• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels golden teachers

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Falkor86

Newbie
Hier volgt mijn eerste tripreport :) wss een beetje hazy want het is al een paar weken geleden. Maar heb nu pas de zin om er over te schrijven (en 'k ben ook niet zo'n goede schrijver :-P )

Ik en mijn maat verorberden elk 15 gram golden teachers,'s avonds rond 23 uur (bedoeling was om het vroeger te nemen maar, 'k liep wat achter op schema ^^,)

Ikzelf heb de rest van de avond doorgekomen op water, mijn maar sloeg nog een paar wijntjes achterover. Het was voor beiden de eerste keer een tripmiddel. Ik stond er erg open voor, hij was er eerder sceptisch over en geloofde niet echt in de werking. We hebben het bij mij thuis gedaan, kwestie van geen risico's te nemen. En 'k woon op een gelijksvloers :-P altijd handig als ik zou willen parachutespringen ofzo lol.

Na een tiental minutjes (toch wel erg snel vond ik ^^, ) zag ik de schaduw van mijn staande lamp al volop naar mij toe bewegen en had ik een glimlach tot achter m'n oren. Mijn maat was eigenlijk iets heel serieus aan 't vertellen, maar ik kon niets anders dan in de lach schieten. Na ongeveer een uurtje zaten we lekker te spacen en was ik aan het genieten van mooie kleurtjes en vormen, het was net alsof ik door de vleugel van een libel naar de wereld keek.

Na een tijdje kreeg ik het uur in de mot, dat had ik beter niet gedaan :-P, ik fixeerde er mij soms iets te hard op. Ik was bezig met iets dat wel een uur leek te duren en dan zag ik dat er maar vijf minuutjes voorbij waren. Dat compleet absurd tijdsgevoel was niet te schatten, de nacht leek wel eindeloos ^^, .

Ik kwam er ook opeens achter dat ik mijn lenzen nog in had en deed deze uit. Gieren dat ik deed, vond het zo een ridicuul zicht om mezelf in de spiegel bezig te zien. Heb zeker twintig minuten mezelf een breuk gelachen daarom. ik zag er overigens erg grauw uit in de spiegel maar ik vond het niet beangstigend ofzo. Toen ik mij terug naar de leefruimte begaf zat mijn maat buiten aan het terras een sigaret te roken en leek hij wel een of ander gebocheld creatuur, maar 'k had al vrij snel door dat hij het was.

Verder heb ik ook nog een leeuw met indrukwekkende manen gezien. Echt ongeloofelijk mooi en hij kwam helemaal niet bedreigend over.

Een uurtje ofzo verder waren we wat aan het praten en mijn maat had echt geen realiteitsbesef meer. Erg raar want ik was mij er nog wel van bewust waar ik was en wie ik was. Hij zij dat hij evengoed ergens op straat zou kunnen liggen freaken en dat dit een droom was ofzo ^^, Totaal geen idee meer van wat echt was. Hij is sowieso meer een controlefreak als het op drugs aankomt. Trachtte hem wat op z'n gemak te brengen en de conversatie naar andere onderwerpen te leiden.

Ik zag de dingen veel duidelijker in mijn hoofd, er was meer harmonie en bepaalde blokkages leken nog maar onbenullige dingen. Er heerste een soort logische sereniteit in mijn denken. Bij mijn maat was het echter een ander paar mouwen, telkens we een vraagstelling hadden geraakte hij precies maar niet uit z'n denken en dan vergat ik het na een tijdje ook. Ik kan het niet anders beschrijven dan dat hij in een loop zat te denken. Een cirkel van vraagstellingen waar hij het antwoord niet op wist of verkeerd naar dirigeerde.

Vervolgens zijn we wat heen en weer van de leef naar de slaapruimte gelopen wat echt megavreemd was. Ben er nog niet uit of de gang nu erg lang leek of mijn voetstappen zo groot ^^, Heb dan ook nog ff wat muziek opgezet, dikwijls iets anders. En er zaten zo een paar klassiekers van Madonna tussen. Zat ik met momenten precies tegen dat wijf te praten, rofl, erg positief gesprek hoor overigens. Ik kwam goed overeen met haar :-P

Na een uurtje of vier-vijf (geen idee meer) vonden we allebei dat het al wel lang genoeg geduurd had maar we waren eigenlijk nog volle gas aan het trippen, iets minder heftig misschien. En toen kwam bij mij het enige minpunt op: misselijkheid. En die ging niet meer over. Ik had wel voor de truffels een motilium genomen omdat ik had gelezen dat het wel eens kon voorkomen. En gedurende mijn misselijkheid nog eens twee, maar het mocht niet baten. Wou de hele tijd dat mottig gevoel uitkotsen, maar dat ging natuurlijk niet ^^, Uiteindelijk (denk dat we zo'n 6 uur aan het trippen geweest zijn) hebben we maar een straffe slaappil genomen en zijn we gaan maffen.

De day after een erg loom (afgewisseld met pieken van productiviteit) gevoel van tevredenheid. De wereld leek opeens veel duidelijker en zachter. Ik was meer één met alles. Heb overigens de dag erna nog een dagje verlof genomen om het werk, om extra te bekomen. Dit is natuurlijk een summier verslag, alles wat je meemaakt onthou je niet of kan je niet in woorden beschrijven. Ik vond het alleszins een herhaling waard. Niet om heel dikwijls te doen, maar zo enkele keren per jaar het licht zien... ja, dat zie ik wel zitten ^^,

picturae

Newbie
je maakt het beste thee van paddestoelen of truffels, piek komt harder en sneller en het is iets sneller gedaan maar aangezien je geen truffels of paddos in je maag steekt kan je geen last hebben van misselijkheid. Dit werkt toch altijd voor mij. En misschien een tip voor de volgende trip, ga op avontuur in een bos :hearteyes: .

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
picturae zei:
ja overdag zie je gewoon alles veel beter :grin:
snachts in het bos rondrennen naakt heeft ook wel iets :wink:

Ik doelde niet zo zeer op het zicht. Meer op het feit dat het bos 's nachts best angstaanjagend kan zijn. Ik zou het leuk vinden, maar ik denk dat er veel mensen problemen mee zouden hebben. Zeker een deel beginners.

En naakt rondrennen in het bos... Dat lijkt me nu net weer niks.

Falkor86

Newbie
picturae zei:
je maakt het beste thee van paddestoelen of truffels, piek komt harder en sneller en het is iets sneller gedaan maar aangezien je geen truffels of paddos in je maag steekt kan je geen last hebben van misselijkheid. Dit werkt toch altijd voor mij. En misschien een tip voor de volgende trip, ga op avontuur in een bos :hearteyes: .

Dat ga ik de volgende keer ook doen denk ik. Weet jij wat de verhouding water dl/ truffels gram is ongeveer? Ik zou volgende keer van dit type ook wat minder nemen denk ik. 10 gr ipv 15 per persoon.

picturae

Newbie
k doelde niet zo zeer op het zicht. Meer op het feit dat het bos 's nachts best angstaanjagend kan zijn. Ik zou het leuk vinden, maar ik denk dat er veel mensen problemen mee zouden hebben. Zeker een deel beginners.
volledig mee akkoord :)
Angst zit tussen de twee oren maar ik begrijp wel waar het vandaan kan komen. Mijn trips gebeuren vaak in de late namiddag zodat ik deels dag deels nacht kan meemaken. En normaal wacht ik altijd op een volle maan. full moonpower :rock:

De hoeveelheid water maakt niet veel uit, ik reken gewoon 1 tas per persoon en doe meestal 1 extra omdat er wel wat verdampt, water laten koken en van het vuur halen dan mengen met onze vriendjes en laten trekken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Zorg iig dat je niet te veel water gebruikt. Vergeet niet dat hoe meer water je gebruikt, hoe meer je ervan moet drinken.

Ik vindt het niet zo een aangename smaak, dus ik heb liever ietsje minder water. :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan