Truffels/Pado's poedervorm maken?

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door SanneBanne, 12 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SanneBanne

SanneBanne Bewuste gebruiker Tripreporter

Nee, ik ga voorlopig de eerste maanden niet meer trippen maar vroeg me dit af. Als ik in de verre toekomst eens truffels wil proberen gaat dat een groot probleem geven. Ik heb namelijk een behoorlijke angst voor slikken/overgeven en ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik die dingen niet weg ga krijgen. Met gewoon eten lukt al geen hap als ik het niet ken of bang ben dat ik het niet lust.
    Pillen lukken wel, en ik heb nog lege capsules. Is het op een manier mogelijk om truffels te drogen en te verpulveren tot poeder en zo via de capsules (Ja dat zullen er dan wel een flink aantal zijn maar dat vind ik dus minder erg) in te nemen?

En nee @Psychedelibee ik ga geen truffels in mijn ogen doen. (Ja, ik voelde hem al aankomen) :tearsofjoy::tearsofjoy:

Psychedelibee, KropSla en Roze olifant vinden dit leuk.
  2. KropSla

KropSla Experimenterende gebruiker

Niet helemaal antwoord op je vraag, maar zou het niet al helpen er thee van te zetten oid?

3. SanneBanne

SanneBanne Bewuste gebruiker Tripreporter

Nee, helaas geldt voor drinken exact hetzelfde verhaal allicht. Ik ga binnenkort wel voor (mede) mijn slikfobie├źn in therapie, ik hoop er dus echt in de toekomst ooit vanaf te komen.

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

:tearsofjoy: Haha nee zegels zijn ervoor om in je ogen te stoppen, poeder is er om te snuiven.

Maar zonder dollen, thee is nog niet zo'n slecht idee hoor van kropsla. Thee van truffels is echt veel beter te doen dan het eten namelijk.

Laden...

Deel Deze Pagina