Truffels en paddos die niks doen

Space cadet

Belezen gebruiker
Herkent iemand dit? Je wil voor een lekker tripje gaan en er gebeurt helemaal niks...

Ik ben een ervaren tripper dus weet hoe heerlijk paddos of truffels kunnen zijn. Maar het blijft natuurlijk een natuurproduct waar de werkzame stoffen enorm van kunnen schommelen. Om die redenen ben ik mijn vertrouwen in het spul verloren. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd: truffels bij diverse shops besteld en eigen paddo's gekweekt. Maar het lukt maar niet om nog eens een goeie stevige trip te ervaren. Afgelopen weekend nog gebeurde er helemaal niks! Ik nam 8 gram gedroogde golden teacher, normaal een stevige trip.

Weet er iemand een alternatief? Misschien is er een andere vorm om psilocibyne met betrouwbare werking te verkrijgen, in druppels of zo? Ik ben ook bekend met 4-HO-MET maar dat geeft toch net een meer chemisch en minder euforisch gevoel vind ik.

Tips welkom! DM mag natuurlijk ook

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Herkent iemand dit? Je wil voor een lekker tripje gaan en er gebeurt helemaal niks...

Ik ben een ervaren tripper dus weet hoe heerlijk paddos of truffels kunnen zijn. Maar het blijft natuurlijk een natuurproduct waar de werkzame stoffen enorm van kunnen schommelen. Om die redenen ben ik mijn vertrouwen in het spul verloren. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd: truffels bij diverse shops besteld en eigen paddo's gekweekt. Maar het lukt maar niet om nog eens een goeie stevige trip te ervaren. Afgelopen weekend nog gebeurde er helemaal niks! Ik nam 8 gram gedroogde golden teacher, normaal een stevige trip.

Weet er iemand een alternatief? Misschien is er een andere vorm om psilocibyne met betrouwbare werking te verkrijgen, in druppels of zo? Ik ben ook bekend met 4-HO-MET maar dat geeft toch net een meer chemisch en minder euforisch gevoel vind ik.

Tips welkom! DM mag natuurlijk ook
8 gram gedroogde paddo is een heroïsche dosis wat je echt wel zou moeten merken🤔. Zelfs met tolerantie had ik met alles boven de 3 gr wel stevige trips. Eerste waar ik ook aan dacht is de vraag of je medicatie gebruikt maar ik neem ergens aan dat je daar zelf ook wel opgekomen zou zijn. Maar zelfs met medicatie zou 8 gram gedroogde paddo's hun werk moeten doen.

Heb je met lege maag genomen? Was je set en sitting goed? En dus medicatie zijn de eerste dingen die de trip erg beïnvloeden waar je aan moet denken.

Ik het in ieder geval nooit meegemaakt en heb aardig wat getript zeg maar 😊..

Fisherman's friend

Wijs gebruiker
Als ik me niet vergis dan bestaat golden teacher in truffels en ook paddestoelen.
Acht gram truffels is niet veel en als je al flinke tolerantie hebt dan kan het zijn dat je daardoor niks merkt, of dat je denk dat je niks merkt.

Als je van acht gram gedroogde golden teacher paddestoelen niks merkt dan moet daar een reden voor zijn.
Dat is inderdaad goed voor een stevige trip.

Misschien iets fout gegaan tijdens het drogen?

Manu76

Badass junkie
Ik merk dat ik weinig merk als ik minder dan 5 maanden tussen het trippen laat. 2x truffels binnen 2 maanden, dan merk ik niets van de tweede trip.
Ik probeer het nu ook niet vaker van een paar x per jaar was mijn laatste conclusie.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik merk dat ik weinig merk als ik minder dan 5 maanden tussen het trippen laat. 2x truffels binnen 2 maanden, dan merk ik niets van de tweede trip.
Ik probeer het nu ook niet vaker van een paar x per jaar was mijn laatste conclusie.
Theoretisch zou je tolerante na 2 weken wel baseline moeten zijn met psilocybine/psilocine. Neemt natuurlijk niet weg dat de ervaring(en) mooier zijn/blijven als je langere tijd wacht 😊

Manu76

Badass junkie
Theoretisch zou je tolerante na 2 weken wel baseline moeten zijn met psilocybine/psilocine. Neemt natuurlijk niet weg dat de ervaring(en) mooier zijn/blijven als je langere tijd wacht 😊
Kan dat je gelijk hebt, maar volgens mij duurt het in mijn geval echt vele malen langer.
Misschien ook omdat ik afbouw van de Brintellix of vele duizenden "tripjes" achter de rug heb met THC..
Om echt stoned te worden hoefde ik maar even een paar uur niet te blowen :)..

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Kan dat je gelijk hebt, maar volgens mij duurt het in mijn geval echt vele malen langer.
Misschien ook omdat ik afbouw van de Brintellix of vele duizenden "tripjes" achter de rug heb met THC..
Om echt stoned te worden hoefde ik maar even een paar uur niet te blowen :)..
Het zal zeker wat met Brintellix te maken hebben als je het mij vraagt. Elke ssri heeft wel een wisselwerking met de meeste psychedelica als tryptamines, phenethylamines en lysergamines. Meestal dat het tripmiddel dan minder goed werkt.

De tripjes met thc zullen dan weer een stuk minder invloed hebben op de tolerantie en of ervaring van psilocybine/psilocine. Ikzelf heb bijna 25 jaar dagelijks geblowd (wow mag in het verleden praten 💪🏼) en kan niet zeggen dat de trips met psychedelica minder werden hierdoor.

Maar als iemand heel vaak tript dan is het bijzondere er ook wel een keer vanaf natuurlijk. Dit kan je ervaring behoorlijk beïnvloeden al bleef ik het persoonlijk altijd wel erg bijzonder vinden. Ook toen ik het te vaak nam maar dat is per persoon weer verschillend.

Space cadet

Belezen gebruiker
Heb je met lege maag genomen? Was je set en sitting goed? En dus medicatie zijn de eerste dingen die de trip erg beïnvloeden waar je aan moet denken.
Is me allemaal bekend. Zoals ik al zei ben ervaren tripper (50 jaar oud). Lege maag, chille setting, voelde me opperbest

Space cadet

Belezen gebruiker
Is me allemaal bekend en wacht ook met trippen, hou mooie tussenpozen aan. Mijn man tript mee en ervaart hetzelfde. We hebben dus gewoonde pech steeds waardeloze product handen te hebben blijkbaar.

Maar nogmaals mijn vraag, heeft iemand een alternatief of een antwoord voor welk product stabieler is?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Is me allemaal bekend en wacht ook met trippen, hou mooie tussenpozen aan. Mijn man tript mee en ervaart hetzelfde. We hebben dus gewoonde pech steeds waardeloze product handen te hebben blijkbaar.

Maar nogmaals mijn vraag, heeft iemand een alternatief of een antwoord voor welk product stabieler is?
Als het je al bekend is zal ik daar maar niet op in gaan en zal het wel aan de kwaliteit van het product liggen.

Je gaf aan 4-HO-MET al geprobeerd te hebben welke ik wel een leuke vervanger vind. Maar in vergelijking met paddo's is 4-ho-met speelgoed.

Als je 4-AcO-DMT weet te bemachtigen dan zal die het meest lijken op een paddo trip. Mijn persoonlijke ervaring natuurlijk. Deze zou ook ontwikkeld zijn omdat de molecule psilocine erg onstabiel is en daarom 4-AcO-DMT is gemaakt omdat deze veel stabieler en dus langer houdbaar is.

Maar een echte paddo ervaring zal je nooit helemaal 100% krijgen als je het mij zou vragen 😊

Starwind

Experimenterende gebruiker
8 gram gedroogde paddo is een heroïsche dosis wat je echt wel zou moeten merken🤔. Zelfs met tolerantie had ik met alles boven de 3 gr wel stevige trips. Eerste waar ik ook aan dacht is de vraag of je medicatie gebruikt maar ik neem ergens aan dat je daar zelf ook wel opgekomen zou zijn. Maar zelfs met medicatie zou 8 gram gedroogde paddo's hun werk moeten doen.

Ik het in ieder geval nooit meegemaakt en heb aardig wat getript zeg maar 😊..
Ik had Quintiapine voorgeschreven gekregen. Als in slaper. Heb slaap problemen. Is eigenlijk bedoel als anti psychotisch Middel...... Nou ik zeg je. Al had ik een kilo paddenstoelen genomen dan gebeurd er dus nog niks... :grin: hahahaahhahaaahaha... Snel met die rommel gestopt dan liever naar het plafond staren.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik had Quintiapine voorgeschreven gekregen. Als in slaper. Heb slaap problemen. Is eigenlijk bedoel als anti psychotisch Middel...... Nou ik zeg je. Al had ik een kilo paddenstoelen genomen dan gebeurd er dus nog niks... :grin: hahahaahhahaaahaha... Snel met die rommel gestopt dan liever naar het plafond staren.
Heb ik ook gehad voor inslapen na me detox en inderdaad anti psychotica zijn trip killers ja.

Ze zeggen ook dat quatiapine niet verslavend zou zijn maar als je gaat lezen hoeveel mensen ook met dit middel problemen krijgen tijdens en na gebruik dan is het zeker beter om dat niet te nemen 😊

Bovenaan