Truffels xtc HELP!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hallo trippers ik kom net uit een truffeltrip 15gram utopia was leuk. Alleen ik ga vanavond X doen heb 2geleden een halfje gepakt omdat ik dacht dat iedereen op dat feest dat zou doen. Naar dat halfje was ik gestopt de vibe was er niet en voelde daardoor weinig door die X. Wil vnv ff met wat vrienden X doen kan geen kwaad voor een keertje toch er achter aan voel me gewoon goed en niet moe?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Wat wil je nu horen dan, als je het sowieso gaat doen?

Bevestiging dat je het moet doen ga je niet krijgen, maar je vraagt advies terwijl je je eigen antwoord al weet.
xtc zo kort op elkaar doen is nooit goed en het gevolg gaat zijn dat jouw xtc ervaringen steeds minder gaan worden als je het op die manier gebruikt, laat staan eventuele schade o.i.d.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wat wil je nu horen dan, als je het sowieso gaat doen?

Bevestiging dat je het moet doen ga je niet krijgen, maar je vraagt advies terwijl je je eigen antwoord al weet.
xtc zo kort op elkaar doen is nooit goed en het gevolg gaat zijn dat jouw xtc ervaringen steeds minder gaan worden als je het op die manier gebruikt, laat staan eventuele schade o.i.d.
Je hebt zeker gelijk, maar ik stopte vroeg de vorige keer en vibe was er niet zo erg. Ik wil het vanavond wel doen maar dan ga ik hierna heel lang niks doen alle vrienden die ik lang niet heb gezien zijn bij elkaar.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Je hebt zeker gelijk, maar ik stopte vroeg de vorige keer en vibe was er niet zo erg. Ik wil het vanavond wel doen maar dan ga ik hierna heel lang niks doen alle vrienden die ik lang niet heb gezien zijn bij elkaar.
Dan heb je dus je eigen keuze al gemaakt.

Hopelijk doe je daarna inderdaad een lange tijd geen sero slurpers. 3 maanden of langer is het beste voor het optimale effect.

Geloof me, die pauzes zijn worth it. En persoonlijk, op die manier blijft de ervaring vele malen specialer!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Dan heb je dus je eigen keuze al gemaakt.

Hopelijk doe je daarna inderdaad een lange tijd geen sero slurpers. 3 maanden of langer is het beste voor het optimale effect.

Geloof me, die pauzes zijn worth it. En persoonlijk, op die manier blijft de ervaring vele malen specialer!
Komt goed blijf er na vnv vanaf ben ik wel van plan. Maar komen nu allemaal vrienden die ik lang niet heb gezien en alles is juist voor het moment. Fijne avond iedereen✌🏼

Bovenaan