1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Truffels vs 1P-LSD

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door sharklife, 8 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. sharklife

sharklife Newbie

Goede middag,

Aangezien ik nieuw ben hier hoop dat ik dit op de juiste plek post. Ik ben benieuwd naar jullie meningen over het volgende, ik heb al heel wat topics gelezen over 1p-Lsd maar ben er toch nog niet helemaal over uit.

De laatste tijd heb ik een aantal keer truffels gebruikt, de eerste keer werkte dit heel goed en was het te vergelijken met vroeger toen ik wel eens paddo's gebruikte. De keren hierna ( totaal 4 keer ) meer ingenomen maar het effect was vele malen minder en in sommige gevallen zelfs helemaal niet merkbaar.

de eerste keer had ik de truffels ( High Hawaiiens ) in de smartshop gekocht en daarna 6 doosjes online besteld, de eerste keer dat we ze probeerden hadden we er redelijk "last" van, ik zag voornamelijk kleurveranderingen en op een gegeven moment begonnen mijn tenen met elkaar te dansen …. echt ontzettend hilarisch en op de grond liggen huilen van de lach, de keren daarna de dosis verhoogd maar het effect was bijna niet merkbaar en bij de laatste inname zelfs nihil. zou het misschien kunnen komen dat de truffels vd webshop gewoonweg niet goed waren of waar zou dat aan kunnen liggen volgens jullie ? De ene keer hadden we goed geluncht wat het zou kunnen verklaren maar de laatste keer voelden we helemaal niets en dat op een nuchtere maag, wel de avond daarvoor op stap geweest maar ik zie niet in dat dat er iets mee te maken kan hebben.
    Ook dronken we er een biertje bij om het een beetje weg te spoelen maar het enige wat we eraan over hielden was een gore smaak.

Nu heb ik met mijn maat eens zitten zoeken en het internet ( lees jullie forum ) uitgepluist en zo ben ik op 1p-LSD gekomen, ik er nu een paar besteld via HC met daarin 2 150mcg pellets, deze heb ik met een glimlach in de vriezer gelegd en dacht daarom eens dit bericht te plaatsen.
    In mijn jongere jaren heb ik wel eens een "zegeltje" gesnoept en dat was een hele mooie nacht, maar aangezien dit zomaar te bestellen is en ik er weinig over kan vinden maakt dit me toch ietwat zenuwachtig/voorzichtig.

Graag hoor ik van jullie wat meer over jullie ervaringen en of ik de pallets a 150mcg de eerste keer zou moeten halveren of dat het allemaal wel meevalt …. ik lees hier nogal wat tegenstrijdige verhalen.

Sorry voor dit langdradige bericht :wink: ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en/of mij hierin ietwat kunnen adviseren.

Bedankt alvast ….

GoldenGrow vindt dit leuk.
  2. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

ja ik zou hem wel halveren, ik vond de eerste keer 1p-lsd heel heftig en omschreef de research chemical als het kindje van truffels en xtc

3. Inguz

Inguz Experimenterende gebruiker

Geen ervaring met 1P-LSD, maar wel recent met ALD 52. Ik had zegels van 100 ug.

Eerste test was 1/5e zegel, tijd erna 3/4e zegel geprobeerd en recent m'n eerste trip gehad op 1.5 zegel.

Als ik jou was zou ik beginnen met een kwart of max 'n halve, en dit langzaamaan opbouwen. Succes!

4. sharklife

sharklife Newbie

Hi, ik had deze zelfde post geplaatst in het LSD gedeelte maar misschien is het hier beter op zn plaats.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2019
  5. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

1P is mooi spul en praktisch hetzelfde als LSD in mijn ogen. 150mcg is op zich een normale dosering, maar van de LSD die je eerder nam wist je waarschijnlijk niet exact wat de dosering was. Vaak kijken mensen er dan van op hoe sterk zegels van een RC vendor zijn, omdat deze daadwerkelijk de aangegeven dosering bevatten en straat LSD heel vaak bij lange na niet. Dat is dus al iets om rekening mee te houden. Persoonlijk begin ik altijd wel heel licht met 1P-LSD (of ALD-52) om te kijken of het veilig is. Ik heb het dan meer over microdoseringen.

Wat betreft het niet werken van de truffels, dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen. De truffels konden inderdaad niet potent zijn geweest. Persoonlijk is alcohol voor mij trouwens een dikke no-no bij psychedelica. Bij sommige gaat dit goed, maar imo vergroot je er het risico mee dat een trip niet goed gaat vallen.

Eik en sharklife vinden dit leuk.
  6. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Psychedelica en alcohol tijdens de trip is geen meerwaarde, behalve eventueel de smaak (ligt helemaal aan het biertje, zo vind ik IPA's maar goor bij psychedelica) maar dan hou je het bij een biertje.

Paar biertjes in de comedown van psychedelica vind ik dan weer wel lekker.

7. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

1p lsd omschrijf ik altijd als dat het de zoon is van truffels en xtc
    zou wel een halve dosis beginnen omdat het best heftig was bij mij dan

8. sharklife

sharklife Newbie

Thanks voor je reactie,

De eerdere ervaring met LSD was ergens op een feestje heel onverantwoord, dus nee geen idee wat daarin zat.
    wat je zegt over testen met microdosering om te zien of het veilig is …. hoe weet je dan dat iets "veilig" is ?

Die truffels blijft me echt een raadsel, maar door die latere ervaringen zou ik het niet meer zo snel in huis halen, terwijl de eerste keer juist wel echt heel kik was.

het was trouwens ook niet dat we alcohol dronken om het effect te versterken op 1 of andere manier maar meer gewoon van we dronken een biertje en dachten laten we die truffels weer eens proberen ….

9. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Ik heb 1p-lsd een paar keer gebruikt in kleine hoeveelheden. 1x echt op getript. Toen had ik 125 mics en was ik behoorlijk hard aan het spacen, volledig in een andere dimensie. Maar ik ben een onervaren tripper. Denk dat die 150 mic pellet je dus ook zeker 8 uur naar een andere wereld gaat brengen. 75 mics is wel voldoende om echt in tripland te komen denk ik. Persoonlijk krijg ik dan alleen weinig visuals.

10. sharklife

sharklife Newbie

Owwwww .... net even snel gechecked ... zijn geen eens zegeltjes, maar piepkleine roze pilletjes ... en nu ?

11. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Bijna onmogelijk om te delen zeker. Je kan in stukjes snijden en wegen als je een goede weegschaal hebt. Of fijnstampen en oplossen in water of alcohol en de helft opdrinken. Als het goed oplost dan...

Anders wordt het stevig trippen haha. Ik zou zelf 150 te veel vinden voor een eerste keer.

12. Ontdekkingsreiziger

Ontdekkingsreiziger Experimenterende gebruiker

Ik heb aardig wat ervaring met 1plsd en microdose er ook mee. Niet iedereen zal het hiermee eens zijn, maar vind het zelf bijna identiek aan lsd25, behalve dat ik lichamelijk iets meer energie heb en de trip wat langer duurt. Kan het zelf "goed handelen" en heb trips tot 300ug gedaan, wat wel intense trips waren maar hield nog steeds de controle. Maar begin rustig, een halve zegel bijvoorbeeld, dit kan voor jou misschien al redelijk heftig zijn. Vind het zelf een fijne RC in ieder geval. Veel plezier en succes :)

13. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Svp niet dubbele topics gaan aanmaken, dat vervuilt het forum onnodig. Mocht je iets verkeerd plaatsen of aangepast willen hebben dan kun je op de knop meld drukken en dan krijgen wij mods daar een seintje van.

Ik heb je topics nu samengevoegd, zodat je alle reacties bij elkaar hebt in ieder geval.

14. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Als je truffels leuk vindt, dan kun je ook eens 4-HO-MET proberen. Is eigenlijk precies hetzelfde zonder al het gedoe en vieze smaken.

15. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Ik ben nu op een punt aangekomen in de trip, die ik aan het maken ben in de research chemicals, dat ik me dus afvraag of, en hoe ik verder ga reizen ofwel de reis ga beëindigen.
    Een aantal heb ik geresearched.
    Mijn insteek was een trip te beginnen naar deze drugs, om dat ik verrek van de rugpijn, en de "legal" painkillers zoals oxcycodon en zijn broertjes en zusjes niet kan handelen, in de hand kan houden dus, en ik had het idee opgevat om al reizende iets te vinden wat wél zou kunnen werken tegen die rugpijn, zonder een opiatenjunk te gaan worden.
    Dat ben ik enigzins geweest met die ocxy en nee. Dat wil ik dus niet.
    Wat een teringzooi is dat....
    Begin: 2 en 3 FMP. De amfetamine analogen. Niets voor mij.
    Een zgn. Super mdma, BK MDMP. Zeer zwaar tegengevallen. Mdma is het beslist niet...
    3 Meo PCP. 2 FDCK HCL. Ketamine analogen, dissociatieve preparaten.
    Heel apart, maar....nee. het is het niet.
    De rc's die zeer zeker painkillers zijn, je komt er niet aan. En, het zijn eigenlijk heroïne achtige stoffen, ze zullen zeer zeker werken, maar nemen een voor mij zéér gevaarlijke bijwerking mee, namelijk: verslaving. En geen kleintje ook! Dus....nee.
    Wat rest er dan nog? Ik denk: (En daarom post ik dit verhaal dus hier) LSD microdoseren.
    Aangezien ik een slechte ervaring heb met iets, dat een LSD trip zou zijn geweest, en een zó grote impact heeft gehad dat ik nu, 36 jaar later, nog deze ervaring precies herinner, ben ik huiverig. Huiverig om deze microdoseren optie te gaan researchen.
    Mijn vraag nu is eigenlijk: wat denken jullie medeleden ervan?
    Graag zou ik een reactie willen krijgen op dit vraagstuk....
    Mvg Yce
    Ps
    Cannabis was, en is het óók niet, helaas. Leverde een verslaving op, en...ik werd hoteldebotel. Dus.. nee.
    Alcohol? Breek me de nek maar niet open...

Laden...