hassankappijn
Newbie
Hallo, Ik heb een vraag over xtc. Kan dit een blijvende bewustzijnverandering tot gevolg hebben. Ik heb een half jaar xtc gebruikt, dit was niet meer dan een pilletje per week. Nu in het nieuwe jaar ben ik er helemaal mee gestopt. Maar ik ervaar sociale gelegenheden heel anders. Ben heel erg prikkelbaar snel geirriteerd, ook ben ik vaak gespannen. Ik heb meer moeite gekregen met sociale contacten. Daarnaast voel ik me afgesloten van de mensen om mij heen. Het lijkt wel alsof ik de wereld anders beleef dan mijn omgeving dat doet. Daarnaast ben ik heel veel met mezelf bezig. Zit niet lekker meer in mijn vel. Er flitsen continu gedachten door mijn hoofd hetzelfde wanneer ik onder invloed ben van x. Ik krijg vaak de vraag waarom ik zo afwezig ben. Maar dan ben ik op die momenten zo hard aan het denken over vanalles en nog wat zodat ik de wereld om mij heen vergeet. Ik heb ook een paar mededrugsgebruikers en aan hen kan ik ook goed merken dat ze zijn verandert. Alles lijkt fake geworden, oa mijn vrienden. Ik lijk te moeten vechten om relaties te behouden. Ik snap helemaal niks meer van mezelf. Het is nog niet aantoonbaar dat x blijvende schade kan aanrichten maar tog voel ik me aardig naar de tering. Zijn er meer mensen die dit hebben? groet, een persoolijkheidsloze jongen