• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM Maart 2019

TvdM Maart '19 ?

• 2cb - Snuiven doet pijn, de beer is het paard en grotere inzichten door @CapitaineNemo

Stemmen: 1 4,8%
  • 160mg 6-APB: beter dan MDMA. door @Fenrir

Stemmen: 6 28,6%
  • MDMA ~90 mg - Het heerlijk avondje was gekomen door @Mindless

Stemmen: 2 9,5%
  • [420ųg LSD] De vergelding door @Rupsje

• 2CB: Lachen om Gaston, huilen om de liefde (8mg) door @KropSla

Stemmen: 0 0,0%
  • testrun 5MeO-MiPT (25mg) door @acht.zes

Stemmen: 1 4,8%
  • 2CB - De eerste ervaring. door @Bombarie

• LSD + psilocybine: in het oog van de storm (of: zo kort als een garnaal) door @Fenrir

• 4-AcO-DMT - Van spijt tot geluk met een les. door @Mezelf

Stemmen: 5 23,8%

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
*Vinkt eerst "blijft ingelogd" om niet uren werk per ongeluk weg te gooien, omdat ik uitgelogd word. *Zucht.

Holy cows on a stick! :cow::heavyminus:

29 reports in maart! Echt veel, super gaaf! Heel moeilijk weer om een selectie te maken. Zo vreselijk veel goede! :heartexcla:Hierbij de geselecteerde reports voor maart. Stem snel! :heavycheckmark:

2cb - Snuiven doet pijn, de beer is het paard en grotere inzichten door @CapitaineNemo
160mg 6-APB: beter dan MDMA. door @Fenrir
MDMA ~90 mg - Het heerlijk avondje was gekomen door @Mindless
[420ųg LSD] De vergelding door @Rupsje
2CB: Lachen om Gaston, huilen om de liefde (8mg) door @KropSla
testrun 5MeO-MiPT (25mg) door @acht.zes
2CB - De eerste ervaring. door @Bombarie
LSD + psilocybine: in het oog van de storm (of: zo kort als een garnaal) door @Fenrir
4-AcO-DMT - Van spijt tot geluk met een les. door @Mezelf

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Is het niet eens tijd om een winnaar aan te wijzen? Helaas win ik dan wel niet maar ik had verder sowieso nooit verwacht dat er meerdere op mij zouden stemmen :)

Fenrir

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Is het niet eens tijd om een winnaar aan te wijzen? Helaas win ik dan wel niet maar ik had verder sowieso nooit verwacht dat er meerdere op mij zouden stemmen :)
Jij zou anders best wel eens kunnen winnen, en dit is pas je eerste report toch? Mag je best trots op zijn! Ik gun het je ook wel van harte want wát een report :)

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Jij zou anders best wel eens kunnen winnen, en dit is pas je eerste report toch? Mag je best trots op zijn! Ik gun het je ook wel van harte want wát een report :)
Ja min of meer mijn eerste ja. Ik kwam laatst nog een verdwaalde trip report (6a7jaar oud) van mij tegen op internet ook met 4-aco-dmt. Dus was niet echt mijn eerste maar was het een beetje vergeten dat ik dat report ook op internet had gezet. Dat was trouwens ook een trip dat een niet zo fijn moment had. Ik ga deze zo meteen ook even naar dit forum verhuizen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan