Troep in omloop hier. Internet betrouwbaar?

Discussie in 'Cocaine' gestart door Lange6969, 26 sep 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Lange6969

Lange6969 Newbie

Al meerdere keren flink versneden zooi gehad.
    Vaste leverancier helaas niet te bereiken.

Nu las ik op internet dat via het web vaak betere verkocht wordt dan op straat.

Heb al vele gevonden op het darkweb maar heeft daar iemand goede ervaring mee?
    Hangt ook van de persoon af natuurlijk maar ben benieuwd of er mensen zijn die het zo bestellen.

Laatst bewerkt: 26 sep 2017
  2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Als je iets illegaals koopt heb je nooit garantie en zekerheid. Hoe je het koopt zegt niks over de kwaliteit. Straatdealers zijn niet per definitie slechter.

Laatst bewerkt: 26 sep 2017
  3. Lange6969

Lange6969 Newbie

Hey

Nee dat snap ik voor 100% maar vroeg me af of er mensen er goede ervaring mee hebben of hebben gehad.
    Kan ook niks krijgen na betaling haha.
    Hangt van de persoon af waar je contact mee hebt.

Lees alleen maar dat het steeds vaker vanuit de luie stoel besteld wordt zeg maar.
    Vroeg me af of het ook zo makkelijk zou zijn.

Hier is het al in 5 handen geweest en willen allemaal een extratje verdienen.
    Laatste keer laten testen hier in eindhoven en was nog geen 40%. Helaas.
    Maar wat is het andere dan hè.
    En maar zeggen 75% haha.

4. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Mijn ervaring: Via het darknet is het misschien nog wel moeilijker om kwaliteit te vinden als bij straatdealers. Vooral bij drugs in poedervorm.
    Die verkopers zeggen allemaal AA+ kwaliteit, 73% en al dat soort mooie titels, en de feedback is altijd top, maar die feedback is vaak ook feedback vanuit kopers buiten Nederland, die het niet kunnen testen en (in het geval van bijvoorbeeld speed) een cafeïne rush zien als "het" speed gevoel, en geen idee hebben hoe zuivere speed aanvoelt.

Ben het dus 100% met De Dunne eens, hoe je het koopt, maakt niets uit. Blijft een risico op alle manieren van aankoop.

Sprokkie en De Dunne vinden dit leuk.
  5. Lange6969

Lange6969 Newbie

Feedback is idd bij de meeste goed.
    Maar waar voor die is da weet niemand idd.
    Speed en cafeïne apart is een groot verschil.
    Maar idd samen gemengd wordt het iets lastiger herkennen. Zeker als je alleen rotzooi gewend bent.

Ga gewoon op zoek naar iemand anders.
    Heb al 3 personen gehad met zooi.
    Helaas mn vaste kennis niet meer gezien
    Denk op vakantie of zo
    Niemand krijgt nog contact hier.
    Laat het internet idee lekker achterwegen.

Gr

6. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Oppassen heb al eens betaald en niks ontvangen..en de andere keer had ik te weinig gekregen maar was redelijk goeie..heb het wel over speed..

7. Lange6969

Lange6969 Newbie

Daar ben ik ook bang voor idd.
    Zullen echt niet allemaal te vertrouwen zijn nee.
    Blijft een gok natuurlijk dus ga gewoon op zoek naar betere.

Laatst al bij iemand gehaald waar het nog bij ging.maar nog niet wat het geweest is
    Niet laten testen maar zeker beter dan de laatste keren.

8. Lazarel

Lazarel Experimenterende gebruiker

Ik heb wel goede ervaringen op het darkweb eigenlijk.
    Meestal kun je zelfs al vanaf 1 gram bestellen, weinig risico dan. Ik raad het je aan.

Lange6969 vindt dit leuk.
  9. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Ik schaam me dat ik als ICT-er geen flauw benul heb hoe ik dat dark web betreedt.

10. Joopiejo

Joopiejo Bewuste gebruiker

Torbrowser

Hidden wiki

Kom je een heel eind:wink:

11. Lange6969

Lange6969 Newbie

Stelt niks voor ben zelf een leek kwa computers maar dat lukt me nog wel.
    Google helpt je wel op weg.

12. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Meen je niet, ik studeer ICT! En ik heb geen idee hoe het moet.

13. Lange6969

Lange6969 Newbie

Is ook iets waar je eigenlijk niks aan hebt hoor.
    Voor anonimiteit is het super voor de rest staat er alleen maar illegale dingen op.
    Waar de meeste mensen geen weet van hebben.
    Die ranzige pedofielen.dealers. huurmoordenaars. Terroristen en nog veel meer gaajes is er te vinden.

14. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Mijn ervaringen met darkweb waren altijd super, altijd kwaliteit en goede service. Ik heb daar echter nooit de gebruikelijke drugs zoals coke, speed of xtc besteld aangezien ik daar gewoon prima adresjes voor heb. Bovendien is darkweb vaak wel een stukje duurder, dus ik gebruik het alleen voor meer exotische middelen die je niet zomaar bij een dealer kunt scoren.

@BasvanHoven als icter zou je zonder al te veel moeite op het darkweb moeten kunnen komen hoor. Even googlen en je vind hele stappenplannen die niet heel ingewikkeld zijn om te volgen. Bovendien kun je icter denk ik ook nog wel vrij makkelijk inschatten welke stappen noodzakelijk zijn en welke meer nice to have zijn als je echt heel veel waarde aan anonimiteit stelt. Sommige stappen zijn naar mijn idee namelijk vooral hoofdzakelijk als je daar zelf gaat dealen of wanneer je niet in Nederland woont en je als kleine gebruiker ook opgespoord wordt.

Darkweb wordt ook wel door bijvoorbeeld journalisten gebruikt in landen waar persvrijheid niet bestaat. Is dus niet alleen maar duister wat er daar plaats vind.

15. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Ik kan ook niet klagen van het darkweb. Enkele aankopen gedaan in het verleden. De kwaliteit was altijd dik in orde maar momenteel loopt het toch allemaal wat stroef op het net. Zou het niet zo zeer veilig durven noemen. Markten worden opgedoekt. Andere markten doen aan exitscam of worden verdacht van federale overname.

16. Lange6969

Lange6969 Newbie

Darkweb wordt ook wel door bijvoorbeeld journalisten gebruikt in landen waar persvrijheid niet bestaat. Is dus niet alleen maar duister wat er daar plaats vind.

Dat bedoel ik met anonimiteit idd.
    Landen waar vrijheid op het web beperkt zijn enz.
    In Sommige landen is Facebook al strafbaar.
    Durf het zelf niet meer aan om zo te bestellen aangezien er zo in gedoken wordt door de politie.
    Al zullen ze bij kleine aankoop niks kunnen maken lijkt mij.
    Al regelmatig aangehouden met drugs op zak maar nooit geen problemen gehad er mee.
    Al is dat tegenwoordig wat lastiger.
    Vroeger zeiden ze gewoon kijk uit met rijden hè of blijf maar een paar uur staan waar we stonden.
    Lieten me gewoon chillen en de 5 schijven mocht ik gewoon houden.(lagen in zicht) stom natuurlijk haha

17. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Drugs bestellen via darkweb is momenteel wel meer tricky dan het was inderdaad. Maar zolang je kleine gebruikers hoeveelheden besteld hoef je je in Nederland gelukkig geen zorgen te maken over vervolging, want ze hebben echt wel wat beters te doen dan gebruikers actief op te sporen. Maarja hierdoor helaas wel een groter risico dat je je geld kwijt bent bijvoorbeeld.

18. Meodimi

Meodimi Newbie

Meeste bestellingen die ik plaats bevatten documenten met GC-MS metingen en kende ook meersere personen online die via hun job een GC-MS meting konden uitvoeren. Was wel nog voor er sprake was van darkweb en het er anders aan toeging.

19. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Gelukkig heb ik dit probleem niet, hoop dat je zoektocht naar die goede coke goed afloopt. Ze zijn er wel, t'is even geluk hebben. Moet naar een andere stad ervoor.

Lange6969 vindt dit leuk.
  20. Lange6969

Lange6969 Newbie

Gaat vast goed komen. Ken er genoeg ondertussen maar ben te verwent geweest denk ik haha.
    En stukje rijden mag de pret niet drukken toch.

21. Fool

Fool Badass junkie

Blijkbaar heb je er inderdaad geen weet van. Er is nog nooit feitelijk gerapporteerd dat er legitieme huurmoordenaars(één die niet verdwijnt zodra je betaald hebt) in te huren zijn op het darkweb. En toen het darkweb aan 'bekendheid' won een tijdje terug, toen liep de fantasie van een gemiddeld mens over het darkweb echt helemaal los en werden er allerlei extreme claims gemaakt over wat men op dit web kon vinden. Natuurlijk hebben wereldwijde opsporingsinstanties dit ook na gekeken, en geen huurmoordenaren (en ook geen zogeheten 'red rooms').

22. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

De meningen of dat red rooms bestaan zijn verdeeld. Tuurlijk is dit amper te vinden als dit zou bestaan. Ik denk wel dat er een markt voor is, dus het zou mij niets verbazen en durf zelfs te beweren dat het bestaat. Dat je huurmoordenaars kunt inhuren die je vervolgens middels btc's betaalt lijkt me zeer logisch. Natuurlijk zitten er een hoop scammers op het darkweb die iets claimen te verkopen, maar dit uiteindelijk nalaten. Maarr als je een beetje logisch nadenkt dan kan je tot geen andere conclussie komen dat dit gewoon bestaat. Dat jij, ik en wellicht zelfs het justitiele aparaat dit (nog) niet hebben gevonden wil niet zeggen dat het er niet is.

23. Fool

Fool Badass junkie

Ik vind een hele hoop dingen logisch, als ik het eens vluchtig bekijk. Ik durf je als masterstudent Cybersecurity zijnde echter wel zeker te vertellen dat Red Rooms echt niet bestaan. Het hele TOR-netwerk is niet gebouwd om een stabiele latency te hebben, nog om een enigszins hoge snelheid op te leveren. Je verbinding via TOR is simpelweg veel te traag om het concept red rooms überhaupt te kunnen faciliteren.

Daarnaast lijkt het me ook een beetje raar dat niemand huurmoordenaars kan vinden, maar dat ze er wel zitten omdat het makkelijk is. Als jij, ik en ook allerlei inlichtingen- en veiligheidsdiensten ze niet kunnen vinden, hoe lokken ze dan hun anonieme klanten wel naar hun website toe?

24. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

Sorry, maar dit zegt me niet zoveel. Klinkt nogal pretentieus van je. Er zijn op verschillende fora een hoop mensen die anders beweren.

Dat het er niet voor gemaakt is ben ik met je eens, maar dit neemt alsnog niet weg dat het niet kan; het kan wel degelijk. Je kunt gewoon live video's streamen via het TOR-netwerk. Misschien buffer je zo nu en dan, maar wat kan zo'n psycho dat schelen?

Het is in inderdaad geen pizzalijn die je ff raadpleegt. Dat zou een beetje naïef zijn om te denken, nietwaar?

25. Lange6969

Lange6969 Newbie

Gaat ook meer om de contacten die je daar legt.
    Staat echt niet zo maar ik mol iemand voor x aantal Bitcoins.

Doe je daar grote zaken kom je met de grote mannen in aanraking en zo kun je best wel wat contacten leggen die voor bvb moord inzetbaar zijn.
    Waar geld is is een weg al is die weg niet altijd mooi strak geasfalteerd

26. snoep020

snoep020 Newbie

darknet is meestal versneden zooi uit mijn ervaring.

heb meerdere malen cocaine gekocht van welbekende vendor op darknet en natuurlijk getest en ja hoor testuitslag 54% aangeprezen als 89% mijn pizza couriertje doet het nog beter

27. Lange6969

Lange6969 Newbie

Fijne pizzeria heb je dan haha.
    Hebben we hier niet.....

28. Lange6969

Lange6969 Newbie

Zo weer eens bij een andere gehaald dit weekend via iemand op stap.
    Zou echt super zijn......
    Hij vond het de beste ooit gehaald nog wel.
    Nou of ik ben erg verwent geweest of mensen zijn rommel gewent. Hahahaha

Niet laten testen maar na een halve gr weinig tot geen effect. Rest netjes leeg gegooid en in de wasbak gespoeld.

Laden...

Deel Deze Pagina