• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Turboreality (250ug 1P-LSD)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Fyrckant

Bewuste gebruiker
...Ik strompel achter N. aan het zwijnenleger in, bang voor de Duitse toeristen. Hij weet waar we heen moeten. Paadje op, hekje door. Ik zie bijna niks meer door de knetterharde visuals. Ik waggel door de tuin en krijg de schrik van mijn leven als daar ineens een knetter lijpe gast met een pistool...of nee, een camera bij ons naar binnen aan het filmen is onder het geschreeuw van duistere kreten. What de fok, wie is dit? We zijn erbij, we hebben het verneukt, oh nee fok het is gewoon A.! Wat de fok gast, wat doe jij hier? ooh ‘footage’ maken...ja footage voor de uitzending, oooh phew ooh men...wat gebeurt er allemaal wie ben ik ook al weer, wat heb ik gedaan? oh ja tweehonderdvijftig microgram LSD opgegeten een paar uur terug...ja dat moet ik vertellen als ze me dadelijk afvoeren in een ziekenwagen of politiebusje, of huh waarom zouden die eigenlijk komen gaat best goed toch en oh ik ga even roken ja goed idee...

Mijn gedachten schieten terug naar de strandwandeling van zonet. Het was allemaal wel heel prachtig, veel meer een soort LA filmset dan Star Wars de vorige keer, maar het was teveel een filmset. Nep. Of meer een soort VR ding. De 3D voxel wereld waar ik op mijn vorige trip van 180ug kort glimpen van op ving staat nu volledig open en ik kijk dwars door de werkelijkheid heen, uren lang. Turboreality, hyperspace, noem het maar iets. De wereld om ons heen louter een projectie van een complexe meerdimensionale vibratie, waarvan ik de golflengte gedurende de trip ook langzaam weer zie verkleinen tot alles weer netjes in mekaar zit. Maar nu, op dit moment staat alles open en kijk ik dwars door alles heen naar het universum. Een machtige vrouwelijke energie voel ik en alles is één en... oh nee, de radio-uitzending! En waar is m’n waterflesje!!! Heel belangrijk!!! Uitzending, waterflesje, uitzending, waterflesje. Allebei rood met wit. Als een stopteken. Maar het is de start! De start van de samensmelting van A en Z! Het is geweldig, dat ik dat vooraf niet gezien had! Ok naar binnen, het begint vast snel.

Binnengekomen kniel ik neer om m’n veters los te maken maar ik zie dat iemand anders z’n veters aan het losmaken is. Hé die heeft dezelfde schoenen als ik, maar oh wacht dat ben ik zelf die z’n schoenen uit aan het doen is! Oh maar waar ben ik dan en waar is mijn waterflesje, misschien op de WC? Misschien moet ik van de WC een soort thuisbasis maken waar ik mezelf weer terug kan vinden, ik ga naar de WC. De WC is vloeibaar dus ik ga maar even zitten. Oh huh, ben ik ineens een vrouw geworden, niet omdat ik zit hoor maar volgens mij ben ik een vrouw!? Zo voelt het anders wel ineens. Een soort vrouw-vos, geen man-zwijn. Dat is raar! De WC ruimte wordt ook ineens een soort roze Hello Kitty huisje dat wiebelt en van kleur verschiet nouja beetje awkward hoor ik ga maar weer eens, kijken hoe het me die uitzending gaat. Hah weer in huiskamer met de zwijnen. Maar er lopen ook allerlei figuren rondom het huis of zijn die er helemaal niet meer, was dat net of is dat nu? Waar is iedereen? Ben ik er zelf nog? Hoe gaat het met M.? Oh op de bank aan het chillen die ziet er prima uit ja lekker 100ug had ik dat ook maar gedaan. Even een reality check doen. A. (0ug) staat te rommelen in de keuken en N. (0ug) is in de studio. Dat lijkt me een uitstekende reality check. De studio. Ik wiebel de kamer ernaast in die in fel studiolicht gehuld is alwaar N. in zijn roodwitte t-shirt tussen een oneindig complexe setup van computers, mengpanelen, metalen stokken en standaarden met onduidelijke functie en camera’s zich voorbereid op de Uitzending.

Mag ik even binnenkomen voor een reality check? ja hoor kom maar. ja maar ik ben net een baby ik gooi vast alles om? nee hoor komt goed ga maar ff zitten kijk hier dit zit zo en dat zit zo...Op het scherm zie ik een soort boswachterzwijn en ik geef hem een schouderklopje. Ik ken hem ook nog maar net maar hij is ok. Toffe gast. Ik snap er niks van. Ik zie nu op het beeldscherm ook M. liggen chillen op de bank in de woonkamer met gebeamde trippy visuals op de muur achter hem. Het boswachterzwijn zit in een soort picture-in-picture maar ik begrijp er helemaal geen snars van, maar ik kwam hier dus voor een Reality Check maar ok sorry ik ben klaar denk ik, dit wordt niks. Ik sta op, bedank N. voor de uitleg maar ineens is hij een Picture in Picture dat wegvalt in Turboreality en er zit nog een reality omheen en daar zit hij weer als een soort Droste effect en BAM!! ineens een fractie van totale nuchterheid! Alles is weg! Turboreality is weg, alles zit in elkaar. Ik sta hier wat vaag te zwetsen in een tot studio omgebouwd eetkamertje in een vakantievilla en “oh wow bedankt voor de reality check N. ik zat ff echt diep, echt bedankt!”....

Fooooook wat was daaaat!!! Nog wat beduusd wiebel ik weg en zak weer terug in Turboreality. Lekkere technoknallers vullen de woonkamer, A. staat nog steeds wat te rommelen met z’n slowcooker en ik geef hem met tranen in m’n ogen een big hug. Godverdomme shit is heel hard aan man...

Ja dit moeten zo een kleine tien minuten zijn geweest van de eerste piek. Het ging een paar uur lang zo dus ja het was best heftig. Ik was mezelf de hele tijd kwijt en ik was samen met m’n flesje water steeds op zoek naar een beetje houvast in de realiteit, maar die was er gewoon niet meer! Teveel om op te schrijven, te ingewikkeld en gelaagd ook.

We hadden het wel zo gepland dat wij wel gepiekt zouden hebben als de uitzending begon. Nou die begon - ja het was iets minder een big deal dan in mijn hoofd - en er ging wat mis met de stream dus het was een beetje een anti-climax met die realisatie dat de piek erop zat, dat M. en ik dachten dat het toch wel een uitstekend idee was om een van de joints die A. had gedraaid voor als hij en N. klaar waren met de uitzending aan te steken. Ik weet ook niet waarom we dat dachten, we hadden immers tijdens het pieken gezegd dat dat niet zo’n goed idee zou zijn en dat was het misschien ook niet. Of wel. Ik weet het niet zo goed maar dat kreng dus maar in de fik gestoken... en de hele toestand begon weer van voren af aan. De frequentie van Turboreality ging weer hoger of lager of ik weet niet, de voxels zaten verder uit elkaar en de snaren waren beter zichtbaar. M. en ik lagen gewoon weer helemaal euforisch op de bank heel hard te gaan op de absurde radio show die A. en N. Live aan het maken waren, wij waren de ultieme luisteraars. Dikke techno en drum en bass knallers afgewisseld met weirde telefoongesprekken en items over stomme boeken etcetera. Ze maakten gewoon live voor ons een super vette trip en ik genoot er met volle teugen van en zij genoten daar weer van. Echt een goed feestje! Maar Turboreality was wel snoeihard en ik bleef in strijd met m’n ego. Als ik bijvoorbeeld mijn telefoon pakte en probeerde te lezen wat er hier op DF gebeurde dan leek het net of er iemand anders op de telefoon aan het kijken was en daar schrok ik dan weer zo van dat ik hem maar weer weg legde. Dat soort rare mindfucks, de hele tijd door. En telepathische dingetjes met M. heel weird en een tikkie sinister bij vlagen ook wel. Ego-dood was het denk ik niet of wel of op het randje. Ik vond het echt net een tikkie te ver, 200ug was vast beter geweest.

En toen kwam de Hoofdpijn. Nee de HOOFDPIJN! Ik kreeg zo een hoofdpijn dat ik dacht dat mijn bloeddruk echt te hoog was geworden en het idee van een op handen zijnde bloeding leek me niet eens onwaarschijnlijk. Ik heb achteraf geen idee hoe erg het echt geweest is maar het was volgens mij niet best. Ben wel gestopt met het roken van sigaretten toen en heb het hele pak granaatappelsap (vaatverwijderaar) soldaat gemaakt. En een stapel pannenkoeken die A. kennelijk had zitten bakken terwijl ik druk bezig was met reality checks. Ik voelde de boel behoorlijk slecht gaan terwijl de boys daar gewoon in dat hokkie een mooie show aan het maken waren. Dat moest niet gebeuren! Geen ziekenwagen voor mij op dat fokking eiland! Gelukkig heb ik veel tripreports gelezen en kon ik de boel bijsturen door mezelf en M. te vertellen dat mijn pijnbeleving waarschijnlijk ook op hol was geslagen en dat ik eigenlijk maar een licht hoofdpijntje had in de werkelijkheid. Turbohoofdpijn. Nou dat hielp verrassend goed! Na een poos (wel nog steeds veel te lang pff) trok de pijn weg en kon ik weer genieten van show. Na de reguliere uitzending ging het nog uren door met vette beats. A. en N. lekker aan het bier en joints, M. en ik lekker aan het uitspacen tot vroeg in de ochtend. Tevreden in m’n bed gestapt alwaar de visuals toch wel voor het grootste deel verdwenen waren. Alle turbopixels waren weer netjes in drie dimensies opgevouwen en ik was gewoon weer ik. Er kwam wel ineens nog een willekeurige zin die M. veel eerder op die avond tegen A. had gezegd binnen, die kennelijk in m’n hoofd was verdwaald, binnen, alsof ze bij mij in de slaapkamer stonden, heel raar, maar toen ben ik lekker gaan slapen.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan