Truffels op festival

Ik ga regelmatig naar hardcore/uptempo feesten en gebruik hierbij ook vaak drugs.
Tot nu toe heb ik (op feesten) mdma, xtc en 3mmc gebruikt.
Nu heb ik sinds kort ook een aantal keer thuis truffels gebruikt en dat beviel mij best wel goed.

Nu ben ik benieuwd of het ook leuk is om op een hardcore feest truffels te gebruiken.
Zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan en wat zijn jouw ervaringen hiermee?

Lemmy

Badass junkie
Ik ga regelmatig naar hardcore/uptempo feesten en gebruik hierbij ook vaak drugs.
Tot nu toe heb ik (op feesten) mdma, xtc en 3mmc gebruikt.
Nu heb ik sinds kort ook een aantal keer thuis truffels gebruikt en dat beviel mij best wel goed.

Nu ben ik benieuwd of het ook leuk is om op een hardcore feest truffels te gebruiken.
Zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan en wat zijn jouw ervaringen hiermee?

Over welke hardcore gaat het hier?

Agnostic Front, Madball, Biohazard,...?

miles

Wijs gebruiker
Ik geloof dat ik op truffels niet de goede flow zou krijgen voor een lekker hardcore feestje, lijkt m me veel geschikter voor

• Like
Waarderingen: Ape

MK-ULTRA

Belezen gebruiker
Lsd vind ik wel geschikt, half zegeltje. Truffels/paddo's lijken me minder. Grotere kans dat de duistere elementen in de muziek met je gedachten aan de haal gaan. Vind de vibe op hardcore/style feesten ook vaak meer "ego-driven" dan op bv. een psy trance festival. Dus meer popiejopie gedrag etc. Kan zeker wat met je doen onder invloed van tripmiddelen.

Torchic

Badass junkie
Ik zou truffels lekker voor thuis bewaren.

Ik moet er persoonlijk niet aan denken om onder invloed van truffels naar een feest te gaan.

Stratora

Bewuste gebruiker
Nou……
ik denk dat een mini dosering op een trance of psy festival heel goed kan uitpakken.
Agressieve harde beats zullen inderdaad iets minder werken ben ik bang…

Heb je ooit al eens naar zulke muziek geluisterd terwijl je paddo’s op hebt? Ik heb muziek nooit kunnen uitstaan, ook niet m’n favoriete bands tijdens een trip

Stratora

Bewuste gebruiker
Heb je ooit al eens naar zulke muziek geluisterd terwijl je paddo’s op hebt? Ik heb muziek nooit kunnen uitstaan, ook niet m’n favoriete bands tijdens een trip
Hangt van de stijl muziek af denk ik. In de jaren 70 luisterden we naar nogal zweverige muziek zoals daar zijn Tangerine Dream, Terry Riley en dat werkte heel goed. Maar ja, dat waren ook de tijden van de hippies en psychedelica bracht toen nogal trippy muziek met zich mee….Voerde je altijd lekker mee naar muzikale landschappen….
Herinner me mijn eerste Lsd trip nog goed, notenbalken met elfjes die uit de speakers kwamen….🤩

Bovenaan