truffels i.c.m. 2c-b

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik ben van plan over 2 weken een portie truffels naar binnen te werken (15gram Dragon's Dynamite, al eerder dit soort/merk gedaan en het beviel me uitstekend).

Weet iemand wat het effect zal zijn als ik hierbij 2C-B zal gebruiken, eventueel nadat de truffels uitgewerkt zijn? Of zal dit een beetje over de top zijn :grin:
Heeft het enige meerwaarde om te doen? Ik kan een aantal (vervelende) scenario's bedenken, maar ik zou graag ervaringen horen, goed of slecht.
Is er (nog) iets anders wat leuk is om te combineren met truffels?

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Lichte dosis 2cb kan je zachtjes laten landen denk ik :)

Zie het als een suppppper relaxte na-space dan ofzo :grin:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Heb 1x 2C-B gepakt aan het eind van een truffeltrip, ik vind het persoonlijk niet zo geweldig omdat de 'natuurlijke' euforie vervangen wordt door een soort van nep en geforceerd chemisch gevoel. De visuals werden er ook niet beter op. Misschien bevalt het je meer dan ik.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Damien0124 zei:
omdat de 'natuurlijke' euforie vervangen wordt door een soort van nep en geforceerd chemisch gevoel.

Dat kan ik me voorstellen, alhoewel ik dat niet had bij LSD en truffels.

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Ik heb het onlangs op raveland gedaan
eerst een portie Truffels van 10 gram en een 1,5 uur later 1 dosis 2c-b geslikt.
Half uurtje later ook wat gesnoven.
Toen ik terugging naar de festivalweide was mijn volledige wereld van kleur door een beginnen vloeien en zooooo'n lekker warm en ontdekkend gevoel.
Was enorm aangenaam visueel, maar mentaal is het een grote uitdaging.
Ik vond het lastig na 2-3 uur

Bovenaan