Truffels (D-D) en Muziek

Hoi Allemaal, :stoned:

Dit wordt gelijk mijn eerste post hier na een hele lange tijd mooie tripreports lezen en info vergaren. (ik hou van alle informatie op deze site! ) Nu kom ik toch uit de schaduw en wil ik graag jullie advies vragen. (be gentle :beer: )

Ik heb meerdere soorten harddrugs geprobeerd de afgelopen jaren:
speed/xtc/coke/wiet/Ghb
alleen geen injectables en dat zal ik ook nooit doen. alles netjes 1x om te proberen op xtc/wiet na.

Nu ga ik vrijdag weer truffelen maar dit keer met mijn broer en zijn vriendin. Ik zelf heb hiervoor 3x eerder High hawaiians gedaan (2x halve en 1x hele portie, en GE-WELDIG) en een keertje de Atlantis (welke ik tegen vond vallen). zij hebben alleen de atlantis ooit gedaan en willen wat sterkers...
Ze willen niet aan de hawaiians maar aan de Dragon's Dynamite om te proberen (ze zijn verder totaal non-druggies :P) .
hierbij gaan ze vrijdag een halve portie nemen op mijn aanraden ipv het hele bakje p.p.

Ik wil echter wel het hele bakje want ik truffel niet super vaak en als ik het dan toch doe..... :rolleyes: :rock: maar hoe wegen de dragons op tegen de hawaiians? ik weet dat dit een groot deel aan mezelf ligt. maar ik wil in iedergeval goed hard gaan! :)
mijn methode nu is : fijnsnijden lang kauwen en wegdrinken met jus 'd Orange.
ik ben verder ook maar 60kg dus is een hele dragon's dynamite portie (15g) voldoende voor een verzekerd totaal van de kaart effect? :grin: (moet ook wel leuk blijven natuurlijk :tearsofjoy: ) ik vind mezelf niet super ervaren maar ik kan die dingen goed hebben! dus ik weet zeker dat ik wel een portie opkan alleen ik ken de D-D niet als truffel zelf. naar mijn weten zijn alle truffels één pot nat behalve de concentratie van psilocybin in de truffs zelf (correct me if i'm wrong)

OJA!
Als ik iets uit mijn truffel ervaringen heb meegenomen is dat muziek echt alles is. Het zet de mood en als er een verkeerde track tussen zit slaat de hele sfeer om. maar onze muziekvoorkeuren stroken niet helemaal in de zin van.. zij kunnen tijdens een trip geen muziek aan met lyrics. dat wordt druk geven ze aan, focus issues ofzo... prima zeg ik! Dan wordt het een ambient mix ofzo. Maar easier said than done..! ik zoek al een aantal dagen maar ik kom eigenlijk geen vrolijke uplifting tracks tegen met minimale lyrics of ambient tracks.

Kan iemand me vrolijke stemloze/ambient muziek aanraden?

Alvast bedankt leute!

~New kid on the block :mrgreen: :stoned: :rock:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Vind het lastig om een goede dosis voor een ander te bepalen, hoeveel gram heb je eerder van de high Hawaians op? Ik kan het niet echt relateren naar mijn doseringen want die gingen altijd ver boven de norm uit.

Wat betreft de verschillende soorten truffels in de basis zijn ze allemaal hetzelfde alleen zouden sommige wat sterker moeten zijn zeggen ze. Persoonlijk heb ik nooit grote verschillen tussen de soorten gemerkt.

Vind het lastig om een goede dosis voor een ander te bepalen, hoeveel gram heb je eerder van de high Hawaians op? Ik kan het niet echt relateren naar mijn doseringen want die gingen altijd ver boven de norm uit.

Bij de high hawaiians heb ik twee keer 21Gram opgegeten en heerlijk getript, en de eerste keer 10Gram.
De dragon's Dynamite truffels zijn dan weer 15Gr, per doosje. maar die dus nog nooit opgegeten :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je van die Hawaians 21gr op hebt zal 15gr van dragons goed te doen zijn denk ik. Kan me bijna niet voorstellen dat die zoveel sterker zijn. Wellicht is 15 dan zelfs weinig. Maar zou dat bij de smartshop navragen hoe die soorten zich tot elkaar verhouden.

reverb

Bewuste gebruiker
StiffSpliff zei:
Kan iemand me vrolijke stemloze/ambient muziek aanraden?

Jullie hebben waarschijnlijk de trip al gedaan en is dit mosterd na de maaltijd.
Welke muziek heb je uitgezocht? Hoe was de mood?

Ik dacht aan de volgende artiesten: Carbon Based Lifeforms, BlueTech, Tyco.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Laat even weten hoe het was inderdaad en wat jullie precies voor dosering genomen hebben, muziek, etc. Ben toch altijd weer benieuwd hoe het gegaan is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ritakeet zei:
Ik raad ten alle tijden South Park aan :grin:
South Park is altijd goed inderdaad, maakt ook echt niet wat voor staat je bent. Specifiek voor trippen is trip tank wel echt briljant trouwens. Korte bizarre trippy sketches :tearsofjoy:. Toevallig een keer aan de LSD langs gezapt en sindsdien vaste prik tijdens een trip.

Bovenaan