Truffels trip weekend HELP

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hey beste trippers,
Ik ga zaterdag voor de 2e keer aan de truffels. We hadden de vorige keer 10Gram mexicana’s beide en dat ging goed en het viel best mee. Het was een leuke trip dus nu gaan we wat hoger zitten qua trip ik ga voor de utopia 15gram en persoon A voor de tampanenis 15Gram.

mijn vraag is dit wel een goed idee en is het niet te gek?
Ik heb wel ervaring met lsd 2keer 2cb en een keer truffels en keta.

Rivalrie

Badass junkie
15gr was mijn eerste keer en ik vond het zelf prima te doen. Heerlijke Visuals en lachkicks haha. Ook bijzondere sex trouwens. Erg aan te raden

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Mijn eerste keer was ook 15g en ik had een geweldige trip. Iedereen reageert er natuurlijk anders op en set & setting hebben ook een grote invloed. Sterkte is idd vooral marketing en het is lastig om te bepalen hoeveel psilocybine er werkelijk in je pakje truffels zit aangezien het een natuurproduct is.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Mijn eerste keer was ook 15g en ik had een geweldige trip. Iedereen reageert er natuurlijk anders op en set & setting hebben ook een grote invloed.
Ik doe het gewoon in mijn woonkamer en we gaan misschien naar buiten vorige keer gingen we naar buiten maar waren we terug weer terug gegaan. Beetje psytrance op.

Bovenaan