(Trowback) raar gevoel in mijn buik tijdens speedgebruik

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kleine J

Experimenterende gebruiker
Ik kom weer ff terug op een vraag die ik hier laatst gesteld had (ik ben er uiteindelijk niet echt verder mee gekomen), maar ik heb de laatste tijd iets aparts van mijn speed (en het is overigens ervaring een korte periode met dezelfde batch speed) ik voel me normaal gesproken heel energiek, sociaal en vrolijk, maar een dag of 2 dagen daarna als ik iets pakte, dan was het echt precies het tegenovergestelde, want ik voelde me suf, een beetje zo'n wazig zijdeachtig gevoel wat om mijn hoofd heen hangt, ik ben heel stil, ik droom af en toe weg bij dingen die ik eigenlijk op dat moment moet doen, er zit de hele tijd een soort krop in mijn maag, ik kan makkelijk in slaap vallen terwijl ik gewoon genoeg rust en slaap heb op andere nuchtere dagen, mijn hartslag is tussen de 55 en 60 bpm (onder gemiddelde van mijn leeftijd nuchter) en ik kan een gesprek van een ander nog niet eens volgen of verstaan op meer dan 5 meter afstand terwijl de rest van de ruimte bijna leeg en stil is En ik heb niet dat 'ik_kan_niks_eten' gevoel. Weet iemand misschien wat dit is of hoe het over gaat?

Toevoeging na bekijken van andere topics:
Verschijnselen die hier boven staan komen bekend voor in topics over blowen en speed. Ik heb de hele avond bij iemand binnen gezeten die blowde waar de mist al voort in de kamer hing, maar heb zelf niks geblowt. Kan dit er misschien voor gezorgd hebben

Ps: lome en luie effecten zijn lichtelijk sterker geworden, begint een beetje trippy te voelen, dus excuses voor eventuele verkeerd gebruikte woorden of spellingsfouten, ik was al 5 minuten in mijn hoofd op zoek naar het woord verschijnselen en ook naar andere woorden etc.

Laatst bewerkt:

Kleine J

Extra toevoegingen aan wat ik nu voel:
Moe maar kan niet slapen, alles voelt warm aan maar boven op de handen en voeten voelt het vooral oppervlakkig koud. En ik ben zo sloom geworden dat ik nu al meer dan een uur erover doe om alleen mijn spullen te pakken en naar boven te lopen. De oppeppende effecten van de pep zijn zo goed als uitgewerkt en de andere effecten nemen een beetje de overhand

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik word vaag op speed als ik te lang door ben gegaan en/of teveel gebruikt heb. Waar je nu vooral last van hebt is een opbouwende paronoide gevoel en je voert het op dit moment enorm. Slapen lukt niet, ga iets anders doen. Een film, even rustig rondje buiten lopen, wat eten o.i.d.
Hoe meer je bij alle gevoelens en dingen stil staat, hoe angstiger je word. Niet doen dus. Volgende keer toch minder lang doorgaan, lager doseren e.d
Er is niets mis met je speed en ook niet met jou. :)

Kleine J

Ik word vaag op speed als ik te lang door ben gegaan en/of teveel gebruikt heb. Waar je nu vooral last van hebt is een opbouwende paronoide gevoel en je voert het op dit moment enorm. Slapen lukt niet, ga iets anders doen. Een film, even rustig rondje buiten lopen, wat eten o.i.d.
Hoe meer je bij alle gevoelens en dingen stil staat, hoe angstiger je word. Niet doen dus. Volgende keer toch minder lang doorgaan, lager doseren e.d
Er is niets mis met je speed en ook niet met jou. :)
Angstig ben ik juist weer totaal niet, en ik krijg een beetje een happy gevoel als ik naar muziek aan het luisteren ben, lijkt totaal niet op paranoïde gevoel. Ik heb wel eens echt een paranoïde aanval gehad en toen dacht ik dat ze me op gingen sluiten en me zouden laten arresteren door de politie

Kleine J

Gevoel van de effecten is wel stevig omgedraaid, begin ook weer wat helder te worden, maar wat ik me nu wel echt begin af te vragen is waarom mijn hartslag zo laag was toenstraks, want volgens mij hoort speed die juist bijna te verdubbelen door de adrenaline die doort je lijf giert, en als je paranoïde word, dan komen daar normaal gesproken toch ook nog wat hartslagen extra bij? Ik zit toch zo wel een beetje met wat vraagtekens in mijn hoofd

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hoe vaak gebruik je als ik vragen mag? En binnen welke termijn treeft het effect op na gebruik? Hoeveel heb je dan genomen? Sorry voor alle vragen, maar dit is inderdaad een wat contra-intuïtieve maar geen hele uitzonderlijke reactie op speed(misbruik). Klinkt verdacht als een uitputtingsreactie van je lichaam; ik noem maar wat, aangezien ik geen notie heb van je precieze gebruik. In dat geval is sterk minderen (en je tolerantie afbouwen) de enige remedie vrees ik. Het vage/trippy gevoel herken ik - net als @StimsalaBanne - maar al te goed van te lang wakker zijn en is een subtiele hint van je hersenpan dat je systeem er de kracht niet meer voor heeft, om Gerard Joling maar even te citeren.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Angstig ben ik juist weer totaal niet, en ik krijg een beetje een happy gevoel als ik naar muziek aan het luisteren ben, lijkt totaal niet op paranoïde gevoel. Ik heb wel eens echt een paranoïde aanval gehad en toen dacht ik dat ze me op gingen sluiten en me zouden laten arresteren door de politie
Je kwam op mij ook niet echt paranoia over trouwens, gebaseerd op dit topic. Het is wel vaak dit stadium waarin paranoïde gevoelens de kop op steken bij hen die daar gevoelig voor zijn, dus geen verkeerd advies om hiervoor uit te kijken, zeker als je al eens te maken hebt gehad met waanideeën.

Gewoon jezelf voornemen niet meer te lang door te gaan joh. Ik weet het, dit kan een challenge zijn na het verorberen van een beste portie spicy speed, want ‘keep on going like there is no tomorrow’ is nu eenmaal een van ideeën die amfetamine standaard in je hoofd probeert te planten, maar uiteindelijk is de lol er wel vanaf en ben je feitelijk alleen maar je drugs (en je bovenkamer) aan het verkwisten.

Kleine J

Ik ben er net achter dat ik al die tijd net iets teveel had gepakt, ik moet weer ff wennen dat ik op het moment weer even geen tolerantie heb en dat ik al strak genoeg ga staan van 50mg. 2 jaar geleden had ik nogal een tolerantie en ging ik pas strak na 100mg. Heb de dosis aangepast en voelt nu wel weer kei goed.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan