Truffels: aantal personen

Morissss

Newbie
Beste mensen,

Een groep vrienden inclusief ikzelf willen dit weekend (legale) truffels proberen. Een aantal hebben het al eerder gedaan, voor een aantal zal het de eerste keer zijn. We hebben allemaal zelf al goed informatie gezocht e.d.

Nu heb ik twee vragen waar ik ook na zoeken niet echt helder over ben:

1) De groep waarmee we het gaan doen, bestaan uit 4 (heel misschien 5) trippers, 1 nuchter persoon die heel misschien wat mee wil 'snoepen', 1 persoon die wiet op zal hebben op dat moment, en waarschijnlijk 1 iemand die volledig nuchter zou zijn. Dit komt neer op totaal 7 a 8 mensen. In het huisje van degene waar we het willen doen is wel voldoende ruimte, maar wel beperkt tot 2 gemiddelde kamers die wel eventueel afgesloten van elkaar kunnen worden, en 2 slaapkamers. We vroegen ons dus af of het niet te volgepropt zou zijn mochten er 8 mensen aanwezig zijn waarvan er 2 of zelfs 3 volledig nuchter zou zijn. Sorry als deze zin een beetje belabberd geformuleerd is.

2) De meeste informatie die ik heb kunnen vinden ging over paddo's. Nu gaan wij dus (legale) truffels proberen. De meeste sites/mensen zeggen dat truffels vrijwel hetzelfde zijn als paddo's, maar is dit ook zo? Het zou dus zo zijn dat als een persoon genoeg truffels zou eten met een bepaalde hoeveelheid werkzame stof dat hij evenveel/nagenoeg hetzelfde effect zou krijgen als iemand die paddo's zou consumeren met evenveel werkzame stof?

Alvast erg bedankt voor jullie antwoorden!

Ohja, nog een vraagje over muziek: wij houden wel van die pinkfloyd achtige psy-muziek, ambient etc. Nu heb ik van veel mensen ook liedjes gekregen die me echter behoorlijk duister/vaag in de oren klinken, waarvan die aangeven dat dat echt geniale nummers zijn als je truffels op hebt... ligt dat aan mij, of ervaar je die muziek anders als je truffels gehad hebt?

Mvg,

M

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
8 mensen waarvan 2 of 3 nuchter zal vrijwel zeker storend werken. 5 trippers in de ene kamer en de nuchtere personen in de andere kamer zal al een stuk beter werken en als er iets mis gaat zullen de tripsitters alsnog in kunnen grijpen.

Muziek ervaar je idd anders tijdens een trip. Je zou kunnen proberen om naar die vage/duistere muziek te luisteren en zien of het bevalt, maar als jij of een van de anderen merkt dat de trip duister begint te worden, kan je beter andere muziek opzetten.

Morissss

Newbie
Hey,

bedankt voor je reactie. We hebben het al anders weten te regelen. Er zullen nu 4 trippers zijn, 1 iemand die stoned zal zijn en 1 iemand die misschien ook een beetje truffels neemt en voor de rest de tripsitter zou zijn. Dit lijkt ons al veel beter. Naar een andere kamer gaan zou inderdaad een optie zijn, maar vrij ongezellig voor degene die de trip-sit, niet? Maar wij denken dat het zo wel lekker kan gaan lopen. Eeens?

En ik denk niet dat we ons er aan zullen wagen, hehe. Ik zal naderhand wel effe een tripreport maken!

Thanks,

M

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je had het eerst over 2 of 3 nuchtere mensen, dat is al wat minder ongezellig om apart te zitten, he. :wink:
Maargoed, voor één nuchtere persoon is het idd niet zo gezellig als die alleen moet zitten en echt zo storend is een nuchtere persoon ook niet. Een iemand stoned zal waarschijnlijk ook niet zo storend werken, al merk ik zelf wel dat ik niet echt op 1 lijn kom met mensen die wat anders op hebben als ik een tripmiddel op heb. Maar als jullie merken dat de stoner en de nuchtere storend werken kunnen jullie alsnog kijken of het misschien niet handiger is om naar de andere kamer te gaan.

Bovenaan