Truffels.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik heb 4 maanden geleden truffels gepakt, ik had toen een halve portie gegeten omdat ik het niet af kreeg. Ik moest kokhalzen.

Eergisteren wouden wij weer proberen, zelfde probleem, heb toen 3-4 gram maar kunnen eten en niks van gevoelt. Terwijl ik heel graag eens een hele portie wil consumeren.

Heeft iemand tips om het makkelijker af te krijgen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je het eten van truffels echt niet kunt verdragen kun je ook een thee ervan zetten. Snij de truffels in kleine stukjes en laat ze 20 minuten in heet water trekken. Voor de smaak kun je ook nog een zakje echte thee erbij doen. Na die 20 minuten drink je rustig de thee op en voor optimaal effect eet je dan ook nog de kleine stukjes truffel.Die zijn dan helemaal week geworden waardoor ze een stuk makkelijker te eten zijn dan rauw.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Thee maken werkt goed ja. Maar je moet wel goed op een paar dingen letten. Snijd of vermaal de truffels zo fijn mogelijk, zodat er zoveel mogelijk oppervlaktegebied ontstaat en de werkzame stof goed in het water gaat zitten. Zorg er ook voor dat het water niet meer kookt als je de truffels toevoegt, anders gaat de werkzame stof degraderen. Zelf roer ik ook flink rond om ervoor te zorgen dat de stof goed vrijkomt in het water. En inderdaad zo'n 20 minuten laten trekken. Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat ik hier allemaal niet zo op lette en er niets kwam van een trip.

Nog een tip voor als je wel gewoon de truffels eet, maar een hekel hebt aan die smaak die vaak nog urenlang in je mond blijft zitten. Ik heb hier allemaal dingen voor geprobeerd en niets hielp écht goed. Totdat ik een keer rozijnen/krenten probeerde. Dat werkt echt super! In een keer is die zurige vieze smaak weg.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Na 1 week is zul je wel weer effecten ervaren, maar wel iets minder. Na 2 weken is de gewenning zo goed als verdwenen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Na 1 week is zul je wel weer effecten ervaren, maar wel iets minder. Na 2 weken is de gewenning zo goed als verdwenen.

Ohh. Perfect.
Dit weekend eens thuiszitten en geen drugs consumeren. En het weekend erna nog een truffels doen dan, maar dit keer thee trekken.

Geen drugs! Hiermee bedoel ik wiet en alcohol, niet dat jullie dadelijk nog gaan denken dat ik elk weekend aan de drugs zit.

Vrijdagavond ben ik toch moe en ga ik vroeg slapen, zaterdagavond doorbrengen met een film, chips, cola en sigaretten.
Zondagavond vroeg slapen want moet maandag vroeg op school zijn wat tevens ook mijn laatste dag wordt. (Dan 4 dagen schoolreis.) Daarna nog een week.

Deze week 4 dagen achter elkaar gedaan. Had nog 5 gram over van anderhalve maand geleden.
Uit de vriezer gehaald en gedroogd. Deze pep was getest op ongeveer 55%. (Zelf getest)
Heb elke nacht mooi 5 uurtjes minimaal geslapen en goed kunnen eten.
Als aflsuiter ga ik deze nacht doorhalen.

Ik heb al veel getyped, en ik zit ondertussen 4 uur verder van het laatste lijntje. Tijd voor bij te nemen en ik denk dat ik in mijn bed ga liggen spacen met laptop en muziek. Geniet van jullie avond en als jullie van plan zijn om te slapen, goedenacht dan!

Bovenaan