Truffels azarius

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Er staat niet dat ze even sterk zijn, maar dat ze hetzelfde effect geven. Van alle drie de soorten ga je trippen, maar het ene soort is wel mentaal zwaarder dan de andere. Ik heb alleen de lichtste en de zwaarste gebruikt en ik merk duidelijk verschil in sterkte.

Als het je eerste keer is, zou ik de zwaarste niet nemen. Probeer eerst een ander soort om te kijken of je het effect fijn vindt.

kaasbaas

Badass junkie
Ik had voor mijn eerste keer 3/4 portie van Philosopher's Stones genomen. Ik vond deze heel aangenaam om mee te beginnen. Lacherig, milde visuals, maar nog wel helder kwa denken (dus geen impulsieve acties!). De keer daarna had ik 2/4 portie Philosopher's Stones gecombineerd met 1 portie Cosmic Connectors genomen. En ik merkte toch duidelijk een verschil, vooral in hoe energiek is was.

Het ligt natuurlijk ook aan de setting, maar ik heb van velen gehoord dat Philosopher's Stones goed zijn om mee te beginnen, en na mijn ervaringen ben ik het daar mee eens :).

agapios

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste ervaring met truffels was ook met Philosopher's Stones. Voor mij was een half portie genoeg voor een flinke lange heerlijke trip met mooie visuals en filosofische inzichten. Ik vond 't best heftig en ik ben toch inmiddels aardig wat gewend (o.a. LSD en pas geleden nog Salvia(te heftig!)). In ieder geval heftiger dan een heel portie kaalkopjes.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan