Truffels, goed idee?!

Hallo,
ik heb een klein vraagje.
Ik heb ADHD en moeite met me te concentreren, vroeger heb ik angstaanvallen gehad (vooral na een horrorfilm bijvoorbeeld). De laatste angstaanval was al bijna 2 jaar terug.
Een paar vrienden in ik wilde een keer truffels proberen, maar ik vraag me af of ik niet enorm gevoelig ben voor psychoses, en of ik het dan beter kan laten liggen?
Ik heb wel vaker geblowd, maar dat heeft nog nooit erg veel effect gehad op mij, naast misselijkheid en duizeligheid.

Groeten, en alvast bedankt :)

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Als je goed in je vel zit en je bent mentaal gezond dan is er geen probleem.
Heb een paar vrienden die zijn vastgesteld met ADHD en ADD en zij ondervinden er totaal niets van problemen bij.
Wees niet angstig om het te nemen, en dan is de kans op een bad trip uitgesloten.
Doe het ook alleen maar als jij het echt wil en als dit je eerste kennismaking is met truffels bereid je dan ook goed voor, de eerste keer is 1 van de wonderlijkste ervaringen.

Geniet ervan!
Greets,
Herbalisme

Zoari

Experimenterende gebruiker
Ik lees aandachtig mee met deze onderwerp want ik heb precies het zelfde.
Zorg alleen voor goeie Set & Setting. Weetje hier niks van...opzoeken!

Tips van mijn vrienden:

Als je bij iemand alleen thuis zit...doe het als het een beetje donker word in de woonkamer...klein beetje licht (niet te veel) en heb heel veel dekens en kussens....overal! Op de bank 3 dekens en 8 kussens op de grond overal! Waarom? Dekens en kussen geven een veilig en fijn gevoel. Als je zit te trippen en je zit op de bank en je kruipt lekker in je deken....oef dat geeft (waarschijnlijk) een lekker gevoel.

Heb het nog nooit gedaan maar deze tips zijn van vrienden.

Dank jullie wel,
ik zit erg goed in me vel, vooral de laatste tijd. Ik voel me nu wat zekerder van me zaak en ik zal ook zeker de kussen- en dekentip toepassen. :mrgreen:

Groeten en bedankt :)

Bovenaan