Ik ben van plan om binnenkort eens truffels te proberen met een aantal goede vrienden van mij. We hebben allemaal weinig ervaring met psychoactieve middelen.. dus is het allemaal een beetje nieuw voor ons. We zijn allemaal ontzettend benieuwd naar welke ervaring het ons te bieden heeft.
Nu las ik veel over het feit dat je mentale staat een grote rol speelt bij de effecten die je gaat krijgen. Ik word vaak redelijk in mijzelf gekeerd bij wiet en word dan redelijk self conscious en zo.
Is het dan een goed idee om truffels te gaan doen? Ik zou het jammer vinden dat door bepaalde eigenschappen van mij dat ik niet eens zou kunnen proeven van deze nieuwe wereld
Daarom vraag ik aan jullie om jullie perspectief mee te delen. Bedankt!
Nu las ik veel over het feit dat je mentale staat een grote rol speelt bij de effecten die je gaat krijgen. Ik word vaak redelijk in mijzelf gekeerd bij wiet en word dan redelijk self conscious en zo.
Is het dan een goed idee om truffels te gaan doen? Ik zou het jammer vinden dat door bepaalde eigenschappen van mij dat ik niet eens zou kunnen proeven van deze nieuwe wereld
Daarom vraag ik aan jullie om jullie perspectief mee te delen. Bedankt!