• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels: grappig en bizar

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Gemberthee

Belezen gebruiker
Tripreporter
Vrouw 35 jaar
Setting: in appartement van een vriendin.

Beginsituatie:
Ik was ongesteld, had niet goed geluncht, voelde een lichte verkoudheid op komen en had een beetje een stijve nek. Daarnaast stond er een playlist op die niet helemaal mijn smaak was. Vroeg me af of dat allemaal invloed zou gaan hebben op de trip.

17.08 ik eet ongeveer 10 gram
17.40 ik eet de rest. Op dat moment lig ik al helemaal in een deuk om helemaal niets.

Het viel me op dat al mijn zintuigelijke ervaringen enorm werden uitvergroot en ik had sterke visuals! Vooral in het begin van de trip had ik enorme lachbuien. Echt rollen over de grond van het lachen. Tranen over mijn wangen. Uitgelopen mascara. Ik kon echt niet stoppen met lachen en giechelen.

Gebeurtenissen:
  • Ik nam een slok water. Die voelde als heel groot in mijn mond en ik kreeg het niet doorgeslikt. Ondertussen stonden twee deuren tegenover elkaar open en mijn vriendin stond er tussen. Ik kon het ff niet rechtzetten in mijn hoofd. Het zag er zo raar uit. Ik moest enorm lachen en ik proestte alles uit. Toen ik de vloer ging dweilen ging ik hier helemaal in op. Ik verloor mezelf in de vloer. Vervolgens stond ik per ongeluk in een druppeltje water en voelde het alsof mijn voeten zeik nat geworden waren, wat niet zo was.
  • Ik ging goed op latin liedjes. De beat kwam lekker binnen en ik kreeg er sterke visuals door. Ook met ogen dicht. Alsof ik in Brazilië carnaval aan het vieren was. Als ik er over vertelde werden de kleuren heftiger, met neon lijnen, vuurwerk, lampjes en sterretjes.
  • Er kwamen ook melodramatische liedjes voorbij waar ik juist weer droevig van werd. Mijn vriendin was er lekker op aan het zingen en ik durfde dit niet te verstoren. Ik besloot erin mee te gaan, maar het kostte me soms wat moeite om zo vaak te schakelen tussen al die verschillende soorten liedjes.
  • Ik had idd moeite met mijn menstruatie. Ik snapte niet meer of en wanneer ik moest wisselen. Dat deed ik dan maar voor de zekerheid wel, maar dat was echt een hele opgave kwa volgorde enzo. Ook raakte ik volledig afgeleid door de extreme geur van de geurstokjes op de wc.
  • Ik heb dus kennelijk heel lang op de wc gezeten en toen ik terug kwam was mij vriendin in tranen. Toen vond ik het heel fijn om haar stevig in te pakken in een warme deken en haar flink te knuffelen.
  • We ging bellen blazen. Onbeschrijfelijk. Alsof de bellen werden geabsorbeerd door de omgeving. Op een gegeven moment zat er een bel op het potje en durfde ik de bellenblaas er niet in te dopen, omdat ik de bel niet wou beschadigen. Mijn vriendin naam het stokje over. Moest ook ontzettend om haar lachen toen ze zei dat het elke keer weer een verrassing is of er wel of geen bel uit gaat komen.
  • Met vlagen voelde ik een rare steek in mijn buik. Op een gegeven moment snapte ik wat er was: ik had honger! We besloten pizza te bestellen wat echt een enorme opgave was, al die opties op de telefoon, maar het lukte! Er was een connectie met de echte wereld gemaakt en ik was daar nog niet helemaal klaar voor. Ik werd er alert door en kreeg een soort controle behoefte. Ik had de neiging om steeds op de telefoon te kijken hoeveel het balkje al was opgeschoven (op dat moment stond het balkje nog op "bereiden"), ik wilde ineens weten vanuit waar de pizza gebracht zou worden en ik maakte me lichte zorgen over dat de bel onverwachts zou afgaan. Ik wist namelijk niet hoe die zou klinken. Ook vond ik het spannend dat er dan ineens iemand aan de deur zou staan. De hal was donker en via een raampje in de voordeur kon ik het licht in het trappenhuis zien. Plotseling werd dat helemaal ingezoomd en vond ik het er eng uitzien. Ik besloot de lamp in het halletje aan te houden. Ook maakten we de afspraak dat we samen de deur open zouden maken. Ik legde de telefoon weg zodat ik niet steeds zou kijken naar het verschuiven van het balkje en ik liet me afleiden. Toen de bel eenmaal ging, schrok ik daar toch niet van. Mijn vriendin deed de deur open, want ik vond het nog wel spannend. Door de spanning lag ik helemaal in een deuk. Ondertussen was ik super trots dat dit ons gelukt was.
  • Pizza eten was ook een hele happening. De smaken waren heel anders en veranderden steeds, afhankelijk van waar je de nadruk op legde. Soms nam ik een hap en voelde hij erg groot in mijn mond. Soms leek er echt geen einde aan de pizza te komen. Na het eten voelde de pizza bij vlagen als een baksteen in mijn buik.
  • Ik had ook momenten dat ik een beetje moest huilen. Bv als de muziek gevoelig klonk en mijn vriendin liefjes vertelde over haar visuals.. Dan probeerde ik daar met al mijn aandacht bij te zijn, maar ik voelde me vooral geraakt door de klank van haar stem.
  • Ik stak een kaars aan en zette het in het midden van een ronde tafel, terwijl ik ondertussen tekenspulletjes klaar zette. Het voelde heel gezellig en prettig aan. Mijn vriendin ging ook aan de ronde tafel zitten. Ik pakte pastelkrijt. Alleen al de sensatie van dat krijt in mijn hand was magisch, zo zacht en poederig! Toen ik de eerste lijn zette voelde het bijna als een orgasme. Heel verwonderlijk, dat contact tussen het papier en het krijt. In de beleving ontstonden er lijnen, ik werd er emotioneel van en ik genoot intens. Na een paar lijnen en vormen moest ik ook echt even gaan liggen om het te verwerken.
  • Mijn vriendin en ik gingen lekker op de grond liggen op een extreem zachte deken. Mijn vriendin zocht me fysieke op en aaide me. Daar kon ik me niet goed bij ontspannen en ik kreeg opnieuw de neiging om wat te gaan doen.
  • We keken naar onze handen. Dat vond ik leuk. Ik staarde er lang naar. Bijzonder dat ze er opgezwollen uit zagen. Ook zag ik elk lijntje super goed en dat vond ik heel mooi op de een of andere manier.
  • Zo snel dat de trip op kwam, zo snel was hij ook weer weg. Opeens had ik een mega stijve nek en veel behoefte aan slapen
  • Om half 11 lekker naar bed gegaan.

Laatst bewerkt:

ljuv

Badass junkie
Cute reportje! Klinkt heel warm zo met je vriendin💕 en alsof jullie heel veel gelachen hebben, heerlijk! Niet goed lunchen doet je trip geloof ik alleen maar goed, maar muziek en mn fysieke staat zijn wel heeeeel bepalend voor een trip bij mij ja! Snap wel dat veel afwisseling qua genres niet helemaal chill is...

Ik had idd moeite met mijn menstruatie. Ik snapte niet meer of en wanneer ik moest wisselen. Dat deed ik dan maar voor de zekerheid wel, maar dat was echt een hele opgave kwa volgorde enzo. Ook raakte ik volledig afgeleid door de extreme geur van de geurstokjes op de wc.
Heheheh beetje gniffelen om deze. Girl, ik ben hier de draad al helemaal kwijt als ik alcohol op heb... Die volgorde is meer dan eens fout gegaan😂 Ik gebruik sinds een paar jaar een menstruatie cup. Vind ik persoonlijk altijd heul chill, maar vooral voor een tripsituatie een dikke aanrader: in principe hoef je hem maar eens in de 12 uur te verwisselen.

Trippy langkous

Badass junkie
Mooi om te lezen zo'n mooie trip! Grappig om te lezen dat deze trip zo anders was dan mijn trip op truffels, maar toch herken ik wel dingen zoals het huilen omdat het zo intens mooi was en op de grond gaan liggen 😂

En ik twijfelde ook of mijn trip wel goed zou gaan, omdat ik mij niet helemaal fit voelde.

Welke soort had je trouwens?

Trippy langkous

Badass junkie
Cute reportje! Klinkt heel warm zo met je vriendin💕 en alsof jullie heel veel gelachen hebben, heerlijk! Niet goed lunchen doet je trip geloof ik alleen maar goed, maar muziek en mn fysieke staat zijn wel heeeeel bepalend voor een trip bij mij ja! Snap wel dat veel afwisseling qua genres niet helemaal chill is...

Heheheh beetje gniffelen om deze. Girl, ik ben hier de draad al helemaal kwijt als ik alcohol op heb... Die volgorde is meer dan eens fout gegaan😂 Ik gebruik sinds een paar jaar een menstruatie cup. Vind ik persoonlijk altijd heul chill, maar vooral voor een tripsituatie een dikke aanrader: in principe hoef je hem maar eens in de 12 uur te verwisselen.
Deze gebruik ik ook al een paar jaar! Veel handiger inderdaad en ook beter voor het milieu

Gemberthee

Belezen gebruiker
Tripreporter
Mooi om te lezen zo'n mooie trip! Grappig om te lezen dat deze trip zo anders was dan mijn trip op truffels, maar toch herken ik wel dingen zoals het huilen omdat het zo intens mooi was en op de grond gaan liggen 😂

En ik twijfelde ook of mijn trip wel goed zou gaan, omdat ik mij niet helemaal fit voelde.

Welke soort had je trouwens?
Psilocybe Galindoi.

En jij? En op welke manier was jouw trip anders?

Gemberthee

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik had hollandia.

En bij mij was de trip minder lachen en meer geestelijk intens. Soms gevoel van doodgaan zegmaar, maar dan wel positief hoor. En gewoon bijna constant het gevoel in de hemel te zijn.
Suuuuuuper gaaf!!

Ik dacht nog wel na gisteren dat ik de volgende keer wil ik minder wil lachen. Een meer spirituele trip lijkt me ook heel erg vet.

ljuv

Badass junkie
Ik dacht nog wel na gisteren dat ik de volgende keer wil ik minder wil lachen. Een meer spirituele trip lijkt me ook heel erg vet.
Dit heb ik ook zoooooo sterk, is me zelfs nog niet gelukt toen ik in me eentje tripte😢 Wil vooral gewoon een beeeeeetje dieper ofzo. Al is die intense euforie en lachen tot je huilt geen straf opzich...

Trippy langkous

Badass junkie
Suuuuuuper gaaf!!

Kan zijn dat het ook met de setting te maken heeft, ze zeggen weleens dat je alleen intenser kunt trippen ofzo. Verder weet ik het niet, bij mij was het al heel erg spiritueel (als je het zo kunt noemen) maar daar heb ik geluk mee denk ik want dit was maar mijn 2e keer truffels.

Trippy langkous

Badass junkie
Dit heb ik ook zoooooo sterk, is me zelfs nog niet gelukt toen ik in me eentje tripte😢 Wil vooral gewoon een beeeeeetje dieper ofzo. Al is die intense euforie en lachen tot je huilt geen straf opzich...
Kan misschien ook zijn dat je het niet krijgt omdat je het te graag wilt? Misschien de volgende keer op je af laten komen wat er komen gaat. En had je nou al een keer holandia gedaan?

• Haha
Waarderingen: ljuv

ljuv

Badass junkie
Kan misschien ook zijn dat je het niet krijgt omdat je het te graag wilt?
Absoluut, 100 procent hahaha. Je legt de vinger op de zere plek maid. Ik heb sowieso altijd verwachtingen inderdaad, weet ook dat dat beter is van niet maar zoooo lastig uitschakelen 😅

En had je nou al een keer holandia gedaan?
Jaweeeeel, maar das wel alweer een behoorlijke tijd terug. Laatste keren altijd high hawaiians gehad.

Gemberthee

Belezen gebruiker
Tripreporter
Absoluut, 100 procent hahaha. Je legt de vinger op de zere plek maid. Ik heb sowieso altijd verwachtingen inderdaad, weet ook dat dat beter is van niet maar zoooo lastig uitschakelen 😅

Jaweeeeel, maar das wel alweer een behoorlijke tijd terug. Laatste keren altijd high hawaiians gehad.
Super herkenbaar!! Ik probeerde ook heel hard geen verwachtingen te hebben. Zo moeilijk!

De eerste keer was gaaf! We gingen heel spontaan en aangeschoten (na uiteten) truffels halen. Toen had ik ook een spirituele trip. Achteraf zie ik pas hoe bijzonder dat was.

@whitesugar was jij alleen toen jij die spirituele trip had?

Gemberthee

Belezen gebruiker
Tripreporter
Trouwens..! Ik had echt mega koppijn vanochtend. Paracetamol hielp voor geen meter. Ging in de loop van de dag wel weg gelukkig. En moe! Hartstikke goed geslapen, maar echt heeeel moe. Vanmiddag zelfs nog een extra dutje gedaan.

Trippy langkous

Badass junkie
Dan heb je dus toch wat van je trips geleerd (wat je ook wou toch), dat je dus minder verwachtingen moet hebben 😉 en gewoon go met de flow.
Oke, ik weet niet hoe sterk die is? Maar kan zijn dat de holandia iets sterker is dat het daar van komt..

Trippy langkous

Badass junkie
Super herkenbaar!! Ik probeerde ook heel hard geen verwachtingen te hebben. Zo moeilijk!

De eerste keer was gaaf! We gingen heel spontaan en aangeschoten (na uiteten) truffels halen. Toen had ik ook een spirituele trip. Achteraf zie ik pas hoe bijzonder dat was.

@whitesugar was jij alleen toen jij die spirituele trip had?
Dat klinkt heel mooi! Al is het beter om niet te combineren met drank, maar mooi dat het wel goed ging! En ja, ik was alleen. Vond ik in het begin best eng maar daar moet je even doorheen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan