Truffels & Mdma

serkie

Newbie
Hey,
ik ben morgen van plan om voor het eerst truffels te gaan gebruiken maar nu ben ik bang voor een zogenaamde "bad trip" omdat ik ook op alle keren dat ik bijvoorbeeld wiet rookte misselijk werd en moest kotsen. (ik weet dat wiet en truffels verschillend zijn maar ik heb het gevoel dat ik hetzelfde reageer op wiet als op truffels)
Dus nu ben ik van plan om truffels te gaan combineren met Mdma zodat ik het misselijke effect niet krijg. (ben ervaren mdma gebruiker en ben er nog nooit bad van gegaan).
Deze combinatie werkt bij mij bijvoorbeeld wel met wiet en mdma dan heb ik heb misselijke effect niet meer en kan ik lekker door blijven stonen.

Dus zou het een slim idee voor mij zijn om Truffels en mdma te combineren zodat ik het misselijke effect niet krijg?

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Schijnt elkaar erg te versterken, google maar eens op 'hippie flipping'.
Heb wel eens gehoord dat je dan bijna niet bad kan gaan van de truffels omdat mdma je zegmaar heel blij maakt.

serkie

Newbie
Deze avond was een groot suc6 ik heb de beste trip van me leven gehad!
ik had wel ietsjes meer verwacht van de truffels (heb een heel portie van 15g op.)
Het was wel een leuke ervaring maar dat kwam vooral door de hoeveelheid mdma die ik erbij had genomen (ong 0.8g)

Bovenaan