• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffel 15gram utopia

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

trippymeeuw

Experimenterende gebruiker
Hey daar is ie dan de 15gram truffelreport!
Ik heb dit samen gedaan met een vriend van me die noemen we persoon A.

ik had de utopia truffels stond aangemerkt met 5sterren en die persoon A had 1 met 3sterren. Heel veel van jullie zeiden dat dit puur een marketingsstrategie is ik ben tot conclusie gekomen dat dit waar is we waren alletwee op hetzelfde level.
We hadden ze om 15:30 ingenomen en we begonnen vrij snel iets te merken naar 20min al. We hadden 3uur van te voren niks gegeten ik voelde de misselijkheid al komen en we gingen beide wel bad in het begin het was best heftig in het begin een hele zware body load.

Ik kon het niet meer volhouden dus ik ben naar de wc gegaan en heb flink lopen te kotsen wel 10keer wel nadat het was ingewerkt. Ik zag overal patronen en ik had mooie closed eye visuals het mooie was dat ik na elke psytrance nummer weer een nieuwe wereld inging ook zag ik een hele mooie cartoon vrouw in mijn visuals ik een string wat natuurlijk ook heel mooi was. We waren ook nog aan het trippen toen we even naar buiten gingen om een rondje te lopen door het bos wat ook heel leuk was. Het was uiteindelijk een mooie trip ik ben wel tot conclusie gekomen dat LSD wel veel sterker en duidelijker is qua visuals bij truffels vind ik de visuals wat vager en minder echt lijken.
Bij Lsd had ik echt het gevoel dat ik erin werd gezogen en de visuals zagen er zo echt uit. Had toen ook het gevoel dat ik uit me lichaam trad. De volgende trip word zeker weer LSD.

met vriendelijke groeten,
TrippyMeeuw

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik zou je aan willen raden de volgende trip thee te maken van de truffels. Grote kans dat je dan niet hoeft over te geven en je een stuk minder misselijk bent.

Ik weet niet hoeveel ug LSD je trip was, maar met truffels kun je ook heel diep gaan met mooie visuals!
Dat je dingen in cartoon ziet herken ik ook zeker. Klinkt in ieder geval alsof je leuke dingen hebt meegemaakt in je trip.

trippymeeuw

Ik zou je aan willen raden de volgende trip thee te maken van de truffels. Grote kans dat je dan niet hoeft over te geven en je een stuk minder misselijk bent.

Ik weet niet hoeveel ug LSD je trip was, maar met truffels kun je ook heel diep gaan met mooie visuals!
Dat je dingen in cartoon ziet herken ik ook zeker. Klinkt in ieder geval alsof je leuke dingen hebt meegemaakt in je trip.
Kijk bij truffels is het bij mij dat ik alles een beetje vaag zie qua visuals het is niet echt heel duidelijk beetje kleuren en patronen. Maar bij LSD lijkt het wel 4K wat je ziet en je gaat helemaal door tunnels had toen destijds een halve zegel gehad wist niet hvl erin zat eerlijk gezegd. Maar het voelde echt niet normaal het is wel 2jaar geleden. Maar vond LSD echt het aller ziekst het leek net disco en ik zag gewoon een hele neon stad

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Kijk bij truffels is het bij mij dat ik alles een beetje vaag zie qua visuals het is niet echt heel duidelijk beetje kleuren en patronen. Maar bij LSD lijkt het wel 4K wat je ziet en je gaat helemaal door tunnels had toen destijds een halve zegel gehad wist niet hvl erin zat eerlijk gezegd. Maar het voelde echt niet normaal het is wel 2jaar geleden. Maar vond LSD echt het aller ziekst het leek net disco en ik zag gewoon een hele neon stad
Psilo visuals zijn wat zachter van aard, ook wat natuurlijker qua kleuren. LSD visuals wellicht scherper afgebakend en meer afstekend tegen de natuurlijke omgeving, ik zou ze ook neon willen noemen.

Maar je kunt op psilo zeker krankzinnige visuals hebben. Ze beginnen meestal wat onduidelijk, maar je moet ook wat je best doen om jezelf er wat in te verliezen. Zelf ga ik vaak liggen met ogen dicht en ga dan helemaal op in de de psilo visuals. Hierbij schiet ik dan ook door tunnels gemaakt van licht en de meest ongelofelijk mooie patronen en kleuren die op een gegeven moment dan mijn hele werkelijkheid overnemen, zelfs met ogen open.

trippymeeuw

Psilo visuals zijn wat zachter van aard, ook wat natuurlijker qua kleuren. LSD visuals wellicht scherper afgebakend en meer afstekend tegen de natuurlijke omgeving, ik zou ze ook neon willen noemen.

Maar je kunt op psilo zeker krankzinnige visuals hebben. Ze beginnen meestal wat onduidelijk, maar je moet ook wat je best doen om jezelf er wat in te verliezen. Zelf ga ik vaak liggen met ogen dicht en ga dan helemaal op in de de psilo visuals. Hierbij schiet ik dan ook door tunnels gemaakt van licht en de meest ongelofelijk mooie patronen en kleuren die op een gegeven moment dan mijn hele werkelijkheid overnemen, zelfs met ogen open.
Ik doe dit ook op truffels maar bij truffels vind ik de visuals minder meeslepend dan als bij lsd. Bij lsd heb ik echt een uur lang gelegen en ja bij lsd is het echt neon bij lsd had ik echt gevoel dat ik er niet meer was maar in die neon wereld dat vond ik echt leuk.

trippymeeuw

En bij truffels vergeet ik heel snel wat ik heb gezien bij lsd kon ik alles heel goed onthouden. Alleen dat kotsen in het begin op truffels was niet zo fijn trippend kotsen 🤣

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan