1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Truffels + Wiet. Soort van bad gaan?

Discussie in 'Trip reports' gestart door Cleo, 30 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Cleo

Cleo Newbie

Hallo, hierbij mijn eerste trip report op de forum.

Ik ben Cleo, 19 jaar en begon op mijn 15e met Mn eerste keer xtc. Daarna heb ik het nog best vaak gedaan. Truffels tot nu toe 3 keer, waaronder gisteren. De eerste keer was 2 jaar geleden en toen beviel het me perfect en ben er na ook veel sterker eruit gekomen.

Ik was met M en A. 2 goede vrienden van me. Ik zit al dagen niet lekker in me vel en wilde toch graag mee doen dus heb ik de mexicana gehaald van 10gr. ( de eerste keer deed ik 7,5gr Atlantis )
    M en A deden Tempanensis.
    We spraken af bij A in zijn tuin en besloten het daar alvast te eten voor we naar het strandje/parkje aan t water gingen zitten met kleedjes, kleurplaten en spelletjes.

Rond 18:00 begonnen wij de eerste visuals te zien, goede lachkicks te ervaren en we waren blij. Aan de andere kant kon ik nog niet echt mijn plekje vinden in de trip. Ergens vond ik het vervelend dat zij allebei tempanensis hadden en ik mexicana. Ik had het gevoel dat ik heeeel anders tripte dan hen. Verder was ik super onrustig. Kon niet stil zitten of liggen. A vond dat het begin bij mij verdacht veel op xtc leek. Omdat ik helemaal stijf was en zo onrustig.

19:00 zitten we met onze voeten in t water. M en A zijn in gesprek over van alles en nog wat. Terwijl ik alleen nog maar voor me uit kan staren en nadenken over van alles en nog wat. Maar mijn gedachtes gingen zo snel dat ik er eigenlijk niet eens echt over nadacht. Mijn lichaam voelde uitgeput, moe en zwaar. Het liefst zat ik uren lang in 1 positie. A vroeg of t wel oke met me ging omdat ik zo stil was en voor me uit staarde. Ik zei dat t oke was en dat ik t zo het lekkerste vond. Van binnen vond ik het eig toch niet zo chill hoe ik me voelde. Het leek alsof ik in een schilderij zat, dat zag er wel super cool uit. Visuals begonnen aan de overkant van het water. Allerlei bomen en blaadjes die leip begonnen te trippen. M vertelde me dat zij bij mij een roze/paarse aura zag. En ik zag een witte/ goude aura bij A.

Rond een uur of 20:00 kwamen de visuals iets sterker naar voren. Dit had ik alleen met objecten die verder waren dan 5/10 meter. Dan zag ik dat de bomen in elkaar overliepen. Maar verder eigenlijk niet veel. (Max level 2) ik was nogsteeds onrustig en zat niet lekker in me vel.
    Ik moest super nodig plassen en probeerde in de bosjes te gaan. Maar hoe ik daar aan kom ben ik totaal vergeten hoe ik nou eigenlijk moet plassen. Ik had er super veel moeite mee, en daardoor werd Mn trip wat minder plezierig. Ik dacht dat ik gek werd. Het gekke vond ik zelf. Dat het verdacht veel leek op een jointje roken na een xtc trip. Ik werd super vaag, niks klopte meer, maar de dingen die ik zei, vergat ik na een halve minuut alweer. Ik had soms rare bewegingen met mijn mond.

21:00 en we beginnen super erge honger te krijgen. Maar in de buurt van een winkel of snackbar zijn we niet echt. We hebben op een scooter en fiets gereisd naar A zijn huis. M ging fietsen en A en ik op de scooter. A is een ervaren gebruiker van psychedelica en wist dat hij nuchter genoeg was om dat kleine stukje van 5 minuten te rijden op de scooter.
    Eenmaal aangekomen bij A zijn huis, was hij vergeten dat er allemaal familie bij hem thuis zat dus konden we daar niet naar binnen. Zo besloten we om bij M verder te chillen.

En hier komt het vreemde... :

22:00 en het was bij mij zo goed als uitgewerkt. (Alleen nog een beetje vaag en moeite met praten)
    M staat aan een stamtafel in A’s tuin, proberen eten te bestellen zodat als wij aankomen bij M, het eten er gelijk is.
    Op een gegeven moment kijkt M me iets meer geschrokken aan en zegt : “volgens mij ga ik out”. A en ik kijken elkaar een beetje geschrokken aan. Vervolgens krijgt M een kleine mini seizure. Ze zakte in een keer in elkaar en lag zo op de grond waarbij ze even een seconde niet kon bewegen. Haar ogen stonden wijd open en na een paar seconde was ze weer bij. Niet wetend wat er was gebeurd, maar ze kon nog niet echt veel. Ze probeerde op te staan. Het moment dat ze eventjes stond, gingen haar ogen heen en weer en daar ging ze weer. Shakend op de grond vallen, liggen. Weer precies hetzelfde alleen dit keer begon ze helemaal te zweten, raakte in paniek. We denken dat ze soms vergat te ademen tijdens het trippen, en dat ze daarom uit viel/ out ging. Ook kan het zeker te maken hebben met het feit dat we een aantal wiet jointjes hebben gerookt tijdens de trip.
    Het was in iedergeval super naar om dit te zien.
    Ze ging daarna veel beter en achterop bij A op de scooter en ik ging fietsen.

23:00
    Bij M op de bank madagaskar kijken en onze bestelde kapsalon eten. M en A krijgen deze zo weg, terwijl ik maar 1 hap kon eten. Ik had het ineens super benauwd, kreeg slecht lucht, moest steeds heel diep in ademen. Ik merkte dat ik super emotioneel werd en dat ik mijn ex ineens extreem erg mis. Maar niet per se hem. Ik miste liefde ineens heel erg. Het hebben van liefde idk... wat ik ook miste was realiteit. Ik kreeg een appje van een vriend van me om een jointje te komen roken in de buurt, heb dat een half uur gedaan en ben daarna naar huis gegaan om vervolgens te gaan slapen.

Al met al was het weer een bijzondere ervaring. Ik ben bang dat psychedelica toch niks voor mij is en dat ik het maar moet laten. Ik vond het zelf iets te heftig en werd er een beetje depressief van aan het einde. Verder toch wel leuk dat k t weer heb geprobeerd.

Ps... kan iemand mij vertellen hoe het komt dat mijn vriendin zo’n gek rare aanval kreeg en zo begon te zweten enzo. Na 10 min was dit weer over. Ik wilde niet in paniek raken, maar ik ging heeel eventjes echt van het ergste uit... iemand idee ?

Laatst bewerkt: 30 jul 2019
    StimsalaBanne vindt dit leuk.
  2. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Bij de meeste mensen gebeurd dit niet maar geheel ongebruikelijk dat dit met trippen kan gebeuren of in ieder geval de kans daartoe wordt vergroot is niet raar. Trippen is niet niks en dan ook nog een paar stickies. Daarbij aardig tijdje niet gegeten natuurlijk is dan wel een goed recept voor een epileptisch aanval als je daar gevoelig voor bent.
    Gebruikt M verder nog medicijnen of eerder epileptische aanvallen gehad?

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik zal zelf ook al aan een epileptische aanval te denken, de symptomen en de tijd komen wel overeen in ieder geval.

Trippen is niet voor iedereen weggelegd, maar zo'n lage 10gram dosering is uitermate geschikt om er eens kennis mee te maken en dan kom je er vanzelf wel achter of je zoiets hebt van ''jaaaa! dit wil ik!' of dat je misschien toch zo iets hebt van 'neuh, niks voor mij...'.

4. Cleo

Cleo Newbie

Nee ze gebruikt geen medicijnen en nooit eerder epileptische aanvallen gehad... vandaar dat ik het zo raar vind ook.

Laden...