Truffels

skw

Newbie
Euj,

Over een aantal weken, ga ik voor de eerste keer met een aantal vrienden aan de truffels. Ik heb hier al een paar leuke trip-reports gelezen erover en ben dus nu al razend enthousiast. Sommige dingen zijn me nog een beetje onduidelijk dus heb een paar vraagjes:

- Klopt het, dat je een [x] uur van te voren niet moet eten? Zo ja hoeveel?
- Als iemand op het punt staat bad te gaan, wat kan je die gene het beste geven? (druivensuikers oid?)
- Hoelang gaat kan/gaat zo een trip duren?
- Word de trip versterkt/verlengt of verschilt dat per persoon als je er bij blowt? :stoned:

Ik heb teveel verschillende dingen gehoord/gelezen over truffels. Dus dacht; ik neem maar het zekere voor het onzekere en stel mijn vragen maar aan echte kenners!

BVD

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
skw zei:
- Klopt het, dat je een [x] uur van te voren niet moet eten? Zo ja hoeveel?
- Als iemand op het punt staat bad te gaan, wat kan je die gene het beste geven? (druivensuikers oid?)
- Hoelang gaat kan/gaat zo een trip duren?
- Word de trip versterkt/verlengt of verschilt dat per persoon als je er bij blowt?

-Ik eet de hele dag niet als ik me aan truffels waag, anders zo'n 6uurtjes niet eten voor de aanvang van de truffeltrip.
-Een goede babbel, andere muziek, andere ligplaats,... zal beter helpen als een druivensuikertje lijkt me.
-Dat hangt er sterk vanaf is ook eerder persoonlijk..., moeilijk te bepalen wanneer je voor jezelf vind dat de trip gedaan is sommige mensen vinden de afterglow ook nog trippie.
Neem zo'n 3 tot 6/7 uurtjes.
-Wiet kan idd de trip 'een beetje' versterken, als je wat terug aan het komen bent en dan wat blowt verlengt het je trip en is het leuker/langer na-spacen. Als je echt wat harder wil trippen is lachgas een goeie optie.

Have a nice trip :openmouth:

Hopelijk heb je wat aan me reply, groetjes!

Bovenaan