Truffels verandert mijn stem!?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Knaap

Newbie
Als ik truffels gebruik ga ik de volledige 6-8 uur anders praten. Mijn stem verandert van een normale mannen stem naar een hilarische hoge stem. Heb hier niet altijd controle over, als ik mezelf er op betrap dat ik raar praat en er op let komt het vaak wel weer goed. Weet iemand hoe dit komt? Waar het mee te maken heeft? En of anderen het ook hebben?

שמש

Wijs gebruiker
Ja, iedereen hoorde het en vonden het raar omdat ze mijn stem nog nooit zo hebben gehoord
Ik heb zelf nog niet eerder van zoiets gehoord. Maar ik zou me er ook geen zorgen over maken. Het is wel erg interessant. Misschien is het mentale spanning, of anders een unieke lichamelijke respons.
Kan je beschrijven hoe je stem op dat moment klinkt? Is het gewoon een paar toonhoogtes hoger dan je normale stem; of lijkt het een stem van iemand anders? (Iaw: zou je nuchter je stem hetzelfde kunnen laten klinken?) Hoe voel je je verder tijdens de trip?

PinquinDe4e

Newbie
Als ik truffels gebruik ga ik de volledige 6-8 uur anders praten. Mijn stem verandert van een normale mannen stem naar een hilarische hoge stem. Heb hier niet altijd controle over, als ik mezelf er op betrap dat ik raar praat en er op let komt het vaak wel weer goed. Weet iemand hoe dit komt? Waar het mee te maken heeft? En of anderen het ook hebben?
Ik heb juist het tegenovergestelde. Een zwaardere mannelijkere stem waar ik erg blij mee ben :grimacing:. Vreemd.. bij jou de tegenovergestelde werking...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan