal van 1 tot 5 sterretjes bijvoorbeeld (op vlakken van filosofisch, visuals, body high, etc.) complete marketing of anders grotendeels marketing.

Ik heb nog nooit gehad dat een bepaalde strain consistent een bepaald effect gaf. En ik heb er vele geprobeerd.

Wat denk ik wel zo kan zijn, is dat sommige soorten echt potenter zijn. De uitschieter die ik hierin heb ervaren waren de Utopia. Die waren dan wel 22 gram, maar dat kwam overeen met mijn paddotrips van op de 40, 50 gram. Dat was echt andere koek dan de usual 15 gram Atlantis. Maar wie weet koop ik weer zo'n doosje en dan valt het veel zwakker uit.

Voor mij is het wat onzinnig allemaal die waarderingen. Koop gewoon 1 van de goedkoopste en wil je meer effect, neem meer. En misschien nog makkelijker: koop een paddo kweekbak, dan weet je de potentie van die paddo's en kun je na de eerste keer trippen je dosering daarop afstemmen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan