• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels space shuttles 10gram 2 / terug naar de baarmoeder

iridescent

Newbie
Gisteravond samen met een goede vriend weer eens een trip gedaan. Voor mij de 7e keer. Voor hem de eerste keer.
Vooraf 2 bakjes van 10 gram Space Shuttle truffels gehaald. Nu moet ik zeggen dat de smaak van truffels me dusdanig tegenstaat dat ik dit echt een van de meest vreselijke dingen ooit vind om te consumeren.
19u:
Op een lege maag van ca 6 uur hebben we de truffels gegeten. In een bakje yoghurt. Vriend vond het niet vies. Ik heb ze uiteindelijk maar doorgeslikt zonder te kauwen.

Vooraf had ik een aantal dingen klaargezet. Glitterpennen, papier en waterverf en fijne muziek. De setting was in mijn woonkamer. Bij goede vriend kickte het na een klein half uur al goed in. Ik bleef vooral hangen in het voorstadium. De wereld was HD maar meer ervaarde ik niet. Jammer, dacht ik nog.

Om te proberen iets te voelen gingen we kleuren. Goede vriend werd bang voor de kleur zwart en zag mij compleet panisch kleuren. Dit was helemaal niet zo. Ik merkte dat hij er al dieper inzat omdat hij zei "jij weet he-lemaal wat je aan het doen bent" terwijl ik gewoon aan het kleuren was. Goede vriend was zoekende. Wist niet wat hij wilde. Er speelde bij hem ook achterdocht op. De ramen moesten dicht, de deuren ook. Maar hij had het gevoel dat hij naar buiten moest.

Ik weet inmiddels van mezelf dat ik graag in mezelf keer als ik trip. Ik zat onder reen dekentje op de bank te focussen op de trip die maar niet kwam.

Om 20u is onze tripsitter (mijn partner) naar boven gegaan gezien hij zag dat ik helder genoeg was om goede vriend te begeleiden. Ik bestelde eten. Om half 9 kwam de pizza en kapsalon. Ik had zo'n enorme honger en ik had al geaccepteerd dat de trip niet zou komen. Met de eerste hap pizza die ik nam, zag ik de tafel ineens klein worden. BAM ik zat erin. In een keer van niks naar de piek. Even heftig maar ik was blij. Ondertussen zat goede vriend een half voedselorgasme te krijgen van de kaas op de pizza. Ik kon alleen maar lachen. Zolang ik in de interactie met een ander zat kon ik gewoon alleen maar keihard lachen. Dat kwam echt van diep, de rem was er totaal af. Alles was grappig. Ook omdat je er toch nog een soort van helder bovenhangt en je realiseert hoe stom die situatie er nuchter uit moet zien.
Goede vriend wilde ontzettend graag de trip samen beleven en wilde continue in de interactie. Ik niet. Ik wilde alleen. Ik ben onder mijn deken gaan zitten met muziek in en het was fantastisch. De deken voelde als een klein holletje dat zich warm om me heen sloeg. Het licht viel er prachtig doorheen. De muziek trilde door mijn lijf. Het is mijn vaste triplijst dus de muziek was voorspelbaar. Daardoor kon ik het tot in iedere vezel voelen. Soms luisterde ik een liedje met een beetje depressieve ondertoon. Maar dat was heerlijk. Alsof ik terug in de baarmoeder gewiegd werd op de muziek. Alles was goed. Als ik mijn ogen sloot zag ik aardig wat visuals, die heb ik in eerdere trips nooit ervaren. Maar ondanks mijn bubbel voelde ik ook dat goede vriend continue de interactie zocht.

Als ik even onder mijn deken vandaan kwam kon ik weer alleen maar lachen. Goede vriend wilde continue over zijn gevoel praten. "Ik kan helemaal niet huilen" zegt hij. Maar ik kon alleen maar lachen. Dus ik riep vaak van hou op met je kwetsbaar opstellen want ik kan alleen maar keihard lachen en dat is ongepast. Maar hij bleef maar over z'n gevoel. Ik zei op een gegeven moment nog joh her lijkt wel alsof je alles aan het proberen bent om die trip naar beneden te trekken. Ik wilde gewoon mijn eigen bubbel in. Ik heb nog getwijfeld of ik mijn partner naar beneden moest halen om goede vriend te begrenzen zodat ik gewoon rustig terug in de baarmoeder kon.

Rond half 10 ging ik plassen. We hebben leuk jungle behang op de wc. De wc veranderde totaal van demensie. Ik was groot en toen heel klein. Ik kon volledig in dat behang vallen. Heel leuk. Onze kameleon was ook prachtig overigens. En de lego op de planken ook.

Maar ik wilde deze trip niet in de speeltuin. Ik wilde in de baarmoeder. Dus hup weer onder die deken. Ik heb best wel last gehad van goede vriend want die bleef maar aandacht vragen. Hij kon de rust niet vinden. Ik heb eruit geleerd dat ik alleen nog alleen ga trippen of met iemand van wie ik weet dat ie ook graag in zichzelf keert.

Uiteindelijk was goede vriend eerder uit de trip dan ik. Toen ik rond half 2 in bed ging liggen voelde ik het nog een beetje wegebben. Uiteindelijk goed in slaap gevallen en rond 8u weer redelijk fit wakker.

Mooiste momenten: wederontmoeting met mezelf. Het voelde echt als een ontmoeting met mijn trip ik. Een complete rust. De muziek zo mooi en intens. Mooie visuals. Helemaal even met mezelf.

Mindere momenten: continue aandacht die beste vriend wilde waar ik niet op zat te wachten. Ik wilde gewoon met rust gelaten worden. Uiteindelijk toch een fijne trip gehad.

Goede vriend verklaarde nog dat hij mij hysterisch heeft zien huilen maar dit is nooit gebeurd. Hij is randje bad gegaan maar kon zichzelf wel op de rit houden. Voel me ergens wel schuldig dat ik het niet meer samen met hem kon doen, maar ik vind in die zin kiezen voor jezelf in de trip niet verkeerd.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Erg herkenbaar. Ik hou er van tevoren altijd rekening mee dat samen met iemand trippen voor mij "sociale modus" betekent.
Maar ik hou er ook zo veel van om lekker in mezelf te keren, maar daar kies ik dan dus ook mijn momenten voor uit.

Bovenaan