• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM Juni '18

• Trippende DMT Trio door @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant

Stemmen: 8 47,1%
  • 15g truffels en lachgas – wegsmelten in vrouwelijke energie (..) door @Fenrir

Stemmen: 4 23,5%
  • 1e ervaring met 4FMA (+xtc & hasj) door @FriendlyGiant

Stemmen: 0 0,0%
  • 4-HO-MET, daarna 2-FDCK: drommels en nog eens drommels door @verwondering

Stemmen: 2 11,8%
  • Eerste keer speed (festival) door @Mdmja

Stemmen: 2 11,8%
  • Eerste keer ALD-52, 50µg trip door @theholyganja

• Truffels Mexicana 15 g - Expressies van stilte door @Mindless

Stemmen: 1 5,9%
  • LSD en 30mg Oxycodon door @Noddynothing

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Worldherbals - Online smartshop and headshop

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Sinds mijn carrière als Tripreporter op het forum toch echt een record; Er zijn in juni 15 trip reports geschreven! :flushed:

Wat gaaf dat steeds meer leden die moeite nemen! Sowieso natuurlijk voor ons allen om jullie ervaringen te lezen en eventueel van te leren maar zeer zeker ook als leuk/bijzonder naslagwerk voor jezelf! :pinkflower:

Ik lees mijn eigen reports ook wel eens terug en lees dan best wel dingen die ik toch alweer vergeten was anders. Dus.

TOF!:cheerpompom:

Het gezamenlijke trip avontuur van @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant zullen als één report beoordeeld worden, daar zij gezamenlijk de gehele beleving vanuit drie persoonlijkheden het krachtigste weergeven.

De geselecteerde reports van de maand juni zijn::unicornhead:

DMT – “Ik was in een kamer met shit en die shit was belangrijk”, DMT - "jij=weg" EN Changa en DMT - “Te dom om te pijpen” door @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant
15g truffels en lachgas – wegsmelten in vrouwelijke energie en door stoplichtsymboliek zweven door @Fenrir
1e ervaring met 4FMA (+xtc & hasj) door @FriendlyGiant
4-HO-MET, daarna 2-FDCK: drommels en nog eens drommels door @verwondering
Eerste keer speed (festival) door @Mdmja
Eerste keer ALD-52, 50µg trip door @theholyganja
Truffels Mexicana 15 g - Expressies van stilte door @Mindless
LSD en 30mg Oxycodon door @Noddynothing

Veel plezier met lezen en vergeet niet te stemmen! :uparrow::revolvinghearts::heavycheckmark:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Zelf denk ik dat het beter zou zijn als op alle triprapporten afzonderlijk gestemd zou worden. Ik snap het wel, maar is niet helemaal eerlijk naar de andere triprapporters die het met hun triprapport moeten opnemen tegen 3 tegelijk.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Hm, ook als reports zo overduidelijk bij elkaar horen? Tja, misschien. Ik vind het vooral leuk als reports een zo duidelijk mogelijk beeld geven van een trip, in dit geval vanuit 3 verschillende mensen. Dat als iemand dus info over DMT zoekt, dat dan duidelijk is dat die reports gaan om één trip en daarmee leerzamer kan zijn dan één ervaring. Met al dan niet de meeste kans maken op winnen heb ik daarin niet zoveel rekening gehouden inderdaad. Ik vraag me af of dat ook wel perse zo is. Mensen stemmen toch ook naarmate hun interesse in bepaalde drugs denk ik en niet perse welk report nou "technisch" beter in elkaar zit. :nerd:

Feitelijk is het winnen vooral een leuk extra'tje maar zijn alle trip reports schrijvers winnaars, gewoon al omdat je het deelt en iemand anders er iets aan kan hebben. Of je nu wint, alleen de selectie haalt, of daar niet in gekomen bent. Allemaal hebben ze hun waarde. :hearteyes:

Ik hoor graag ook van andere leden indien zij het ook liever anders zien natuurlijk, dan zal ik dit soort trip reports voortaan apart selecteren. In dit geval leek mij de drie samen selecteren logischer. :)

Fenrir

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Met al dan niet de meeste kans maken op winnen heb ik daarin niet zoveel rekening gehouden inderdaad. Ik vraag me af of dat ook wel perse zo is.
Ik denk wel dat het de kansen iets beïnvloedt. Stel dat er drie mensen op :bee: stemmen, drie op :tree:, en drie op :elephant:, en de overige acht op X - dan is X T'erVDM. Als die negen mensen voor hun eerste keuze - samen met twee anderen - gaan, wordt X zijn overwinning ontnomen.
Ik ben het wel met je eens dat het absoluut niet uitmaakt wie er wint. Zeker in dit geval niet, want alle koplopers hebben die felbegeerde banner al!

...

Idee! Een "Tripreporter" badge/banner bij je naam die bij één TvdM bronskleurig is, bij vijf zilverkleurig en bij tien goud?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zelf denk ik dat het beter zou zijn als op alle triprapporten afzonderlijk gestemd zou worden. Ik snap het wel, maar is niet helemaal eerlijk naar de andere triprapporters die het met hun triprapport moeten opnemen tegen 3 tegelijk.
Ik wil hier toch nog even op reageren. Wij (Eik, Bee en ik) hebben het hier op voorhand over gehad en het leek ons de meest handige optie. Om een aantal redenen. Ten eerste zou het misschien wat lastig zijn geweest voor @SanneBanne om te moeten kiezen tussen drie reports over in feite dezelfde ervaring. Niet kiezen en ons alle drie selecteren had dan weer erin geresulteerd dat de lijst gedomineerd zou zijn geweest door DMT-reports en dit was ten koste gegaan van de selectie van andere reports. Door ze samen te nemen hebben meer reports een plaats en is de lijst meer divers.

Een persoonlijke reden van mij was dat het aantrekkelijk zou zijn geweest op @Eik of @Psychedelibee te stemmen als hun reports apart in de lijst hadden gestaan. Simpelweg omdat het een gedeelde ervaring was en dat is automatisch leuk(er) om te lezen. Maar ik had niet graag willen kiezen.

Ik had nu natuurlijk in principe ook op Eik en Bee kunnen stemmen, maar het stond me toch wat tegen om indirect op mezelf te stemmen en bovendien heb ik me ontzettend vermaakt met het report van @verwondering. Dus dat report heeft mijn stem gekregen.

Na je reactie te hebben gelezen snap ik wel wat het punt is, ik had er niet bij stilgestaan dat stemmen optellen en dat dat tot een oneerlijkheid kan leiden. Het was in ieder geval niet ons doel om stemmen te winnen. Ik (en ik denk met mij de anderen ook) zie de tripreportverkiezing niet als een strijd en ik gun iedereen die hem nog niet heeft dat leuke titeltje. :wink:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Roze olifant

Ok, duidelijke uitleg, er zijn ook argumenten om het juist op deze manier te doen, maar dat was dus mijn eerste gedachte. Voor mij persoonlijk maakt het al helemaal niks uit, ik heb geen triprapport geschreven deze periode.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze olifant

Ok, duidelijke uitleg, er zijn ook argumenten om het juist op deze manier te doen, maar dat was dus mijn eerste gedachte. Voor mij persoonlijk maakt het al helemaal niks uit, ik heb geen triprapport geschreven deze periode.
Is ook niet erg om die te delen, is iets om een volgende keer wat beter over na te denken. (Wij dus, bedoel ik.)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
:dancer: Yay!

Leuk! Maar de eer komt dit keer volledig aan @Eik en @Roze olifant toe, jullie hebben allebei veel meer talent voor schrijven dan ik.
Hier kunnen we niks over zeggen aangezien we niet kunnen zien op wie mensen individueel gestemd zouden hebben. Dus niet zeuren en gewoon de winst (die voor ons alledrie evenveel is) in ontvangst nemen Bee :wink: :yum:

Bovenaan