Truffels zonder tripsitter

mister_f

Newbie
Wij zijn van plan om dit weekend met zijn 5en truffels te gaan gebruiken (2 meisjes 3 jongens). We hebben dan ook 5 porties Dragon's Dynamite.
We hebben geen van alle enige ervaring met psychoactieve drugs. Alleen nog maar met MDMA en wiet.

We hebben echter (op het moment) niemand die tripsitter voor ons zou kunnen zijn. We willen het ook best zonder doen aangezien we denken dat het wel goed gaat. We nemen eerst in principe 10 gram of minder en miscchien na 1 of 2 uur wat extra (de laatste vijf gram?).

Ook ben ik vanplan alle gevaarlijke objecten op te bergen (kan het beter overschatten dan onderschatten).

We zijn allemaal ook goede vrienden en kunnen alles bij elkaar kwijt. De sfeer is sowieso dus goed.

Mijn vraag is dus of zo'n tripsitter nou echt nodig is bij truffels.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ikzelf heb ook een tijdje geleden truffels gedaan met een 5tal mensen (zonder sitter),
Nu hadden ik en een paar andere wel al ervaring met truffels, paddo's & lsd.
Een tripsitter vind ik op truffels niet echt nodig, al kan het nooit kwaad,
daarom ga ik je het dus wel aanraden. :grin:

Waar gaan jullie het doen?
Als jullie het binnenshuis gaan doen is het al veilliger zonder sitter.

Als er 1 iemand in de groep is die er een beetje tegenop ziet of die het niet echt wilt doen,
Laat hem/haar dan sitter zijn.

Persoonlijk vind ik het niet echt nodig maar dan spreek ik uit eigen ervaringen,
Zoek je toch maar een sitter als je niet helemaal zeker bent dat het goed gaat komen. :)

Veel plezier, die dragon dynamite is wel een mooi truffeltje. :hearteyes:

nitrowke

Newbie
Ik vind een tripsitter ook niet echt nodig.
Zolang je het doet met mensen die je vertrouwd en in een vertrouwde omgeving zit, zou het eigenlijk goed moeten gaan.
10gr is een mooie dosis om met te starten op dragons , ik ga er in ieder geval geen kabouters van zien of schapen die in bomen staan :) Bij mij gaan objecten dan laagjes krijgen en bv een hoek in de kamer word heeeeel weird om heen te kijken , je krijgt er echt geen zicht op :) ( heel beknopt uitgelegd he )

En de raad is natuurlijk dat je zorgvrij bent in je hoofd .
Er is natuurlijk geen mens op aarde dat helemaal zorgvrij is , maar zolang er niemand z'n moeder de volgende dag naar de gevangenis moet , of iemand z'n grootmoeder die dag is gestorven , moet je je geen zorgen maken hoor :)

Bij de eerste keer zou ik absoluut geen wiet roken. Je gaat er harder van trippen , en ik ben 1x echt heel diep in gedachten gegaan erdoor , en dat kan wel eens "to much" zijn voor een eerste keer . ( maar dit is mijn ervaring , iedereen tript anders :) )

Je gaat je sowieso geweldig amuseren :)

Als je iemand vind die sitter wilt zijn , is het natuurlijk goed voor je gemoedsrust , maar ik heb het in ieder geval niet nodig :)

justmakepeace

Belezen gebruiker
ooit kan een nuchter iemand vervelend zijn, ik zou zelf een tripsitter prefereren die een lager dosis neemt dus wel in een zelfde gedachtegang zit maar ook nog nuchter grip kan houden als het nodig is. Dan zit het er tussenin, inprincipe is een tripsitter niet nodig (mits je jezelf goed voorbereid) Lachgas is een grote aanrader om erbij te hebben voor de volgende keer :hearteyes: Ik hoop dat je je vermaakt hebt en ik ga zeker je report lezen!

Bovenaan