truffeloogst mislukt?

Dionysos

Newbie
Bij de sjamaan in Arnhem wilde ik laatst truffels halen,
maar daar werd me verteld dat de truffeloogst is mislukt...
en er in de omgeving ook niks meer te krijgen valt.
Volgens mij gaat 29 Mei het "verbod" in.. en voor die tijd kan ik daar sowieso niet meer halen..
Weet iemand iets over de mislukte truffeloogst?
xx

Marten!

Bewuste gebruiker
Lijkt me niet dat er maar een iemand is die die dingen groeit. Zou best kunnen dat de oogst van de leverancier is mislukt, maar dat wil niet zeggen dat alle oogsten mislukt zijn hè. Probeer eens een smartshop in een andere stad o.i.d

dfssdfde

Badass junkie
Lijkt me eigenlijk een zwak excuus voor 'ik koop ze niet meer in, geen zin er verlies op te maken als ze eindelijk verboden zijn'

phy

Bewuste gebruiker
Ik heb ook drie keer een 'mislukte oogst' voor mijn kiezen gehad bij mijn adres. Hawaiaanse, maar ook truffels. Bij de hawaiaanse zei hij dat er maar 1 was in NL die ze kweekte.. Maar volgens mij is het idd gewoon een excuus om je gewoon een andere soort aan te smeren.

mellowWw

Belezen gebruiker
Hmm hopelijk is er voor de rest nog wel wat te krijgen dan in Arnhem.. Ga morgen nog ff een kijkje nemen :confused:

Pikachu

Wijs gebruiker
mellowWw zei:
Hmm hopelijk is er voor de rest nog wel wat te krijgen dan in Arnhem.. Ga morgen nog ff een kijkje nemen :confused:

GEEN gedroogde kopen in de sjamaan. Wat je ook doet, koop verse of koop gewoon niet.

Bovenaan