Truffels in het bos: met of zonder muziek?

Hallo!

Wat vinden jullie het prettigst? De vorige keren in het bos zat ik continue muziek aan muziek uit te doen, ik kon niet echt kiezen. Was wel een fijne trip, maar dit was toch vervelend. Dus de volgende keer ga ik denk ik geen oortjes meenemen.

Maar dan kan het gebeuren dat je een prachtige plek tegenkomt om tegen een boom in de zon te zitten en dat je denkt, had ik maar muziek!

Casrus

DF-koning
Laat die spullen thuis. Ook zou ik alleen een huissleutel meenemen en wat los geld en niks wat echt vervelend zou zijn als je het kwijtraakte.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Misschien helpt het als je van tevoren een beslissing neemt en je hieraan houdt? Ofwel geen muziek meenemen, ofwel muziek aan en niet uitdoen. Dan is het wellicht makkelijker om in je keuze te berusten en je op de trip te focussen.

Waarom deed je je muziek de vorige keer steeds afwisselend aan en uit?
Ik merk tijdens een trip weleens dat ik niet kan kiezen of ik wil zitten of staan of liggen en wat bij mij helpt is om dan iets te gaan doen, zoals schilderen of wandelen of in de tuin werken, gewoon even je focus een andere kant op richten.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo!

Wat vinden jullie het prettigst? De vorige keren in het bos zat ik continue muziek aan muziek uit te doen, ik kon niet echt kiezen. Was wel een fijne trip, maar dit was toch vervelend. Dus de volgende keer ga ik denk ik geen oortjes meenemen.

Maar dan kan het gebeuren dat je een prachtige plek tegenkomt om tegen een boom in de zon te zitten en dat je denkt, had ik maar muziek!
Zonder muziek is veel chiller. Kun je naar de vogels luisteren en de ruisende bladeren.

Bovenaan